Chyba są przecieki dotycące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!

Data: 2010-08-20 18:40:54
Autor: MH
Chyba są przecieki dotycące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!
W zasadzie guzik wiem na ten temat , ale nie da się nie zauważyć furiackiej
aktywności na wszelakich portalach (również na psp) , członków (proszę tego nie
odbierać 2-znacznie) partii Prawej i Sprawiedliwej.  Odnoszę wrażenie , że w
obliczu zapoznania się z faktami , przyjeliście strategię : NAJLEPSZĄ OBRONĄ
JEST ATAK.

MH

Data: 2010-08-20 17:12:59
Autor: apr...
MH <logiznam2@op.pl> napisał(a):
[...]

niech się gotują, a propos czy w zakładach "naprawczych" tupolewów w samarze wyremontowali drugą tutkę i kiedy ona przyleci do Polski i czy to będzie ona ?
bo ciekawe teorie stworzono w związku z tym egzemplarzem.

Data: 2010-08-20 19:27:42
Autor: MH
Chyba są przecieki doty cące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!
MH <logiznam2@op.pl> napisał(a): > W zasadzie guzik wiem na ten temat , ale nie da się nie zauważyć furiackiej
> [...]
bo ciekawe teorie stworzono w związku z tym egzemplarzem.

1) No to jak do dupy te tutki , to po kiego guru do tego wsiadał ??

2) Po kiego guru chciał zabrać kumpli na wycieczkę do Sakaszwilego takim
badziewiem ?

3) Dlaczego guru nie doprowadził do zakupu nowych latawców po ZAMACHU na komucha
Millera ( Oooops!! Lewicowca !!)

4) Ryczcie jeszcze głośniej !!!  Ta wasza "partyja" już padła.  I to  z przytupem !!

MH

Data: 2010-08-20 18:04:52
Autor: apr...
?
> [...]

komuch
Millera ( Oooops!! Lewicowca !!)

4) Ryczcie jeszcze głośniej !!!  Ta wasza "partyja" już padła.  I to  z

ty facio chyba z peło, bo PISanego ty nie kumasz, PO czym POzanałeś, że ja mam jakikolwiek związek z tą gwnianą partyjką, no PO czym  ?
mam w głębokim POważaniu POPIS, SLD, PSL, KK, TORUŃ, MOHERóW I TOBIE PODOBNYCH KRZYKACZY !

Data: 2010-08-20 20:07:19
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 20:04,  apr... pisze:
> [...]
mam w głębokim POważaniu POPIS, SLD, PSL, KK, TORUŃ, MOHERóW I TOBIE PODOBNYCH KRZYKACZY !

Partyjniacy nie wierzą w istnienie niezależnych obywateli :)

Data: 2010-08-20 22:49:42
Autor: awe

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4mg44$kqp$1inews.gazeta.pl...
MH <logiznam2@op.pl> napisał(a):

> [...]

mam jakikolwiek związek z tą gwnianą partyjką, no PO czym  ?
mam w głębokim POważaniu POPIS, SLD, PSL, KK, TORUŃ, MOHERóW I TOBIE

-- -- -- -- -- -- -- -
nie przejmuj sie tym MH to taki glupek wioskowy. Juz starzy gorali powiedzieli o nim ze to "chuj"
awe

Data: 2010-08-20 19:35:33
Autor: [heÂŽsk]
Chyba są przecieki dotycące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!
On Fri, 20 Aug 2010 17:12:59 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
bo ciekawe teorie stworzono w związku z tym egzemplarzem.

 probny lot jest zarezerwowany dla prezesa PiS.  mamusia juz wyszla ze szpitala wiec nie wykreci sie tym razem.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
Chyba s¹ przecieki dotyc¹ce ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!
On Fri, 20 Aug 2010 18:40:54 +0200, "MH" <logiznam2@op.pl> wrote:

[...]

 Prawie kazdy z kim o tym sie rozmawia mowi wprost: to pieniactwo
 Kaczynskich, a najbardziej prezesa PiS doprowadzilo do katastrofy.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-21 00:33:10
Autor: Jaksa
Chyba s± przecieki dotyc±ce ZAMACHU S MOLEƒSKIEGO !!!
On Fri, 20 Aug 2010 19:23:11 +0200, [heÂŽsk] <_bigbrednie@interia.pl> wrote:

On Fri, 20 Aug 2010 18:40:54 +0200, "MH" <logiznam2@op.pl> wrote:

W zasadzie guzik wiem na ten temat , ale nie da się nie zauwaĹźyć  furiackiej
aktywności na wszelakich portalach (rĂłwnieĹź na psp) , członkĂłw (proszę  tego nie
odbierać 2-znacznie) partii Prawej i Sprawiedliwej.  Odnoszę wraĹźenie ,  Ĺźe w
[...]

Widac w jakich wytwornych kregach sie obracasz, plebsie.
Wozki ciagasz w magazynie, czy sortujesz DVD do wyslania?

Jaksa

Data: 2010-08-21 12:10:10
Autor: konus
Chyba s? przecieki dotyc?ce ZAMACHU SMOLEfSKIEGO !!!

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vhrcxk0i1j561patlantis...
On Fri, 20 Aug 2010 19:23:11 +0200, [heRsk] <_bigbrednie@interia.pl> wrote:

[...]

Jaksa , przeciez wszystkim wiadomo ze to elektorat pisu wywodzi sie z plebsu ,  gminu i parobkow . Wystarczy popatrzec na te "inteligentne " twarze "obroncow krzyza" i kaczych bojowkarzy w tym niejakiego Sniadka , co to w imieniu kaczych synow zawlaszczyl na uzytek pisofaszyzmu "Solidarnosc " . Ta plebejska partia ma zreszta w zwyczaju zawlaszczanie . Powiadaja " Polacy zadaja " , " narod chce " , " spoleczenstwo zyczy sobie " , jednym slowem "Polska to my " .
Aby nie bylo , ze przeciez to nie wszystko , to przypomne , ze pisomotloch i jego faszystowskie odlamy , ktorych jest w tej chwili w tymze pisie najwiecej , uwaza nawet , ze "kosciol , to my " .
Co tam dla nich hierarchia , prymas , biskupi i inni ksieza !. Oni , znaczy konus kaczka i jego harcownicy wiedza lepiej czym jest wiara , kim jest Bog i jak powinno sie Go czcic . W  zasadzie to Kaczynski - konus II stal sie papiezem dla swoich a jego partia nowa religia .
Co jeszcze pis zawlaszcza ? wszystko ! a wiec prawo do patriotyzmu , do prawdy , do uczciwosci , do moralnosci  , ktore to elementy naszej rzeczywistosci prezentuja jak pisowskie objawienie .
Jako zywo przypomina mi to polityke kosciola , ktora  w chrzescijanstwie widzi korzenie czlowieczenstwa i wszystkich jego przejawow tak , jakby przed jego powstaniem nie bylo nic .
Tworzy wiec ten pis nowa pisoreligie ze starymi elementami , ktore jednak przywlaszcza jako swoje wymysly .

kwakwa

kwakwa

Data: 2010-08-24 00:38:27
Autor: Jaksa
On Sat, 21 Aug 2010 12:10:10 +0200, konus <pralat@mojapolska.watykan>  wrote:

UÂżytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
On Fri, 20 Aug 2010 19:23:11 +0200, [heRsk] <_bigbrednie@interia.pl>  wrote:

On Fri, 20 Aug 2010 18:40:54 +0200, "MH" <logiznam2@op.pl> wrote:

W zasadzie guzik wiem na ten temat , ale nie da siĂŞ nie zauwaÂżyĂŚ
furiackiej
aktywnoÂści na wszelakich portalach (rĂłwnieÂż na psp) , czÂłonkĂłw (proszĂŞ
tego nie
odbieraĂŚ 2-znacznie) partii Prawej i Sprawiedliwej.  OdnoszĂŞ wraÂżenie ,
Âże w
obliczu zapoznania siĂŞ z faktami , przyjeliÂście strategiĂŞ : NAJLEPSZÂĄ
OBRONÂĄ
[...]

O czym ty mowisz cycu? Plebs to wyborcy PO i SLD.

Ludzie zdalnie sterowani zydowska prasa dla Polakow
i kilkoma telewizjami w rekach dawnej esbecji.

Na PiS glosuja ludzie niezalezni w swoich pogladach
od propagandy massmediow, ktore sa w Polsce w dobrze
nam znanych rekach. Parszywych rekach, cycu.

,  gminu i parobkow . Wystarczy popatrzec na te "inteligentne " twarze
"obroncow krzyza" i kaczych bojowkarzy w tym niejakiego Sniadka , co to w
imieniu kaczych synow zawlaszczyl na uzytek pisofaszyzmu "Solidarnosc "

Ach cycu, taka prymitywna socjotechnika faktycznie dziala na ciebie?

Nigdy sie nie zastanawiales dlaczego wszystkie zdjecia sp. Lecha  Kaczynskiego
(ktorego zwolennikiem nie bylem) przedstawialy go jak karla siegajacego
do klamki drzwi na poziomie jego glowy, choc facet byl wzrostu  Kwasniewskiego?

A widziales kiedys rownie osmieszajace zdjecie Kwasniewskiego?

Wstyd cycu, ze lapiesz sie na tak prostackie chwyty, one sa przeznaczone
dla plebsu, majacego w zamysle glosowac na PO.

Jaksa

Data: 2010-08-20 22:48:17
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000015b4.4c6eb016newsgate.onet.pl...
[...]

ty a jak tam te twoje lykanie wiagry - dalej sie szprycujesz? Zakapowales kogos ostatnio?
awe

Chyba są przecieki dotycące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!