Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....

Data: 2013-07-07 21:18:39
Autor: WIADRO
Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....
W dniu 2013-07-02 12:25, Qlfon pisze:
Ehh,
PiÄ…tek DK10 kilka km za Sierpcem w stronÄ™ Bydgoszczy. Wyprzedzam na
długiej prostej dwa samochody. Pierwszy wziąłem, prędkość koło 110 i
nagle 30-40m przede mną drugi samochód zjeżdża w lewo w boczną drogę.
Niewiele czasu, pełne hample, próba ucieczki w prawo i walę w koniec
lewych tylnych drzwi Punto. Światło gaśnie ale na szczęście zapala się
już gdy leżę w rowie w otoczeniu obcych ludzi, z których dwójka była
ratownikami. Na szczęście wszystkim ruszam. Karetka, Policja - na szybko
orzeczenie o braku mojej winy,

nie bardzo rozumiem jakie orzeczenie o braku twojej winy, orzeczenie składali policjanci czy ty?

sądząc po zdjęciu z : http://www.kwp.radom.pl/media/przeglady/normal/3ZXWSnRWJDyubaMsTeTe.jpg
i przypasowaniu go do otoczenia:
wychodzi że przywaliłeś w środku tego miejsca:
https://maps.google.pl/maps?ll=52.903334,19.504096&spn=0.002961,0.007923&t=h&z=18

Miałeś prawo wyprzedzać na lini przerywanej, chyba że inne znaki pionowe tego zakazywały, babka też miała prawo skręcać do swojej posesji w lewo.. nie jest to do udowodnienia, że to jej wina. chyba że przyjęła mandat a ty nie.... myślę, że zakończy się to umorzeniem bądź orzeczeniem o twojej winie..

Miałeś sporo szczęścia, no i te dzieciaki miały szczęście że nie jechałeś czterokółką...

110 to za dużo na drogę max 90

zdrowia

Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli,
negocjujÄ™ quada:)

to tak jak obiecać 0 seksu po 3 ciąży.. :)

Uważajcie na siebie i ślepe baby.

błędów nie popełnia tylko jedna strona(?)

Data: 2013-07-08 11:08:42
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-07 21:18, WIADRO pisze:
[...]

Policja na miejscu powiedziała że to jej wina bo zajechała mi drogę. Tyle
[...]

Mandatów na miejscu nie było bo biorąc pod uwagę moje obrażenia wiadomo było że będzie sprawa w sądzie prawdopodobnie z art. 177 par 1. KK. Czekam na sprawę.Prawo skręcać oczywiście miała ale miała też obowiązek sprawdzić czy w danym mome3ncie może to zrobić bez narażania stwarzania zagrożenia dla innych uczestników ruchu. Tego zabrakło.
Miałeś sporo szczęścia, no i te dzieciaki miały szczęście że nie
jechałeś czterokółką...

Wiem, że miałem, o dzieciaki pytałem jeszcze na miejscu. Gdyby im sie cos stało nawet gdybym był 100% niewinny to bolałoby najbardziej.
samochodem bym nawet nie pamiętał ze akcja miała miejsce - nie to doświadczenie na 4 vs na 2 kołach:(
110 to za dużo na drogę max 90

Wiem, że miałem, o dzieciaki pytałem jeszcze na miejscu. Gdyby im sie cos stało nawet gdybym był 100% niewinny to bołałoby najbardziej.
zdrowia

Dzieki.

Tak się tylko wyżalić chciałem, musiałem żonie obiecać zero motocykli,
negocjujÄ™ quada:)

to tak jak obiecać 0 seksu po 3 ciąży.. :)

:)
Uważajcie na siebie i ślepe baby.

błędów nie popełnia tylko jedna strona(?)

Przecież pisałem że na siebie uważajcie. Jaki bląd popełniłem to wiem i o tym pisałem.

--
Qlfon, Lublin

Chyba koniec mojej przygody z motocyklami.....