Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.

Data: 2009-12-06 00:35:27
Autor: matusm
Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:xjpfjc5uh7nt.6nlwnjjp3skr.dlg40tude.net...
Byłem dzi¶ w ulubionym miejscu spacerów wałkuństwa, to znaczy w
supermarketach i zastałem tam niezwykłe pustki. Po prostu sklepy były
puste, aż dziwnie się tam chodziło, bo ostatnie 20 lat przyzwyczaiło mnie
do tłoku.
Jest rzeczywi¶cie aż tak Ľle, czy też ja trafiłem na jaki¶ "pusty" łykend?
Piotr

Byla Bidula na TVN
Jak  zwykle,,,,jak  zwykle brak wyczucia  a pozniej niby prawica sie dziwi ze na nich nie  glosuja i nadal rzadzi,,,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Chyba rzeczywi¶cie jest jaki¶ kryzys.