Chyba jutro kupie sobie

Data: 2009-10-25 00:13:59
Autor: swstr
Chyba jutro kupie sobie
...pistolet i zacznę k..wa strzelać, bo dłużej już nie wytrzymam
bez wynagrodzenia w euro. K..wa wasza mać, ja chce pieniedzy i to
sporo, albo was z......olę i wyjade do Japonii na stypendium opłacane
w twardej walucie.

Wasz p.....lona złodziejska pełowska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

natura pomyslala i o takich jak ty , wiecznie zyc nie beda i za zycia nie
przekaza swojego DNA dalej , w konsekwencji tacy jak ty wygina , a przetrwaja
inteligentniejsze jednostki potrafiace wspolpracowac i wspolistniec ze soba

zwlaszcza wspolistniec z samym soba bo to podstawa

Data: 2009-10-24 17:20:13
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"swstr" <swstrWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:192f.000000d6.4ae37c27newsgate.onet.pl...

natura pomyslala i o takich jak ty , wiecznie zyc nie beda i za zycia nie
przekaza swojego DNA dalej

Nie pierdol, DNA już dawno przekazałem, tylko że mi się dziwka
zamiast córki urodziła.

, w konsekwencji tacy jak ty wygina , a przetrwaja
inteligentniejsze jednostki potrafiace wspolpracowac i wspolistniec ze soba

a jaki chuj mnie to obchodzi?

pozdrawiam

a ja ni chuja nie pozdrawiam.

Data: 2009-10-24 17:28:26
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Chyba jutro kupie sobie

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvumk$5j4$1aioe.org...
Nie pierdol, DNA już dawno przekazałem, tylko że mi się dziwka
zamiast córki urodziła.

biedny idiota
widocznie sam jesteś kurwa skoro ci się dziwka urodziła

teraz zgadłeś bury chuju i wszystko to dzięki twojej wrodzonej
umiejętności dedukcji. Gdyby cię policjant nie zrobił matce drewnianą
pałką, to za chuja byś sam na to nie wpadł.

Data: 2009-10-26 14:41:15
Autor: konserwator
Chyba jutro kupie sobie

Użytkownik "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzkruk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbvui4$5gb$1aioe.org...

[...]