Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzy s.

Data: 2009-12-05 23:53:49
Autor: marek czaplicki
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzy s.
Piotr pisze:
Byłem dzi¶ w ulubionym miejscu spacerów wałkuństwa, to znaczy w
supermarketach i zastałem tam niezwykłe pustki. Po prostu sklepy były
puste, aż dziwnie się tam chodziło, bo ostatnie 20 lat przyzwyczaiło mnie
do tłoku.
Jest rzeczywi¶cie aż tak Ľle, czy też ja trafiłem na jaki¶ "pusty" łykend?
Piotr
to chyba dobrze. ceny spadn± :-)

Data: 2009-12-05 23:55:58
Autor: Piotr
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzy s.
Dnia Sat, 05 Dec 2009 23:53:49 +0100, marek czaplicki napisał(a):

to chyba dobrze. ceny spadn± :-)

Jeżeli miałoby być tak pusto, to raczej zamkn± sklepy, przynajmniej te w
galeriach, bo na samej hali to ludzie będ±, choćby po żarcie.
To paradoks, ale najlepsze przeceny s± tam, gdzie jest duży ruch.
Piotr

Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzy s.