Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.

Data: 2009-12-05 23:33:32
Autor: Piotr
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.
Byłem dzi¶ w ulubionym miejscu spacerów wałkuństwa, to znaczy w
supermarketach i zastałem tam niezwykłe pustki. Po prostu sklepy były
puste, aż dziwnie się tam chodziło, bo ostatnie 20 lat przyzwyczaiło mnie
do tłoku.
Jest rzeczywi¶cie aż tak Ľle, czy też ja trafiłem na jaki¶ "pusty" łykend?
Piotr

Data: 2009-12-05 23:50:52
Autor: zeusx
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:xjpfjc5uh7nt.6nlwnjjp3skr.dlg40tude.net...
[...]

O której byle¶? Ja koło 14.00 szukałem koszyka po całym parkingu Tesco.
zx

Data: 2009-12-05 23:52:59
Autor: Piotr
Dnia Sat, 5 Dec 2009 23:50:52 +0100, zeusx napisał(a):

O której byle¶? Ja koło 14.00 szukałem koszyka po całym parkingu Tesco.

Byłem w kilku sklepach/galeriach od 18 do 21.
Piotr

Data: 2009-12-05 23:54:29
Autor: Piotr
Dnia Sat, 5 Dec 2009 23:52:59 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Sat, 5 Dec 2009 23:50:52 +0100, zeusx napisał(a):

O której byle¶? Ja koło 14.00 szukałem koszyka po całym parkingu Tesco.

Byłem w kilku sklepach/galeriach od 18 do 21.
Piotr

Aaa, jednie dużo więcej ludzi było w sklepie dla idiotów, ale przy kasach
też pustki.
Piotr

Data: 2009-12-06 00:01:32
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Co Ty tam robiłe¶? :>

BTW, Pustki w sklepach s± chwilowe. Promocje ¶wi±teczne przyci±gn± klienta jak lep na muchy 'majonez -25% ceny:>'. Inn± kwesti± s± małe oszczędno¶ci, żeby mieć za co zaszaleć w ostatni tydzień przed ¶więtami.

Data: 2009-12-06 00:26:43
Autor: Piotr
Dnia Sun, 06 Dec 2009 00:01:32 +0100, Lorn napisał(a):

BTW, Pustki w sklepach s± chwilowe. Promocje ¶wi±teczne przyci±gn± klienta jak lep na muchy 'majonez -25% ceny:>'. Inn± kwesti± s± małe oszczędno¶ci, żeby mieć za co zaszaleć w ostatni tydzień przed ¶więtami.

Hm, tydzień temu byłem w największym sklepie na ¦l±sku i było to samo.
Puchy. Piotr

Data: 2009-12-06 01:03:48
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Naturalne Piotrze... Tak jak na ¦l±sku tak i na północy kraju to samo... Szaleć to szaleć, ale na ostatni± chwilę. :>

Data: 2009-12-06 10:57:16
Autor: cytryna
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- O której byle¶? Ja koło 14.00 szukałem koszyka po całym parkingu Tesco.

Nie ma co szukac koszyków już nurkowie opróżnili je bladym ¶witem, a o 14 to co najwyżej jakie¶ przetrawione sałatki sledziowe można znaleĽć i to nie w koszyku a na klatce schodowej. Powodzenia-Donald T.

Data: 2009-12-05 23:53:49
Autor: marek czaplicki
Piotr pisze:
[...]
to chyba dobrze. ceny spadn± :-)

Data: 2009-12-05 23:55:58
Autor: Piotr
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzy s.
Dnia Sat, 05 Dec 2009 23:53:49 +0100, marek czaplicki napisał(a):

to chyba dobrze. ceny spadn± :-)

Jeżeli miałoby być tak pusto, to raczej zamkn± sklepy, przynajmniej te w
galeriach, bo na samej hali to ludzie będ±, choćby po żarcie.
To paradoks, ale najlepsze przeceny s± tam, gdzie jest duży ruch.
Piotr

Data: 2009-12-06 00:12:13
Autor: Adam
[...]

Ja za¶ dzisiaj koło 13-tej w salonie Empik nie mogłem się docisn±ć do półek - całe stada kupuj±cych. Chyba z racji jutzrejszego Mikołaja. Podobnie było w markecie typu OBI.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4663 (20091205) __________

Data: 2009-12-06 00:29:02
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 00:12:13 +0100, Adam napisał(a):

Ja za¶ dzisiaj koło 13-tej w salonie Empik nie mogłem się docisn±ć do półek - całe stada kupuj±cych. Chyba z racji jutzrejszego Mikołaja. Podobnie było w markecie typu OBI.

Byłem również w empiku, bez problemów przy półkach i bez problemów przy
kasie.
Dodam jeszcze jedno, inaczej jest w miejscowo¶ciach, gdzie jest jeden
supermarket, tam jest tłok, przejeżdżalem dzi¶ koło takich dwóch i parkingi
były zapchane do imentu.
Piotr

Data: 2009-12-06 00:35:27
Autor: matusm
[...]

Byla Bidula na TVN
Jak  zwykle,,,,jak  zwykle brak wyczucia  a pozniej niby prawica sie dziwi ze na nich nie  glosuja i nadal rzadzi,,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-06 10:20:32
Autor: cyc
[...]

Chwileczke . Czegos nie rozumiem . To te miejsca sa ulubione dla "walkunstwa" , czy dla Ciebie ? .
Jak piszesz o 20 lat przemierzasz markety i jak w innym poscie tego watku piszesz spedzales w nich ( nie w jednym , tylko kilku ! ) pare godzin bo od 18 do 21 a komus z przekasem zarzucasz , ze to jego ulubione miejsca spacerow ?.
Nie czyjesz w tym smrodu ? .

cyc

Data: 2009-12-06 16:28:03
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 10:20:32 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Spieszę wyja¶nić, skoro nie rozumiesz... Dla mnie to nie jest ulubione miejsce, ot korzystam kiedy potrzebuję, jak
na tem przykład z toalety. I robię to od czasu, gdy powstały, czyli od ok.
20 lat.
A smród, hm, ja nie czuję.
Piotr

Data: 2009-12-06 18:06:40
Autor: cyc
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a1siel3i2bmk$.16c3v27lag0rj$.dlg40tude.net...
[...]

Taaaak . Masz widac katar bo w toalecie nie czyjesz smrodu a spedzasz w nich po 3 godziny ! ( od 18 do 21 ) . hi hi hi

cyc

Data: 2009-12-06 18:16:33
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 18:06:40 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Hm, ty rzeczywi¶cie nie rozumiesz, cycu.
Piotr

Data: 2009-12-06 19:13:33
Autor: cyc
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:w4o2h43o8b2t$.66ca6v1jgugb$.dlg40tude.net...
[...]

Sciemniasz usilujac zrzucic swoja gupote na kogos , jak zwykle !.
Przeciez brak logiki w Twoich wywodach jest oczywisty a najgorsze , ze w kazdym kolejnym, zdaniu idziesz w balamutne mataczenie jeszcze bardziej co prowadzi do jeszcze wiekszej smiesznosci !.
Mnie to nie dziwiw , rydzykowe mohery juz tak maja ale po co sie dalej masz kompromitowac ? i pomyslec , ze kiedys nawet Ciebie lubilem !.

cyc

Data: 2009-12-06 19:21:38
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Dec 2009 19:13:33 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Ale jako¶ tego braku mojej logiki nie wykazujesz, tylko siejesz
inwektywami. Dopatrujesz się czego¶ niestosownego w trzygodzinnym pobycie w
supermarkecie... Takie mam wrażenie, że czego¶ by¶ odemnie chciał w tym w±tka, ale za diabła
nie umiesz mi powiedzieć czego.
Piotr
PS. Zanim nie splajtowałe¶, to też byłe¶ "do lubienia".

Data: 2009-12-07 10:03:57
Autor: cyc
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:qmei8ahybph6.7lqdl6vglo1z.dlg40tude.net...
[...]

Ja nie !! ale Ty napisales wc zesnbiej z przekasem , ze "markety to ulubione miejsca walkunstwa " i z  kontekstu innych Twoich stwierdzen o swojej tam czestej obecnosci i to po pare godzin wynika , ze sam jestes walkunem , czy jakos tak .

cyc

Data: 2009-12-07 12:13:35
Autor: Roger Perejro
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Nie musiał się przyznawac, z tego co wypisuje widac, że czystej wody zindoktrynowany kretyn.

Przemek

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore w±tpliwo¶ci wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodnicz±cy koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczaj±c jednocze¶nie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się w±tpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-07 19:23:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 7 Dec 2009 10:03:57 +0100, cyc napisał(a):

[...]

"Przek±s" co¶ oznacza, tu to kamyk do ogródka misiojebcy, który łazi po
marketach, pisz±c jednocze¶nie że to miejsce dla chołoty. Ja tak nie uważam
i nigdy ne uważałem. Przypierdoliłe¶ się do mnie jak rotwailer do
Himilsbacha i jeszcze masz jakie¶ uwagi. Jeżeli nie rozumiesz, to korzystaj
z okazji by siedzieć cicho. Chyba, że się wzi±łe¶ do obrony kolegi po idei, he, he, to wtedy współczuję
idei i kolegi.
Piotr

Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.