Chyba jutro kupie sobie

Data: 2009-10-24 17:00:42
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvt4k$3v1$1aioe.org...
Użytkownik "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzkruk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbvsnp$3ki$1aioe.org...
...pistolet i zacznę kurwa strzelać,

tak?
a po ile są pistolety?

Zadzwoń do sklepu i zapytaj ty mały policyjny, czerwony kutasie.

Data: 2009-10-24 17:08:29
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvtjk$4f0$1aioe.org...

ale jutro jest niedziela i sklepy z pistoletami są nieczynne,

o ja pierdolę, o tym nie pomyślałem, chyba jednak do sklepu nie
pójdę, a pistolet kupię od jakiegoś starego zomowca na melinie.
A teraz wypierdalaj, bo siekiery kupować nie muszę.

Wasza pierdolona złodziejska pełowska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

Data: 2009-10-25 00:11:13
Autor: up
Chyba jutro kupie sobie
o ja pierdolę, o tym nie pomyślałem,

czy ty w ogóle pojebie myślisz
oto jest pytanie

Data: 2009-10-24 17:18:11
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvu19$4vf$1aioe.org...
o ja pierdolę, o tym nie pomyślałem,

czy ty w ogóle pojebie myślisz
oto jest pytanie

Gdybym kurwa nie myślał, to bym chuju nie wiedział który
klawisz nacisnąć żeby cie zjebać ty zomowski, czerwony
kutasino bez zębów.