Chyba ostatnie chwile (market)

Data: 2010-02-23 17:01:05
Autor: Włodek
Chyba ostatnie chwile (market)
Dziś w Łagowie :-)
Da się zauważyć, po tempie topnienia, chyba ostatnie chwile lodu. Dlatego tych którzy zwlekają, zastanawiają się jeszcze zapraszam na kurs podlodowy. Bo w przyszły weekend może być już za późno w tym sezonie :-(
Choć wtedy otwierają się nowe możliwości szkoleniowe i także zapraszam.
--

Pozdrawiam Włodek
instruktor CMAS & PADI

Data: 2010-02-23 17:49:56
Autor: Tomek Borkowski
Chyba ostatnie chwile (market)

Użytkownik "Włodek" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm0u3v$3js$1news.onet.pl...
Dziś w Łagowie :-)
[cut]

ja tam czekam az zniknie lod i wtedy napewno Cie odwiedze, pozdrawiam z Głogowa.

Tomek.

Data: 2010-02-23 19:08:49
Autor: Włodek
Chyba ostatnie chwile (market)
Nie ma co czekać. Wpadnij a zobaczysz wizurkę nie z tej ziemi. Na Łagowskim, na cały sznurek było widać przerębel. Przedziwne to było. W ten weekend mam plana w rejonie zamku pobujać się.
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl