Chyba mi grafika niedomaga

Data: 2009-07-12 20:59:19
Autor: STranger
Chyba mi grafika niedomaga
BrunoN Bluthgeld pisze:
(...)
więc może się nieco za bardzo pocą. Z drugiej strony, pamięci chyba nie należą do elementów grzejących się dramatycznie, zwłaszcza, że nic nie jest podkręcone. No i jak dotąd wszystko chodziło przez rok bez zająknięcia. Aha, temperatura na rdzeniu jest taka jak była przez rok bezbłędnego chodzenia tej karty pod silencerem.
> (...)

A obudowę masz dobrze wentylowaną przez wentylator wciągający powietrze do środka z przodu i dołu obud. a drugi wentylator wypychający powietrze z tyłu pod zasilaczem na zewnątrz? Z tyłu można nawet dać 2 wentyle latem.

STranger
GG 2605926

Data: 2009-07-12 21:37:52
Autor: BrunoN Bluthgeld
Chyba mi grafika niedomaga
STranger pisze:

[...]

Mam wyciągający, z tyłu. Ten wsysający z przodu wyjąłem, jak zaczął wyć i o dziwo temperatura w środku budy za bardzo się nie zmieniła, więc nie instalowałem nowego. Swoją drogą silencer sam jest tak zbudowany, że wyciąga powietrze z budy i wyrzuca z tyłu.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo promieniscie i zataczajac nedzne cwierc wzoru na polane trojkata, wyplulo porosniety gdzies pod Olszewnica korzen mandragory.

Data: 2009-07-12 21:48:42
Autor: Grzegorz Prędki
Chyba mi grafika niedomaga
BrunoN Bluthgeld pisze:
STranger pisze:

[...]

Bo wyciagajacy musi byc "mocniejszy" niz wciagajacy. Prawdopodobnie wywalajac wciagajacy poprawiles przeplyw powietrza. Gdybys dodal jeszcze jeden wyciagajacy zostawiajac wciagajacy na 99% temepratury by spadly.

Chyba mi grafika niedomaga