Chyba powinienem zacząć się leczyć...

Data: 2009-05-26 17:37:05
Autor: Tzva Adonai
Chyba powinienem zacząć się leczyć...
10 letnia córeczka kolegi usiadła mi dla zabawy na kolanach... Dziewczynka
jest naprawdę bardzo ładna, ma długie kasztanowe włosy, niesamowicie
symetryczną twarz i duże czarne oczy, tego dnia była ubrana w krótką białą
sukieneczkę... Dostałem takiego wzwodu jakiego nie miałem od co najmniej roku, ślinianki
zaczęły pracować pełną parą, a serce stukotać jak oszalałe... Aż brzuch mnie
rozbolał... Poprosiłem żeby zeszła, odwróciła główkę, powiedziała "spoko" i
figlarnie zeskoczyła z moich kolan... --

Data: 2009-05-26 20:02:26
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

A przy chłopczykach też masz takie objawy?

Data: 2009-05-26 18:05:23
Autor: Tzva Adonai
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
A przy chłopczykach też masz takie objawy?

Nie...

Data: 2009-05-25 20:15:47
Autor: Panslavista
Chyba powinienem zacząć się leczyć...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:gvhb13$ebb$1inews.gazeta.pl...
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):

> A przy chłopczykach też masz takie objawy?

Nie...

Lesba.

Data: 2009-05-26 18:23:52
Autor: Tzva Adonai
Chyba powinienem zacząć się leczyć...
Tzva Adonai <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Nie...

Właśnie wysłałem email do znajomego seksuologa, tak dla upewnienia się...
Właściwie od dawien dawna nie miałem tak bliskiego kontaktu z dzieckiem, z
kuzynką w podobnym wieku raz na kilka miesięcy grywam w szachy, ale właściwie
nigdy jej nawet nie pocałowałem.. Dziewczynka usiadła mi na kolanach, czułem
jej zapach, pytanie tylko, czy ciało dziecka w tym wieku jest w stanie
wydzielać tak potężną dawkę feromonów.. Czytałem, że to normalna reakcja u dorosłego faceta.. Są jednak tacy, którzy
nie potrafią kontrolować swoich popędów i takich kwalifikujemy jako pedofilów..

Data: 2009-05-26 21:42:22
Autor: raff
[...]

Przeciez ci juz dawno mowilem ze jestes pedofilem.

Wiesz co cie czeka - kastracja.

R.

Data: 2009-05-27 05:34:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvhc3o$jsl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty lepiej nic nie wysyłaj tylko niezwłocznie udaj się do psychiatry.

--
stevep

Data: 2009-05-26 20:22:03
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
A przy chłopczykach też masz takie objawy?

Nie...

Czyli raczej zboczony nie jesteś..

Data: 2009-05-26 21:55:14
Autor: Polok_prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):

A przy chłopczykach też masz takie objawy?

Nie...

A psy fratrach...?

Bojak psy fratrach tes ci dgo, to łoznaco, zeciem wturyś psy katechizmusie
wygzmocił....

Data: 2009-05-26 20:32:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chyba powinienem zacząć się leczyć...
wtorek, 26 maja 2009 19:37. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

[...]

Rebe pojedź do Izraela, Talmud pozwala na stosunek z trzylatką...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-05-26 18:31:43
Autor: Tzva Adonai
Chyba powinienem zacząć się leczyć...
Jakub A. Krzewicki <ebredel@poczta.onet.pl> napisał(a):
Rebe pojedź do Izraela

Gdybym chciał bezkarnie zabawić się z dzieckiem, to pojechałbym na wakacje do
Rosji....

Data: 2009-05-26 21:02:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chyba powinienem zacząć się leczyć...
wtorek, 26 maja 2009 20:31. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

kulturowo to bardzo blisko ;)

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-05-26 21:32:34
Autor: Piotr
Dnia Tue, 26 May 2009 20:32:28 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

Rebe pojedź do Izraela, Talmud pozwala na stosunek z trzylatką...

Kupa nas sprawdza, he, he, z poprawności politycznej...
A my przecież wiemy, że to już od jakiegoś czasu nie jest choroba. :-))))
Piotr

Data: 2009-05-26 21:52:06
Autor: Polok_prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

[...]

Eeeetam...,
- niewiezem zeci kukaraca drgnoł...

Łod tego psesiadywanio psed komputrem to ino ci WIRTUŁALNIE wstowo...

Chyba powinienem zacząć się leczyć...