Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....

Data: 2013-07-02 12:25:26
Autor: Qlfon
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Ehh,
Piątek DK10 kilka km za Sierpcem w stronę Bydgoszczy. Wyprzedzam na długiej prostej dwa samochody. Pierwszy wziąłem, prędkość koło 110 i nagle 30-40m przede mną drugi samochód zjeżdża w lewo w boczną drogę. Niewiele czasu, pełne hample, próba ucieczki w prawo i walę w koniec lewych tylnych drzwi Punto. Światło gaśnie ale na szczęście zapala się już gdy leżę w rowie w otoczeniu obcych ludzi, z których dwójka była ratownikami. Na szczęście wszystkim ruszam. Karetka, Policja - na szybko orzeczenie o braku mojej winy, trzeźwość i jazda do Płocka. Tam tomografia, usg i rtg. Anioł stróż nadążał - tylko wieloodłamowe złamanie dwóch kości lewego przedramienia i ogólne potłuczenia.
Zabrakło objeżdżenia w tym sezonie - na jesieni pewnie bym dał radę uciec w prawo a tak zabrakło jakiś 80cm:(
5 letni Sprinciak chyba na złom - przednie koło między kolektorami, nie wiem jak rama i reszta. Komplet ciuchów i Shoei na łbie też dały radę - na tym naprawdę nie warto oszczędzać.
Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli, negocjuję quada:)
Uważajcie na siebie i ślepe baby.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 14:21:16
Autor: Andrzej Lawa
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 02.07.2013 12:25, Qlfon pisze:
Ehh,
PiÄ…tek DK10 kilka km za Sierpcem w stronÄ™ Bydgoszczy. Wyprzedzam na
długiej prostej dwa samochody. Pierwszy wziąłem, prędkość koło 110 i
nagle 30-40m przede mną drugi samochód zjeżdża w lewo w boczną drogę.

Skoro orzekli brak Twojej winy, to zakładam, że był to wjazd na posesję lub jakaś gruntowa? Inaczej byłoby to wyprzedzanie na skrzyżowaniu.

Swoją drogą nam w firmie w podobnych okolicznościach zginął w połowie robót elektryk - tylko on pędził ponad 2x szybciej...

[ciach]

Uważajcie na siebie i ślepe baby.

Niestety wielu uczestników ruchu myśli tylko o sobie. Niedawno jakaś głupia pi*.*da zablokowała mnie (jechałem samochodem) na... przejeździe kolejowym. Bo chciała wypuścić pasażerów...

Tym razem nie darujÄ™ i nagranie dostarczÄ™ na komisariat, a co!

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2013-07-02 17:39:57
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-02 14:21, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co za droga była:( Znaku skrzyżowania nie pamiętam ale pytałem gości z karetki o ciągłą czy coś podobnego i mówili że nic nie ma.
Gliniarze raczej wspomnieliby o skrzyżowaniu.
Czekam na korespondencjÄ™ od nich.
Jak będzie tak jak teraz to skorzystam z porad jaką firmę wybrać do załatwienia spraw z ubezpieczalnią.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 21:42:36
Autor: Andrzej Lawa
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 02.07.2013 17:39, Qlfon pisze:

Skoro orzekli brak Twojej winy, to zak³adam, ¿e by³ to wjazd na posesjê
lub jaka¶ gruntowa? Inaczej by³oby to wyprzedzanie na skrzy¿owaniu.

Szczerze mówi±c nie mam pojêcia co za droga by³a:( Znaku skrzy¿owania

Znak to akurat nie musi staæ (a szkoda...) ale z tego artyku³u co poda³e¶:

"wykonuj±c manewr  skrêtu w lewo w drogê gruntow±"

[ciach]

Jak bêdzie tak jak teraz to skorzystam z porad jak± firmê wybraæ do
za³atwienia spraw z ubezpieczalni±.

Podpytam swojego prezesa - jak±¶ ostatnio poleca³ szwagrowi tego elektryka...

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2013-07-02 14:42:34
Autor: Monster
W dniu 2013-07-02 12:25, Qlfon pisze:
[...]
negocjujÄ™ quada:)
Uważajcie na siebie i ślepe baby.

Dobrze żeś cały,no prawie:-)Wieczna Modeka dała radę?
Blee quada?Lepiej negocjuj wózek boczny,wolniej a fun też niezły.
Kuruj siÄ™.

Tomek
Dniepr z wozem

Data: 2013-07-02 17:41:44
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-02 14:42, Monster pisze:

Dobrze żeś cały,no prawie:-)Wieczna Modeka dała radę?
Nie:) W modece się już dawno nie dopinałem - komplet Rukki:(
Blee quada?Lepiej negocjuj wózek boczny,wolniej a fun też niezły.
Wózek to nie dla mnie - nie lubię asymetrii:)
Kuruj siÄ™.

Będę:)

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 14:51:08
Autor: kakmar
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Dnia 02.07.2013 Qlfon <rav@life.pl> napisał/a:
Ehh,

<ciach...>
No trzymaj się, powrotu do zdrowia życzę.

Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli, negocjuję quada:)
Uważajcie na siebie i ślepe baby.

To jakaś zorganizowana akcja, jedne trują żeby nie jeździć inne rozjeżdżają jak się jeździ, ech...
;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-07-02 17:39:12
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-02 16:51, kakmar pisze:
Dnia 02.07.2013 Qlfon <rav@life.pl> napisał/a:
Ehh,

<ciach...>
No trzymaj się, powrotu do zdrowia życzę.

Dzięki:)

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 17:47:33
Autor: Qlfon
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....

Tylko tyle znalazłem w sieci:
http://www.kwp.radom.pl/wypadek-drogowy-w-jozefowie,pa31,8219,0/jednostka/komenda-powiatowa-policji-w-sierpcu

Jednak źle mi się wydawało że punto było 5-drzwiowe. Tak samo źle mi sę wydawało że uciekałem w prawo. Chyba że ten ślad hamowania idzie w lewo bo wiem, że mi tył tańczył....

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 18:26:13
Autor: Arbiter
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....

U¿ytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kquta2$6tg$1mx1.internetia.pl...

http://www.kwp.radom.pl/wypadek-drogowy-w-jozefowie,pa31,8219,0/jednostka/komenda-powiatowa-policji-w-sierpcu

o kurde ale ¿e¶ skasowa³ to punto. Masakra, dobrze ze ¿yjesz, przy takiej sile uderzenia mia³e¶ szanse gorzej wyj¶æ.

Kuruj sie i kupuj motonga

Data: 2013-07-02 20:51:04
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-02 18:26, Arbiter pisze:
[...]

Wiem wiem, sam nie wierzê. A Punto miêkki jakie¶, nie to co Sprinciak.
Teraz bojê siê tylko jakiego¶ lokalnego mataczenia, "¶wiadków" i "bieg³ych"....

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 19:47:27
Autor: Sir |Piernik
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Qlfon pisze:
....>8> Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero
> motocykli,
> negocjujÄ™ quada:)

W szoku byles, to sie nie liczy!!
Przejdzie Ci, mam nadzieje. Swoja droga w czepku sie urodziles, patrzac na Punto...
Quady sa bardziej niebezpieczne! Wiem bo na "firmowej integracji" malo sie nie zabilem - ja w lewo a quad w prawo!! :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2013-07-02 20:46:09
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-02 19:47, Sir |Piernik pisze:
Qlfon pisze:
> [...]

Quady sa bardziej niebezpieczne! Wiem bo na "firmowej integracji" malo
sie nie zabilem - ja w lewo a quad w prawo!! :)

Dzięki, kumple w robocie też mówią że limit pecha się dla mnie skończył w momencie przywalenia w Punto a zaczął fart w życiu gdy "zsiadłem" ze Sprinciaka.
Nie dałem rady uciec w prawo choć pewnie było to możliwe ale gdzieś (chyba stąd) pamiętam żeby nie kłaść moto tylko jechać do końca. To mnie chyba uratowało - gdybym się położył tobym tam na tym Punto został.
Ktokolwiek o tym pisał - wielkie dzięki:)

PS. A quad to raczej przeprawowy:) Straszę też Zonę motolotnią:)
--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 22:42:15
Autor: Mari@
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 2013-07-02 12:25, Qlfon pisze:
Ehh,
Pi±tek DK10 kilka km za Sierpcem w stronê Bydgoszczy. Wyprzedzam na
d³ugiej prostej dwa samochody. Pierwszy wzi±³em, prêdko¶æ ko³o 110 i
nagle 30-40m przede mn± drugi samochód zje¿d¿a w lewo w boczn± drogê.
Niewiele czasu, pe³ne hample, próba ucieczki w prawo i walê w koniec
lewych tylnych drzwi Punto. <...>
*** Nie oszukuj siê - to by³ Twój b³±d. Nie wyprzedza siê kolumny samochodów, bo to zwiêksza szansê na to, ¿e w koñcu który¶ Ciê nie zauwa¿y i wyjedzie.
Wiem co mówiê, parê lat temu te¿ chcia³em za szybko do domu wróciæ i ³ykn±æ o jeden samochód za du¿o. To by³ szkolny b³±d - maluch skrêcaj±cy w lewo. U mnie skoñczy³o siê szlifem na mokro z trza¶niêtym lewym podnó¿kiem, pêkniêciem ko¶ci ¶ródstopia, przetarciem ubrañ po lewej stronie i dumy. Lewy kufer te¿ trochê na siebie przyj±³.
Rozczarujê Ciê ponownie - ciuchy przy dzwonie nie maj± znaczenie.
Patrz±c na punciaka mia³e¶ sporego fuksa, ¿e lampka nie zgas³a zupe³nie i nale¿y siê z tego cieszyæ :)
A moto siê kupi nowe.

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Data: 2013-07-02 22:55:37
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-02 22:42, Mari@ pisze:
[...]
O tym to ja wiem ale to by³y dwa samochody a nie kolumna. Wcze¶niej wyprzedza³em inne samochody ale te dwa zacz±³em wyprzedzaæ z mojego pasa ruchu. Artyku³ ju¿ w samym tonie jest niekorzystny dla mnie: pisz± ¿e to skrêcaj±ca zosta³a uderzona przeze nie a nie ¿e mi zajechano drogê + ten dodatek o kolumnie samochodów...
Mój b³±d by³ taki ¿e nie da³em rady wróciæ na swój pas - zafiksowa³em siê na przeszkodzie i w efekcie w ni± przywali³em.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-03 08:37:57
Autor: Monster
W dniu 2013-07-02 22:55, Qlfon pisze:
[...]

Pismaki inaczej nie potrafi±,to klasyka gatunku,jak "motocyklista nie zauwa¿y³ wyje¿d¿aj±cego samochodu"

Tomek
Dniepr z wozem

Data: 2013-07-02 23:17:32
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.07.2013 22:42, Mari@ pisze:

*** Nie oszukuj siê - to by³ Twój b³±d. Nie wyprzedza siê kolumny
samochodów, bo to zwiêksza szansê na to, ¿e w koñcu który¶ Ciê nie
zauwa¿y i wyjedzie.

Tylko to jest b³±d tego samego typu co np. noszenie wypchanego portfela w tylnej kieszeni spodni.

£atwiej padniesz ofiar± kieszonkowca, ale masz pe³ne prawo tak trzymaæ portfel, a kieszonkowiec nadal bêdzie z³odziejem, bo nie ma prawa ci go zabraæ.

Tak i tutaj - Qlfon mia³ prawo tak jechaæ, a ona nie mia³a prawa zmieniaæ kierunku jazdy bez upewnienia siê na 100%, ¿e nikomu nie zajedzie drogi.

[ciach]

A moto siê kupi nowe.

Z OC tego Punto.

Data: 2013-07-03 08:50:39
Autor: Qlfon
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 2013-07-02 23:17, Andrzej Lawa pisze:

A moto siê kupi nowe.

Z OC tego Punto.

Widzê Panowie ¿e muszê Was zaprosiæ na negocjacje z moj± ¿on±:)

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-03 08:59:55
Autor: Magic
W dniu 2013-07-03 08:50, Qlfon pisze:
W dniu 2013-07-02 23:17, Andrzej Lawa pisze:

A moto siê kupi nowe.

Z OC tego Punto.

Widzê Panowie ¿e muszê Was zaprosiæ na negocjacje z moj± ¿on±:)

Poka fote ;)

I zdrowia ¿yczê !

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-07-03 09:00:53
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 03.07.2013 08:50, Qlfon pisze:
W dniu 2013-07-02 23:17, Andrzej Lawa pisze:

A moto siê kupi nowe.

Z OC tego Punto.

Widzê Panowie ¿e muszê Was zaprosiæ na negocjacje z moj± ¿on±:)

Na razie mo¿e za wcze¶nie - poczekaj, a¿ siê wykurujesz, ona siê uspokoi.

Przy dobrej pogodzie, zdrowej paranoi i zdrowym rozs±dku ryzyko jest minimalne, a statystykê ju¿ nie¼le wyrobi³e¶ ;)

A ludzie gin± tak¿e w samochodach... i w³asnych domach. Jedyny sposób na zagwarantowanie ca³kowitego bezpieczeñstwa przed wypadkami to... samobójstwo ;->

Data: 2013-07-07 21:31:48
Autor: Sir |Piernik
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Qlfon pisze:
....>8
Widzê Panowie ¿e muszê Was zaprosiæ na negocjacje z moj± ¿on±:)

Chyba jednak nie bêdziesz potrzebowa³ pomocy - jeste¶ w te klocki naprawdê dobry (paralotnia)!! :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2013-07-08 08:23:17
Autor: Roman Niewiarowski
[...]

A od kiedy mozna wyprzedzac pojazd (na takiej drodze) sygnalizujacy zamiar skretu w lewo?

pozdr
newrom

Data: 2013-07-08 10:20:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.07.2013 08:23, Roman Niewiarowski pisze:
[...]

A masz nagranie, ¿e sygnalizowa³? I to na tyle wcze¶nie, ¿e kieruj±cy motocyklem mia³ szansê zauwa¿yæ i zareagowaæ?

Jak nie to nie sygnalizowa³.

Data: 2013-07-08 12:03:36
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2013-07-08 10:20, Andrzej Lawa pisze:

A masz nagranie, ¿e sygnalizowa³?

ja pierdole, jak zwykle.
No to zabawmy sie (sorry Qlfon, potroluje se troche Lawe, nie bierz do siebie pierdol ktore bede wypisywac :) )
A masz nagrane ze nie sygnalizowal ?

I to na tyle wcze¶nie, ¿e kieruj±cy motocyklem mia³ szansê zauwa¿yæ i zareagowaæ?

To czemu tak szybko zapierdalal ze mu braklo umiejetnosci by wlasciwie oceniac sytuacje i reagowac na drodze?

Jak nie to nie sygnalizowa³.

Jak nie masz nagrania to sygnalizowal, a Qlfon niedostosowal predkosci do warunkow na drodze i spowodowal zagrozenie w ruchu ladowym, usilowal zabic matke z dziecmi albo costam jeszcze (odpowiedni paragraf se znajdziesz na pewno - jesli tylko bedziesz chcial).

wina Qlfona, wina Qlfona x10000000000000000000 nieskonczonsc moje na wierzchu!

pozdr
newrom

Data: 2013-07-08 11:09:14
Autor: Qlfon
[...]

Nie pamiêtam kierunkowskazu, nie zak³adam ¿e go nie by³o ale go nie pamiêtam. Nie zauwa¿y³em te¿ ¿eby jako¶ znacz±co zwolni³a. Nadal nie zmienia to faktu i¿ nie upewni³a siê czy mo¿e skrêciæ. Zasada ograniczonego zaufania obowi±zuje dwie strony, tak? Gdybym jecha³ z naprzeciwka to te¿ by wyjecha³a bo mia³a kierunek w³±czony?
Nie ma co biæ piany - teraz tylko czekam na przes³uchanie i sprawê. Bêdê informowa³ o postêpach.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-08 12:09:13
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.07.2013 11:09, Qlfon pisze:

[...]

Rada: we¼ prawnika.

Prawnik drugiej strony bêdzie chcia³ ciê wrobiæ we wziêcie na siebie winy - tak jak to Niewiarowski usi³uje robiæ.

Porz±dny prawnik dopilnuje, ¿eby¶ nie paln±³ czego¶ takiego jak powy¿ej, ¿e "nie zak³adasz ¿e nie by³o ale nie pamiêtasz", bo zaraz potem bêdzie podpuszczenie "czyli móg³ pan po prostu nie zauwa¿yæ w³±czonego kierunkowskazu!" na co niestety do¶æ naturalnym odruchem mo¿e byæ "no tak...".

Z tego co pamiêtasz - kierunkowskaz nie by³ w³±czony, chyba ¿e w ostatniej chwili w momencie rozpoczêcia manewru, kiedy by³o ju¿ za pó¼no na jak±kolwiek reakcjê.

Data: 2013-07-08 15:54:21
Autor: Viking
W dniu 2013-07-08 12:09, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Dok³adnie! ,swoj± szos± i tak mia³e¶ farta,mój kolega mia³ kiedy¶ praktycznie identyczny przypadek jak Ty, tylko gorzej z tego wyszed³. To mnie nauczy³o jak takie manewry wykonywaæ, ale nie ma m±drego na wszystko.
Zonie powiedz,¿e juz nakarmi³e¶ sukê statystykê na ³adnych kilka lat, wiec niech nie cyka. :)

Dawaj znaæ jak sprawy.

P.s. ten tor w Lublinie to ju¿ zamkniêty, orientujesz siê?

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2013-07-08 13:57:39
Autor: AZ
On 2013-07-08, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:

P.s. ten tor w Lublinie to już zamknięty, orientujesz się?

Nie do mnie pytanie ale odpowiem - jeszcze nie, ponoc do konca tego sezonu
jest otwarty i terminarz masz na moto-sekcja.pl. PZMot sprzedal prawo
do wieczystej dzierzawy developerowi ale ostatnio sie okazalo, ze znalezli
sie wlasciciele ktorych wywlaszczono pod budowe toru i sie domagaja zwrotu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-08 16:21:44
Autor: Viking
W dniu 2013-07-08 15:57, AZ pisze:
On 2013-07-08, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:

[...]

A, dzieki za info.

Data: 2013-07-08 17:31:34
Autor: Monster
On 2013-07-08, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:

[...]

Ciekawostka wyszła,pewnie toru nie uratuje,ale przynajmniej PZMot się nie nażre.Swoją szosą oni też dostali teren tylko w użytkowanie.

Tomek
Dniepr z Wozem

Data: 2013-07-09 06:56:12
Autor: AZ
On 2013-07-08, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

[...]

No kase juz wzieli to jak sie nie nazre? Cale 12 baniek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-09 12:37:53
Autor: Monster
W dniu 2013-07-09 08:56, AZ pisze:

No kase juz wzieli to jak sie nie nazre? Cale 12 baniek.

Może będą mieli pecha i trzeba będzie się podzielić.

Tomek
Dniepr z wozem

Data: 2013-07-09 10:43:29
Autor: AZ
On 2013-07-09, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

No kase juz wzieli to jak sie nie nazre? Cale 12 baniek.

Może będą mieli pecha i trzeba będzie się podzielić.

Ale dziadki juz pewnie podzielily i nie ma czego dzielic :P

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-09 13:15:27
Autor: Monster
On 2013-07-09, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

No kase juz wzieli to jak sie nie nazre? Cale 12 baniek.

Może będą mieli pecha i trzeba będzie się podzielić.

Ale dziadki juz pewnie podzielily i nie ma czego dzielic :P

No tak,prywatnemu to z gardła by wydarli,a tak kasa rozdysponowana,wydali całość czyli 1mln na remont w Bydgoszczy

Tomek
Dniepr z wozem

Data: 2013-07-09 09:49:36
Autor: RadoslawF
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Dnia 2013-07-08 11:09, U¿ytkownik Qlfon napisa³:

Nie pamiêtam kierunkowskazu, nie zak³adam ¿e go nie by³o ale go nie pamiêtam. Nie zauwa¿y³em te¿ ¿eby jako¶ znacz±co zwolni³a. Nadal nie zmienia to faktu i¿ nie upewni³a siê czy mo¿e skrêciæ.

Zdanie "Nie zauwa¿y³em te¿ ¿eby jako¶ znacz±co zwolni³a." podwa¿a
i to bardzo twoja wiarygodno¶æ lub twoj± ocenê zdarzenia ?
Je¼dzi siê najczê¶ciej z prêdko¶ci± ko³o 90km/h, skrêcaj±c
w boczn± drogê trzeba zredukowaæ do 40km/h lub nawet wiêcej.
I to zredukowaæ przed rozpoczêciem skrêtu bo przewrócisz to
punto. A to oznacza ¿e wyprzedza³e¶ pjazdy które ju¿ zwolni³y
czy zwalnia³y w tym momencie. Radzi³ bym na spokojnie porozmawiaæ
z policjantem co zezna³ kierowca drugiego pojazdu.
Jak± poda³ prêdko¶æ w momencie kiedy wyprzedza³e¶, czy punto
sygnalizowa³o manewr i do tego przygotowaæ liniê obrony.
Ba na dzieñ dzisiejszy jak bêdziesz mia³ pecha to w s±dzie
us³yszysz ¿e wyprzedza³e¶ dwa pojazdy poruszaj±ce siê z
prêdko¶ci± poni¿ej 40km/h z których pierwszy rozpoczyna³
manewr skrêtu w lewo a prowadz±cy motocykl tak nagina³
¿e tego nie zauwa¿y³ i zaskoczy³ prowadz±cego punto w trakcie
wykonywania manewru.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-09 16:36:58
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-09 09:49, RadoslawF pisze:
[...]

By³ dzi¶ u mnie go¶æ z pewnej kancelarii prawnej z po³udnia Polski zajmuj±cej siê odszkodowaniami itp. sprawami. Najciekawsze jest to jak do mnie trafi³ bo ja go nie szuka³em. Bez ogródek powiedzia³ ¿e zna kogo¶ kto ma dostêp do systemu, w którym s± rejestrowane kolizje i wypadki i ten kto¶ da³ mu moje namiary... Rêce opadaj±. Ale do rzeczy: notatka policji w tym systemie mówi o winie kierowniczki punto.
Sk±d mia³em wiedzieæ o zamiarach tej kobiety? Wiem, ¿e "na wsi" to przecie¿ wszyscy wiedz±, ¿e ona tam zawsze skrêca. Dla mnie ona jecha³a prosto gdy zaczyna³em wyprzedzanie pierwszego samochodu.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-09 21:43:59
Autor: RadoslawF
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Dnia 2013-07-09 16:36, U¿ytkownik Qlfon napisa³:

[...]

I bardzo dobrze ¿e wstêpnie ta z punto jest winna.
Nie by³a sprytna zaraz po wypadku to masz wiêksz± szansê
¿e nie bêdzie kombinowaæ teraz.

Sk±d mia³em wiedzieæ o zamiarach tej kobiety? Wiem, ¿e "na wsi" to przecie¿ wszyscy wiedz±, ¿e ona tam zawsze skrêca. Dla mnie ona jecha³a prosto gdy zaczyna³em wyprzedzanie pierwszego samochodu.

Mnie by zastanowi³o ¿e jedzie nie 90 a 40, no ale ja ju¿ jestem
m±dry bo podobny wypadek mia³em.

Pozdrawiam

Data: 2013-07-12 22:39:35
Autor: rpawelec1
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Witam

[...]

Kto¶ przyhandlowa³/ujawni³ Twoje dane osobowe. Je¿eli kancelaria zaczyna z Tob± wspó³pracê od takiego zgrzytu to dobrze przeczytaj zanim co¶ z nimi podpiszesz. Sprawa danych ewidentnie do zg³oszenia na policjê.

Pozdrawiam
Robert

TT600RE + WSK125 = stan po operacji zatok szczêkowych

Data: 2013-07-03 08:44:28
Autor: MrGlub
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Kurde... To mi przypomina ze tez popelnilem ten błąd.
Dzwon, zdarza rzepka i złamany nadgarstek...

--
NC700XD

Data: 2013-07-03 08:59:07
Autor: Hinek
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Na szczęście udało Ci się..
Statystycznie rzecz biorÄ…c masz teraz znacznie mniejszÄ…
szansę na wypadek - jeździj dalej :)

Ja już wogóle boję się wyprzedzać. Zajeżdżanie drogi jest nagminne.
PrzekraczajÄ…c granicÄ™ Polski w dowolnym kierunku uspokajam siÄ™, a
jazda staje się przyjemnością. Pewnie dojdzie do tego, że będę
dowoził motocykl do granicy na przyczepie. W tym sezonie dwa razy
miałem duuuużo szczęścia. Ileż można kusić los?

--
Hinek

Data: 2013-07-05 07:46:56
Autor: Adam Wysocki
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Hinek <hinek.nic@tlen.pl> wrote:

Ja ju¿ wogóle bojê siê wyprzedzaæ. Zaje¿d¿anie drogi jest nagminne.

Najbardziej niebezpieczny manewr.

Kolega tak zgin±³. http://gsxf.pl/viewtopic.php?p=47101

Ja robiê tak... jak wyprzedzam, to nie powoli, czaj±c siê, tylko oceniam sytuacjê i jak zaczynam wyprzedzaæ, to rura, ¿eby trwa³o to jak najkrócej. Do tego mo¿liwie szerokim ³ukiem od samochodu i nigdy, gdy jest szansa, ¿e samochód zjedzie (np. jak jest boczna uliczka, wjazd na posesjê, cokolwiek, o skrzy¿owaniu nie wspominaj±c). I nigdy nie jadê równo z samochodem - jak nie mogê szybciej, to zwalniam, bo oczami wyobra¼ni widzê, jak pojeb zje¿d¿a prosto na mnie, maj±c mnie w martwym polu (ja jad±c samochodem, czy motocyklem, zawsze przy zmianie pasa na chwilê odwracam ³eb, ale wiêkszo¶æ kierowców jednak nie).

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-07-03 10:02:26
Autor: J_K_K
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 2013-07-02 12:25, Qlfon pisze:

Dobrze, ¿e na miêkkiego fiata trafi³e¶ ...
Zdrówka i back on the road :)

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-07-03 11:34:06
Autor: PH
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:kquae2$9p9$1mx1.internetia.pl...
Ehh,
[...]
Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli, negocjuję quada:)
Uważajcie na siebie i ślepe baby.

pytanie czy Ty chcesz dalej jeździć?
tu masz foto z mojego dzowna:
http://swidnica24.pl/na-podwojnym-gazie-3/
milion kilometrów w puszce bez dzwona, a tu jak szkolniak siadłem na dupie gościowi (minimalnym usprawiedliwieniem niech będzie że słońce świeciło w oczy niemiłosiernie)
też wyszedłem w zasadzie cało (3 dni w szpitalu na obserwacji, pęknięty nadgarstek). z wypadku nic nie pamiętam. jak obudziłem się w szpitalu i zorientowałem się gdzie jestem i sprawdziłem, że mogę ruszać wszystkimi kończynami to wiedziałem że będę dalej jeździł. Pierwsze pytanie do żony było czy kombinezon ratownicy pocieli jak mnie rozbierali, ale okazało się że nie :) Negocjacje z żoną zacząłem od wariantu że "tylko na torze". Na dzień dzisiejszy brykam po ulicach. Powodzenia!!

Piotr

Data: 2013-07-03 13:07:36
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-03 11:34, PH pisze:

[...]

Pewnie że chcę:)Twój też wygląda grubo

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2013-07-03 13:31:50
Autor: Kuczu
[...]

wpadles do rowu majac 1.2 promila ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-07-03 13:39:01
Autor: PH

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:kr123i$ru1$1node1.news.atman.pl...

[...]

czytaj dalej :-) pod "moim" foto napisali że byliśmy trzeźwi ;-)

Data: 2013-07-07 21:18:39
Autor: WIADRO
[...]

nie bardzo rozumiem jakie orzeczenie o braku twojej winy, orzeczenie składali policjanci czy ty?

sądząc po zdjęciu z : http://www.kwp.radom.pl/media/przeglady/normal/3ZXWSnRWJDyubaMsTeTe.jpg
i przypasowaniu go do otoczenia:
wychodzi że przywaliłeś w środku tego miejsca:
https://maps.google.pl/maps?ll=52.903334,19.504096&spn=0.002961,0.007923&t=h&z=18

Miałeś prawo wyprzedzać na lini przerywanej, chyba że inne znaki pionowe tego zakazywały, babka też miała prawo skręcać do swojej posesji w lewo.. nie jest to do udowodnienia, że to jej wina. chyba że przyjęła mandat a ty nie.... myślę, że zakończy się to umorzeniem bądź orzeczeniem o twojej winie..

Miałeś sporo szczęścia, no i te dzieciaki miały szczęście że nie jechałeś czterokółką...

110 to za dużo na drogę max 90

zdrowia

Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli,
negocjujÄ™ quada:)

to tak jak obiecać 0 seksu po 3 ciąży.. :)

Uważajcie na siebie i ślepe baby.

błędów nie popełnia tylko jedna strona(?)

Data: 2013-07-08 11:08:42
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-07 21:18, WIADRO pisze:
[...]

Policja na miejscu powiedziała że to jej wina bo zajechała mi drogę. Tyle
[...]

Mandatów na miejscu nie było bo biorąc pod uwagę moje obrażenia wiadomo było że będzie sprawa w sądzie prawdopodobnie z art. 177 par 1. KK. Czekam na sprawę.Prawo skręcać oczywiście miała ale miała też obowiązek sprawdzić czy w danym mome3ncie może to zrobić bez narażania stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu. Tego zabrakło.
Miałeś sporo szczęścia, no i te dzieciaki miały szczęście że nie
jechałeś czterokółką...

Wiem, że miałem, o dzieciaki pytałem jeszcze na miejscu. Gdyby im sie cos stało nawet gdybym był 100% niewinny to bolałoby najbardziej.
samochodem bym nawet nie pamiętał ze akcja miała miejsce - nie to doświadczenie na 4 vs na 2 kołach:(
110 to za dużo na drogę max 90

Wiem, że miałem, o dzieciaki pytałem jeszcze na miejscu. Gdyby im sie cos stało nawet gdybym był 100% niewinny to bołałoby najbardziej.
zdrowia

Dzieki.

Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli,
negocjujÄ™ quada:)

to tak jak obiecać 0 seksu po 3 ciąży.. :)

:)
Uważajcie na siebie i ślepe baby.

błędów nie popełnia tylko jedna strona(?)

Przecież pisałem że na siebie uważajcie. Jaki bląd popełniłem to wiem i o tym pisałem.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-08 08:18:59
Autor: Roman Niewiarowski
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 2013-07-02 12:25, Qlfon pisze:

Uważajcie na siebie i ślepe baby.

Wspolczuje, a co do takich sytuacji w zeszlym roku to ja skrecalem w posesje. mrygalem kierunkiem 200-300m i zwolnilem prawie do zera, ten za mna tez zwolnil. Skrecilem we wjazd i dostalem w dupe/bok (pod katem +- 45 stopni) przez malolate ktora postanowila wyprzedzac dwa pojazdy jednoczesnie, a zmiane pasa zrobila na tyle dynamicznie (bo rozpedzala sie na prawym pasie) ze jak sprawdzalem w lusterku przed manewrem to byla na swoim pasie.
Po prostu jak ktos, jedzie bardzo wolno to warto sie upewnic dlaczego i czy nie mryga ;>, bo jak sie wali glebe to boli. Tego sie troche wczesniej nauczylem, ale na szczescie bezbolesnie.
Zdrowiej, a pozniej przekonasz zone ze bedziesz pianista, stad kluczyki z brelokiem z kamertonem ;)

pozdr
newrom

Data: 2013-10-17 22:03:47
Autor: rav
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
Dla potomnych,
dziś 17.10 zapadł wyrok skazujący kierującą Punciakiem na 6 mies w zawieszeniu na dwa lata. Przyznała się do winy i poddała się dobrowolnie karze zaproponowanej przez prokuratora.
Moto - szkoda całkowita - zaczynam walkę z Gothaerem gdzie był ubezpieczony samochód.
Z ręką jest słabo - na razie mam 15-20% sprawności, po rocznej rehabilitacji być może dojdę do 60-70%. Brak rotacji w nadgarstku (co mnie szczególnie wkurza bo nie mogę grać na basie który się kurzy), do góry dłoni nie podniosę więcej jak o 5 stopni, w dół - może 20 stopni. Nędza:(

--
Qlfon, Lublin
był Triumph Sprint ST 1050

Data: 2013-10-17 23:13:03
Autor: J_K_K
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 2013-10-17 22:03, rav@life.pl pisze:

Moto - szkoda ca³kowita - zaczynam walkê z Gothaerem gdzie by³
ubezpieczony samochód.
Z rêk± jest s³abo - na razie mam 15-20% sprawno¶ci, po rocznej
rehabilitacji byæ mo¿e dojdê do 60-70%. Brak rotacji w nadgarstku (co
mnie szczególnie wkurza bo nie mogê graæ na basie który siê kurzy), do
góry d³oni nie podniosê wiêcej jak o 5 stopni, w dó³ - mo¿e 20 stopni.
Nêdza:(

Bêdzie lepiej. Powodzenia.

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-10-18 14:12:04
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.10.2013 22:03, rav@life.pl pisze:

[...]

Moto jak moto, to w sumie pikuś i łatwe do odtworzenia. Walcz o kasę za utratę zdrowia, utratę dochodów, koszta rehabilitacji i co się tylko da.

BTW: zakaz kierowania pojazdami też dostała?

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2013-10-18 15:19:01
Autor: Qlfon
W dniu 2013-10-18 14:12, Andrzej Lawa pisze:

BTW: zakaz kierowania pojazdami też dostała?

Raczej nie, akt oskarżenia nic o tym nie mówił....

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-10-20 13:57:34
Autor: Viking
[...]

Qurde ;/

Walcz o odszkodowanie za wszystko.
No to faktycznie lipa, Mój kumpel, ten co miał podobny wypadek,w końcu wrócił do sprawności z nogą, ale śruby i płytka została. W zimne dni odczuwa.
Qurcze, a basa nie wyrzucaj,będziesz miał motywację do ćwiczeń reki. (ja też lubię bas)

Zdrowia!