Chyba są przecieki dotycące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!

Data: 2010-08-20 17:12:59
Autor: apr...
Chyba są przecieki dotycące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!
MH <logiznam2@op.pl> napisał(a):
W zasadzie guzik wiem na ten temat , ale nie da się nie zauważyć furiackiej
aktywności na wszelakich portalach (również na psp) , członków (proszę tego
nie
odbierać 2-znacznie) partii Prawej i Sprawiedliwej.  Odnoszę wrażenie , że w
obliczu zapoznania się z faktami , przyjeliście strategię : NAJLEPSZĄ OBRONĄ
JEST ATAK.

MH

niech się gotują, a propos czy w zakładach "naprawczych" tupolewów w samarze wyremontowali drugą tutkę i kiedy ona przyleci do Polski i czy to będzie ona ?
bo ciekawe teorie stworzono w związku z tym egzemplarzem.

Data: 2010-08-20 19:27:42
Autor: MH
> [...]
bo ciekawe teorie stworzono w związku z tym egzemplarzem.

1) No to jak do dupy te tutki , to po kiego guru do tego wsiadał ??

2) Po kiego guru chciał zabrać kumpli na wycieczkę do Sakaszwilego takim
badziewiem ?

3) Dlaczego guru nie doprowadził do zakupu nowych latawców po ZAMACHU na komucha
Millera ( Oooops!! Lewicowca !!)

4) Ryczcie jeszcze głośniej !!!  Ta wasza "partyja" już padła.  I to  z przytupem !!

MH

Data: 2010-08-20 18:04:52
Autor: apr...
?
> [...]

komuch
Millera ( Oooops!! Lewicowca !!)

4) Ryczcie jeszcze głośniej !!!  Ta wasza "partyja" już padła.  I to  z

ty facio chyba z peło, bo PISanego ty nie kumasz, PO czym POzanałeś, że ja mam jakikolwiek związek z tą gwnianą partyjką, no PO czym  ?
mam w głębokim POważaniu POPIS, SLD, PSL, KK, TORUŃ, MOHERóW I TOBIE PODOBNYCH KRZYKACZY !

Data: 2010-08-20 20:07:19
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 20:04,  apr... pisze:
> [...]
mam w głębokim POważaniu POPIS, SLD, PSL, KK, TORUŃ, MOHERóW I TOBIE PODOBNYCH KRZYKACZY !

Partyjniacy nie wierzą w istnienie niezależnych obywateli :)

Data: 2010-08-20 22:49:42
Autor: awe

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4mg44$kqp$1inews.gazeta.pl...
MH <logiznam2@op.pl> napisał(a):

> [...]

mam jakikolwiek związek z tą gwnianą partyjką, no PO czym  ?
mam w głębokim POważaniu POPIS, SLD, PSL, KK, TORUŃ, MOHERóW I TOBIE

-- -- -- -- -- -- -- -
nie przejmuj sie tym MH to taki glupek wioskowy. Juz starzy gorali powiedzieli o nim ze to "chuj"
awe

Data: 2010-08-20 19:35:33
Autor: [heÂŽsk]
Chyba są przecieki dotycące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!
On Fri, 20 Aug 2010 17:12:59 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
bo ciekawe teorie stworzono w związku z tym egzemplarzem.

 probny lot jest zarezerwowany dla prezesa PiS.  mamusia juz wyszla ze szpitala wiec nie wykreci sie tym razem.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Chyba są przecieki dotycące ZAMACHU SMOLEŃSKIEGO !!!