Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....

Data: 2013-07-02 14:21:16
Autor: Andrzej Lawa
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 02.07.2013 12:25, Qlfon pisze:
Ehh,
PiÄ…tek DK10 kilka km za Sierpcem w stronÄ™ Bydgoszczy. Wyprzedzam na
długiej prostej dwa samochody. Pierwszy wziąłem, prędkość koło 110 i
nagle 30-40m przede mną drugi samochód zjeżdża w lewo w boczną drogę.

Skoro orzekli brak Twojej winy, to zakładam, że był to wjazd na posesję lub jakaś gruntowa? Inaczej byłoby to wyprzedzanie na skrzyżowaniu.

Swoją drogą nam w firmie w podobnych okolicznościach zginął w połowie robót elektryk - tylko on pędził ponad 2x szybciej...

[ciach]

Uważajcie na siebie i ślepe baby.

Niestety wielu uczestników ruchu myśli tylko o sobie. Niedawno jakaś głupia pi*.*da zablokowała mnie (jechałem samochodem) na... przejeździe kolejowym. Bo chciała wypuścić pasażerów...

Tym razem nie darujÄ™ i nagranie dostarczÄ™ na komisariat, a co!

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2013-07-02 17:39:57
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-02 14:21, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co za droga była:( Znaku skrzyżowania nie pamiętam ale pytałem gości z karetki o ciągłą czy coś podobnego i mówili że nic nie ma.
Gliniarze raczej wspomnieliby o skrzyżowaniu.
Czekam na korespondencjÄ™ od nich.
Jak będzie tak jak teraz to skorzystam z porad jaką firmę wybrać do załatwienia spraw z ubezpieczalnią.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 21:42:36
Autor: Andrzej Lawa
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 02.07.2013 17:39, Qlfon pisze:

Skoro orzekli brak Twojej winy, to zak³adam, ¿e by³ to wjazd na posesjê
lub jaka¶ gruntowa? Inaczej by³oby to wyprzedzanie na skrzy¿owaniu.

Szczerze mówi±c nie mam pojêcia co za droga by³a:( Znaku skrzy¿owania

Znak to akurat nie musi staæ (a szkoda...) ale z tego artyku³u co poda³e¶:

"wykonuj±c manewr  skrêtu w lewo w drogê gruntow±"

[ciach]

Jak bêdzie tak jak teraz to skorzystam z porad jak± firmê wybraæ do
za³atwienia spraw z ubezpieczalni±.

Podpytam swojego prezesa - jak±¶ ostatnio poleca³ szwagrowi tego elektryka...

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....