Chyba jutro kupie sobie

Data: 2009-10-24 16:49:07
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie
....pistolet i zacznę kurwa strzelać, bo dłużej już nie wytrzymam
bez wynagrodzenia w euro. Kurwa wasza mać, ja chce pieniedzy i to
sporo, albo was zapierdolę i wyjade do Japonii na stypendium opłacane
w twardej walucie.

Wasz pierodlona złodziejska pełowska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

Data: 2009-10-24 15:37:55
Autor: J-23
Chyba jutro kupie sobie
On 24 Paź, 23:49, "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

To jest tak.
Zalozmy ze teraz zarabiasz 4000PLN (teoretycznie) miesiecznie.
Kilogram chleba kosztuje circa 4.00 PLN = 1EUR
Policz sobie ile kupisz kilogramow chleba za "swoje" 4000PLN.
4000PLN =ok.1000EUR
Zalozmy ze uda Ci sie tyle zarobic?
Ale, 1kg chleba bedzie kosztowal 5.00 EUR.
Bo tyle mniej wiecej kosztuje w UE.
I tak bedzie z wiekszoscia produktow.

J-23 itede

PS. ale za co mialbys tak duzo zarabiac?

J-23 itede

Data: 2009-10-24 17:49:50
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:5b896ce5-d6a5-4b2a-a31f-e0d87a2d4553b18g2000vbl.googlegroups.com...

To jest tak.
Zalozmy ze teraz zarabiasz 4000PLN (teoretycznie) miesiecznie.

Ni chuja, zarabiam tylko 1900 bo mi wiecej pełowskie kurwy
nie chca zaplacic za mój wybitny nauczycielski talent.

[...]

Co mi z takich wyliczanek, ja chce zarabiać w euro i za
skurwysyna nie odpuszczę aż do śmierci.

J-23 itede

PS. ale za co mialbys tak duzo zarabiac?

no jak to za co ? za to że jestem kurwa wybitnym nauczycielem
młodzieży, dlatego wysokie zarobki w euro należą mi się jak
Tuskowi tutuł Mister Universe.

J-23 itede

Data: 2009-10-24 16:08:13
Autor: J-23
Chyba jutro kupie sobie
On 25 Paź, 00:49, "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl>
wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

>Bo tyle mniej wiecej kosztuje w UE.
>I tak bedzie z wiekszoscia produktow.

Co mi z takich wyliczanek, ja chce zarabiać w euro i za

no to to zdychaj

>PS. ale za co mialbys tak duzo zarabiac?

no jak to za co ? za to że jestem kurwa wybitnym nauczycielem
młodzieży, dlatego wysokie zarobki w euro należą mi się jak
Tuskowi tutuł Mister Universe.

od kogo te zarobki Ci sie naleza?
bo wole zebys zarabial jeszcze mniej
na cholere maja Ci wiecej placic, z moich podatkow

J-23 itede

Data: 2009-10-24 18:24:17
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:3e0a7ef3-5fff-4963-b1c0-2f152785ee5cm11g2000vbl.googlegroups.com...

no to to zdychaj

nie tak kurwa szybko, najpierw musza was zajebać siekierą

od kogo te zarobki Ci sie naleza?

no kurwa przecież to proste, wystarczy ruszyć baniakiem:

"Zwracamy się w czasie tej kampanii wprost do tych, którzy zależni są w swoim życiu zawodowym od wynagrodzenia, jakie gwarantuje państwo. Zobowiązujemy się do ciężkiej pracy nad programem radykalnej podwyżki płac w sferze budżetowej. Ludzie zarabiający na państwowych etatach nie mogą zostać w tyle, za tymi, którzy w prywatnych przedsiębiorstwach zarabiają rzeczywiście coraz więcej pieniędzy"
- Donald Tusk

bo wole zebys zarabial jeszcze mniej
na cholere maja Ci wiecej placic, z moich podatkow

żebyś miał satysfakcję, że dwa lata temu zapierdoliłeś
babci dowód. Teraz juz kurwa rozumiesz ?

Data: 2009-10-24 16:32:16
Autor: J-23
Chyba jutro kupie sobie
On 25 Paź, 01:24, "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl>
wrote:
> [...]

którzy w prywatnych przedsiębiorstwach zarabiają rzeczywiście coraz więcej

wierzysz w takie brednie?
to cus masz z pomyslunkiem

>bo wole zebys zarabial jeszcze mniej
>na cholere maja Ci wiecej placic, z moich podatkow

żebyś miał satysfakcję, że dwa lata temu zapierdoliłeś
babci dowód. Teraz juz kurwa rozumiesz ?

???
nie rozumiem.
nic nikomu nie zapierdolilem
ale walcz chlopie
na barykady
precz z ciemiezca
ludu ledwo pracujacy
za marne grosze
a ja ide spac
bomamtowglebokimniepowazaniu

J-23 itede

Data: 2009-10-24 17:00:42
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvt4k$3v1$1aioe.org...
Użytkownik "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzkruk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbvsnp$3ki$1aioe.org...
...pistolet i zacznę kurwa strzelać,

tak?
a po ile są pistolety?

Zadzwoń do sklepu i zapytaj ty mały policyjny, czerwony kutasie.

Data: 2009-10-24 17:08:29
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvtjk$4f0$1aioe.org...

ale jutro jest niedziela i sklepy z pistoletami są nieczynne,

o ja pierdolę, o tym nie pomyślałem, chyba jednak do sklepu nie
pójdę, a pistolet kupię od jakiegoś starego zomowca na melinie.
A teraz wypierdalaj, bo siekiery kupować nie muszę.

Wasza pierdolona złodziejska pełowska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

Data: 2009-10-25 00:11:13
Autor: up
Chyba jutro kupie sobie
o ja pierdolę, o tym nie pomyślałem,

czy ty w ogóle pojebie myślisz
oto jest pytanie

Data: 2009-10-24 17:18:11
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvu19$4vf$1aioe.org...
o ja pierdolę, o tym nie pomyślałem,

czy ty w ogóle pojebie myślisz
oto jest pytanie

Gdybym kurwa nie myślał, to bym chuju nie wiedział który
klawisz nacisnąć żeby cie zjebać ty zomowski, czerwony
kutasino bez zębów.

Data: 2009-10-24 23:57:33
Autor: raff
Chyba jutro kupie sobie
...pistolet i zacznę kurwa strzelać,

tak?
a po ile są pistolety?

Riposta pojebana jak 150 :D

R.

Data: 2009-10-25 00:13:59
Autor: swstr
Chyba jutro kupie sobie
...pistolet i zacznę k..wa strzelać, bo dłużej już nie wytrzymam
bez wynagrodzenia w euro. K..wa wasza mać, ja chce pieniedzy i to
sporo, albo was z......olę i wyjade do Japonii na stypendium opłacane
w twardej walucie.

Wasz p.....lona złodziejska pełowska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

natura pomyslala i o takich jak ty , wiecznie zyc nie beda i za zycia nie
przekaza swojego DNA dalej , w konsekwencji tacy jak ty wygina , a przetrwaja
inteligentniejsze jednostki potrafiace wspolpracowac i wspolistniec ze soba

zwlaszcza wspolistniec z samym soba bo to podstawa

Data: 2009-10-24 17:20:13
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:192f.000000d6.4ae37c27newsgate.onet.pl...

natura pomyslala i o takich jak ty , wiecznie zyc nie beda i za zycia nie
przekaza swojego DNA dalej

Nie pierdol, DNA już dawno przekazałem, tylko że mi się dziwka
zamiast córki urodziła.

, w konsekwencji tacy jak ty wygina , a przetrwaja
inteligentniejsze jednostki potrafiace wspolpracowac i wspolistniec ze soba

a jaki chuj mnie to obchodzi?

pozdrawiam

a ja ni chuja nie pozdrawiam.

Data: 2009-10-24 17:28:26
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvumk$5j4$1aioe.org...
Nie pierdol, DNA już dawno przekazałem, tylko że mi się dziwka
zamiast córki urodziła.

biedny idiota
widocznie sam jesteś kurwa skoro ci się dziwka urodziła

teraz zgadłeś bury chuju i wszystko to dzięki twojej wrodzonej
umiejętności dedukcji. Gdyby cię policjant nie zrobił matce drewnianą
pałką, to za chuja byś sam na to nie wpadł.

Data: 2009-10-26 14:41:15
Autor: konserwator
Chyba jutro kupie sobie

Użytkownik "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzkruk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbvui4$5gb$1aioe.org...

[...]

nie mow!
zapisala sie do PO?

Data: 2009-10-25 10:42:19
Autor: rAzor
Chyba jutro kupie sobie
Grzegorz Kruk Ph.D napisał:
[...]

Zastrzel Biłyka, zrobisz dobry uczynek... he he he
--
http://www.obieg.pl/files/images/50.jpg
http://images47.fotosik.pl/27/c75b35cf786c798cmed.jpg

Chyba jutro kupie sobie