Chyba powinienem zacz±ć się leczyć ...

Data: 2009-05-26 21:40:56
Autor: raff
Chyba powinienem zacz±ć się leczyć ...
Tzva Adonai pisze:
10 letnia córeczka kolegi usiadła mi dla zabawy na kolanach... Dziewczynka
jest naprawdę bardzo ładna, ma długie kasztanowe włosy, niesamowicie
symetryczn± twarz i duże czarne oczy, tego dnia była ubrana w krótk± biał±
sukieneczkę... Dostałem takiego wzwodu jakiego nie miałem od co najmniej roku, ¶linianki
zaczęły pracować pełn± par±, a serce stukotać jak oszalałe... Aż brzuch mnie
rozbolał... Poprosiłem żeby zeszła, odwróciła główkę, powiedziała "spoko" i
figlarnie zeskoczyła z moich kolan...

Zostan rabinem...

R.

Chyba powinienem zacz±ć się leczyć ...