Chyba fake, nie?

Data: 2013-04-02 15:44:22
Autor: Myjk
Chyba fake, nie?
Tue, 2 Apr 2013 13:38:52 +0200, frank drebin
to chyba jakieś natręctwo?

Chyba tak. Miałem taką sąsiadkę parę lat temu w blokowisku (Ursynów DC). Tzn. to była
konkretnie teściowa/matka właścicieli opiekująca się ich dzieckiem. 10x się
potrafiła wracać i sprawdzać czy drzwi do domu są PORZĄDNIE zamknięte. W tym celu łapała oburącz za klamkę i napierała w pochyle (45 stopni) po
-dziesiąt razy. Do tego stopnia, że się aż cała zalewała potem i musiała
się rozbierać żeby dokończyć rytuał urywania klamki. Trwało to z 15 minut.
:/ W przedsionku na klatce była dodatkowa krata i tam też próbowała urywać
klamkę -- ale po pierwszym jej zdezelowaniu szybko mój stary ją wyleczył i
ograniczała się tylko do swoich drzwi. Przynajmniej popołudniu, bo rano
nadal ryła. Masakra jakaś. :|

--
Pozdor Myjk

Chyba fake, nie?