Chyba nikt tutaj nie bedzie taki glupi ?

Data: 2010-02-25 01:00:16
Autor: MH
Chyba nikt tutaj nie bedzie taki glupi ?
Grupa kieruje sie wlasnymi prawami i zasadami , wsrod ktorych najwazniejsza
jest jedna a mianowicie taka , ze zasad nie ma .

Niejednokrotnie pisałem , że psp jest swoistego rodzaju HydePark'iem. OK , i
niechaj tak pozostanie..  Niektóre wypowiedzi "heyde_parokowiczów" są śmieszne ,
wręcz odbierające elektorat ich "UMIŁOWANYM WODZOM" , jako to określa się w
Korei Demokratycznej..
Stad bierze sie tak zlozona struktura publikowanych tu pogladow , opinii i
ocen ?. Kazden ma cos do powiedzenia , zakomunikowania lub zaakcentowania swojej przynaleznosci ideowej i to najczesciej w formie , ktora w normalnym zyciu bylaby raczej nie do zaakceptowania .

No cóż..  Takie jest życie. Jednemu podobają się blondynki , innemu brunetki .. Oczywiście kolor uwłosienia nie powinien stanowić dla myślącego faceta kryterium
wyboru.. Jest coś jeszcze ..  Niestety tego "coś jeszcze" nie zauważam w żadnej
obecnej na scenie opcji politycznej..  Jeżeli ktoś nie zauważa tych braków ,
jest ślepy , jeżeli ktoś jest w którejkolwiek z nich zakochany , jest IDIOTĄ !!

Wszyscy rozumieja , ze te nasze " polityczne wynurzenia " to niewyszukana forma  jaj , kpiny , zartu czy podpuszczania adwersarza . Z tego biora sie rowniez takie egzotyczne pomysly co niektorych jak wspieranie PiSu , czy reelekcji L.Kaczynskiego bo przeciez nitk chyba powaznie taich pomyslow nie traktuje .

Powyżej o tym napisałem..

Nie przypuszczam aby na grupie znalazl sie choc jeden , ktory powaznie mysli o oddaniu glosu na obecnego prezydenta lub na partie jego brata .

Ja też tak sądzę. Co poniektórzy grupowicze chyba robią sobie jaja ...

Jestem nieal pewny , ze nie znajdzie sie taki , ktory bez bicia wyda o sobie , no co tu duzo mowic , tak niepochebne swiadectwo , graniczace w zasadzie z umyslowa  .

j.w.

Piszmy wiec dalej rozne banialuki bo na grupie ma byc smiesznie , skoro nie moze byc madrze ale zebyscie przy urmach wyborczych z rozpedu po swoich jajcarskich postach na temat wspierania PiS-u nie wrzucili poparcia obecnie nam panujacemu . Warto przypomniec o tym bo kilku moze w amoku grupowych przepychanek zapomniec , ze tu , to tylko zarty i ze jego powinnosci wobec ojczyzny jest oddac glos przemyslany a nie  na brata prezesa !.
Tym o nieco nadwatlonym intelekcie ( tu mam na mysli wspierajacych na grupie - dla jaj oczywiscie - PiS i ich prezydenta ) radze dla pewnosci przed pojsciem na wybory na kartce napisac sobie : " Nie mam glosowac na L.Kasczynskiego " .
Tak bedzie pewniej .

Bez obaw , to są tylko przypadki ...

MH

Data: 2010-02-25 02:36:17
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:4c17.0000004b.4b85bd90newsgate.onet.pl...
[...]

jestes idiota
awe

Chyba nikt tutaj nie bedzie taki glupi ?