Chyba rekord w cofaniu licznika :)

Data: 2011-01-09 22:10:01
Autor: =Marcos=
Chyba rekord w cofaniu licznika :)
Cofkę o 400 tyś można chyba już wpisać jako rekord gunnesa :)

10-15-letnie kremowe Mercedesy na mobile.de mają zazwyczaj przebieg 500-800kkm. Na Allegro 100-300kkm ;) Myślę, że gdyby w Niemczech dało się sprawdzać przebiegi, byłaby szansa na nowego laureata.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-01-10 07:34:08
Autor: SET
[...]

Okazuje się, że niekoniecznie. Teściu zakupił mesia od korporacji
taksówkowej w Berlinie. Sprzedawali n samochodów, wszystkie z książkami i
ubezpieczeniem jakimś flotowym u dilera, że za określoną kwotę zwiększającą
koszt zakupu aut, właściciela naprawy nie interesują. Auta mają jeździć.
Wszystko wpisywane w jakieś specjalne księgi więc nie sądzę, żeby diler
mesia, sprzedając takie ubezpieczenie pozwolił sobie na fałszowanie
przebiegów. A auto kupione z przebiegiem 300k z kawałkiem.

Chyba rekord w cofaniu licznika :)