Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....

Data: 2013-07-02 17:47:33
Autor: Qlfon
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....

Tylko tyle znalazłem w sieci:
http://www.kwp.radom.pl/wypadek-drogowy-w-jozefowie,pa31,8219,0/jednostka/komenda-powiatowa-policji-w-sierpcu

Jednak źle mi się wydawało że punto było 5-drzwiowe. Tak samo źle mi sę wydawało że uciekałem w prawo. Chyba że ten ślad hamowania idzie w lewo bo wiem, że mi tył tańczył....

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-02 18:26:13
Autor: Arbiter

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:kquta2$6tg$1mx1.internetia.pl...

http://www.kwp.radom.pl/wypadek-drogowy-w-jozefowie,pa31,8219,0/jednostka/komenda-powiatowa-policji-w-sierpcu

o kurde ale żeś skasował to punto. Masakra, dobrze ze żyjesz, przy takiej sile uderzenia miałeś szanse gorzej wyjść.

Kuruj sie i kupuj motonga

Data: 2013-07-02 20:51:04
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-02 18:26, Arbiter pisze:
[...]

Wiem wiem, sam nie wierzę. A Punto miękki jakieś, nie to co Sprinciak.
Teraz boję się tylko jakiegoś lokalnego mataczenia, "świadków" i "biegłych"....

--
Qlfon, Lublin

Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....