"Chyba nikt nie wierzy, że minister Klich (PO) nie wiedział, co się dzieje w jego ministerstwie"

Data: 2019-08-27 00:10:27
Autor: A. Filip
"Chyba nikt nie wierzy, że minister Klich (PO) nie wiedział, co się dzieje w jego ministerstwie"
Ziobro (Sp/PiS+) jest wystarczająco kompetentnym ministrem żeby musieć
wiedzieć co się dziej w jego ministerstwie ale minister Klich (PO) w
rządzie Tuska był wystarczająco niekompetentny żeby nie wiedzieć?
Ależ potrafią totalnie skopać Tuska i PO.

https://www.tvn24.pl/hej-wobec-sedziow-i-odpowiedzialnosc-zbigniewa-ziobry-waldemar-zurek-i-krzysztof-parchimowicz-komentuja,964247,s.html?source=rss
"Chyba nikt nie wierzy, że minister Ziobro nie wiedział, co się dzieje w
jego ministerstwie"
26 sierpnia 2019, 23:01

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-26 15:18:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 00:11:41 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> "Chyba nikt nie wierzy, że minister Ziobro nie wiedział, co się dzieje w

Klich, w przeciwieństwie do Ziobry oddał się do dyspozycji Premiera, ten kazał my poczekać na raport KBWLLP. Po raporcie odwołał. Obecny Premier nie ma nic do gadania w sprawie obsady stanowisk, jedyne co mógł zrobić to pochwalić Zbysia za szybką reakcję.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 15:21:50
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ja w to wierzę (podejrzewam u niego ADHD)
JB

Data: 2019-08-26 15:29:25
Autor: Bruno Brunowski
--

Ja w to wierzę (podejrzewam u niego ADHD)

To tym bardziej Minister Sprawiedliwości Zbigniew Ziobro zasłużył na dymisję. Nie ogarnia co robią podlegli mu ludzie.

BTW prokuratura skonfiskowała Emilii wszelkie nośniki elektroniczne w kwietniu tego roku i żadna informacja o ich zawartości nie dotarła do uszu Prokuratora Generalnego Zbigniewa Ziobro? To do dymisji, w końcu nie po to przyznał sobie tyle uprawnień prokuratorskich by takie rzeczy do niego nie docierały.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 15:54:51
Autor: Jacek Bialy
"Chyba nikt nie wierzy, że minister Klich (PO) nie wiedział, co się dzieje w jego ministerstwie"
   -- - BTW prokuratura skonfiskowała Emilii wszelkie nośniki elektroniczne w kwietniu tego roku

Z jakiego powodu?
JB

Data: 2019-08-26 15:59:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 00:54:52 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - BTW prokuratura skonfiskowała Emilii wszelkie nośniki elektroniczne w kwietniu tego roku

Z jakiego powodu?

Wysil się odrobinę i poszukaj. W TVPiS o tym nie usłyszysz.

--
Bruno

Data: 2019-08-26 16:05:49
Autor: Jacek Bialy
"Chyba nikt nie wierzy, że minister Klich (PO) nie wiedział, co się dzieje w jego ministerstwie"
   -- - Wysil się odrobinę i poszukaj.

To chyba sam nie wiesz.. (przyznaj się, że zmyślasz ;)

   -- - W TVPiS o tym nie usłyszysz.

Nie oglądam kurszczyzny od kilku lat.
JB

Data: 2019-08-26 16:28:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 01:05:51 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Wysil się odrobinę i poszukaj.

To chyba sam nie wiesz.. (przyznaj się, że zmyślasz ;)

   -- - W TVPiS o tym nie usłyszysz.

Nie oglądam kurszczyzny od kilku lat.

I najwyraźniej ogólnie jesteś na otaczający świat impregnowany. "Pani Emilia miała już wówczas również problemy z prokuraturą. Zawiadomienie złożył sędzia Arkadiusz Cichocki, jedna z osób, które były w grupie ustalającej działania wobec niepokornych sędziów. Na początku 2019 roku pani Emilia zamieściła na Twitterze zdjęcie - selfie leżącego na łóżku nagiego mężczyzny, w ujęciu od szyi w dół, z odsłoniętym penisem i z podpisem: ,,Sędzia Gliwice Arkadiusz Cichocki". Po kilkudziesięciu minutach go skasowała. Cichocki, który od jesieni 2017 był z nominacji ministra Ziobry prezesem Sądu Okręgowego w Gliwicach, wkrótce potem złożył rezygnację z funkcji. Nie chciał ujawnić, czy to on był na zdjęciu w dezabilu, ale powiadomił o sprawie prokuraturę. Jak już Pan wspomniał, w marcu 2019 katowiccy prokuratorzy weszli do domu pani Emilii i zabezpieczyli nośniki informacji."
https://oko.press/wojna-malej-emi/

--
Bruno

Data: 2019-08-26 23:52:54
Autor: Jacek Bialy
[...]

A sprawę jej ktoś zrobił? (na razie to wersja samej Emilki).

JB

Data: 2019-08-27 00:13:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 08:52:55 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Jak już Pan wspomniał, w marcu 2019 katowiccy prokuratorzy weszli do domu pani Emilii i zabezpieczyli nośniki informacji.

A sprawę jej ktoś zrobił? (na razie to wersja samej Emilki).

Przeczytaj mój post, tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi.

--
Bruno

Data: 2019-08-27 01:31:37
Autor: u2
[...]

jakiś gojec, na pewno gojec:)

--
I love love

Data: 2019-08-27 01:08:13
Autor: u2
W dniu 27.08.2019 o 01:05, Jacek Bialy pisze:
    -- - Wysil się odrobinę i poszukaj.

To chyba sam nie wiesz.. (przyznaj się, że zmyślasz ;)

    -- - W TVPiS o tym nie usłyszysz.

Nie oglądam kurszczyzny od kilku lat.
UB

ajli ajlo
--
I love love

Data: 2019-08-27 01:11:25
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Od trolla brunowskiego też nie usłyszy? :-)
Ty nie wiesz, nie pamiętasz czy "wiesz ale nie powiesz"? --
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-27 00:57:07
Autor: u2
W dniu 27.08.2019 o 00:54, Jacek Bialy pisze:
    -- - BTW prokuratura skonfiskowała Emilii wszelkie nośniki elektroniczne w kwietniu tego roku

Z jakiego powodu?
UB

bo to głupie ch*je ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-26 16:00:55
Autor: Jacek Bialy
"Chyba nikt nie wierzy, że minister Klich (PO) nie wiedział, co się dzieje w jego ministerstwie"
   -- - bo to głupie ch*je ?:)

Nu, ciotka..  Bujajcie się na sciepie!

Data: 2019-08-27 00:31:56
Autor: u2
"Chyba nikt nie wierzy, że minister Klich (PO) nie wiedział, co się dzieje w jego ministerstwie"
To tym bardziej Minister Sprawiedliwości Zbigniew Ziobro zasłużył na dymisję. Nie ogarnia co robią podlegli mu ludzie.

ano, ale ty ogarniasz, niedługo ciebie awansuję, na naczalnika:)))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-27 07:46:11
Autor: Runt
W dniu 2019-08-27 o 00:10, A. Filip pisze:
Ziobro (Sp/PiS+) jest wystarczająco kompetentnym ministrem żeby musieć
wiedzieć co się dziej w jego ministerstwie ale minister Klich (PO) w
rządzie Tuska był wystarczająco niekompetentny żeby nie wiedzieć?

Nie kombinuj pajacu.

SMRÓD wokół PiS robi się coraz większy a to jeszcze nie koniec! ;-))

Kolejne niespodzianki wkrótce! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-27 12:49:05
Autor: A. Filip
"Chyba nikt nie wierzy, Ĺźe KAĹťDY ˘ž+-złÎ>$§‰ě"yĘ.ľ˙˛ ¸÷ dzieje w jego ministerstwie"
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
[...]

Gazeta Wyborcza zada kolejny ostatecznie zabójczy cios w sprawie
kaczych wieżowców, inwestycji za miliard przed którą warsiawska
PO ocaliła stolicę?

Jakoś "totalna jełopozycja i przyjaciele" nie potrafią zadać jednego
zabójczego przedwyborczego ciosu.  Może im wyjdzie "zwycięska kumulacja"
ale ja na to dużo swoich pieniędzy nie postawie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!