Chyba się Prezesowi PiS pali gruncik pod nogami..

Data: 2011-01-20 20:56:15
Autor: wasabi
Chyba się Prezesowi PiS pali gruncik pod nogami..
"Przedstawiciele rządu w nieoficjalnych rozmowach nie zaprzeczają tym informacjom. Co więcej, okazuje się, że technika, którą dysponują polskie służby, pozwala z powodzeniem nasłuchiwać i nagrywać rozmowy prowadzone przez telefon satelitarny, a więc i rozmowę prezydenta Lecha Kaczyńskiego z bratem tuż przed katastrofą. Jestem przekonany, że nasze służby mogą wejść w posiadanie treści takiej rozmowy - dodaje były szef WSI.

Według ekspertów właśnie ta rozmowa może okazać się kluczowa dla wyjaśnienia, czy doszło do bezpośrednich nacisków prezydenta na załogę, czy nie. Zresztą z ust premiera padały wczoraj sugestie kierowane do opozycji, że ta będzie w milczeniu słuchać prawdy o katastrofie."

http://fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/polskie-
sluzby-podsluchaly-rosjan-w-smolensku,1585983

Data: 2011-01-20 13:42:37
Autor: brat_olin
Chyba się Prezesowi PiS pali gruncik pod nogami..
On 20 Jan, 21:56, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:
"Przedstawiciele rz du w nieoficjalnych rozmowach nie zaprzeczaj tym
informacjom. Co wi cej, okazuje si , e technika, kt r dysponuj polskie
s u by, pozwala z powodzeniem nas uchiwa i nagrywa rozmowy prowadzone
przez telefon satelitarny, a wi c i rozmow prezydenta Lecha Kaczy skiego
z bratem tu przed katastrof . Jestem przekonany, e nasze s u by mog
wej w posiadanie tre ci takiej rozmowy - dodaje by y szef WSI.

Maja nagrania rozmow Tuska z Putinem z 9 kwietnia i z godz. 7 rano
10 kwietnia?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-20 22:03:34
Autor: Zennon
On Thu, 20 Jan 2011 13:42:37 -0800, brat_olin wrote:

[...]

O! Widzę, że agenci wpływu zamontowani jeszcze za Andropowa się odzywają. Ilu Was tam jeszcze w PiSie jest?

Zennon

Data: 2011-01-20 21:38:34
Autor: obserwator
Chyba się Prezesowi PiS pali gruncik pod nogami..
wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a): (....)

Przeczytaj kto to jest gen. Dukaczewski, o ktorym mowa w tekscie przez ciebie
przywolanym. Juz o tym tutaj pisalem, ale jak widze nadal wiele osob nie wie:

http://www.raport-wsi.info/dukaczewski.html

Jaka organizacje bylych prosowieckich sluzb, zalozyl gen. Dukaczewski, ten
ktory pil szampana po wyborze Komorowskiego?

SOWA &#8211; czyli reaktywacja Jak powołanie stowarzyszenia Pro Milito we wrześniu 2007 r. stanowiło zwiastun
rządów Platformy Obywatelskiej
&#8211; tak utworzenie Stowarzyszenia SOWA wydaje się wieńczyć dwuletni okres
reaktywacji wpływów środowiska Wojskowych Służb Informacyjnych.

Termin powołania stowarzyszenia wybrano nieprzypadkowo. Przed kilkoma dniami
(nieoficjalny) kandydat Platformy na prezydenta Bronisław Komorowski zechciał
wyjawić priorytety swojej przyszłej prezydentury. Dowiedzieliśmy się, że
zdaniem Komorowskiego &#8222;hańbą było zlikwidowanie wojskowych oczu i uszu, jakimi
są wywiad i kontrwywiad [...]. To była decyzja szkodliwa z punktu widzenia
państwa polskiego. Nie były to służby dawnego PRL-u, tylko demokratycznego
państwa&#8221;.

W ustach marszałka Sejmu &#8211; tak sformułowana opinia oznacza faktyczne
zanegowanie całego procesu likwidacji i weryfikacji WSI &#8211; czyli treści
sejmowej ustawy o Służbie Kontrwywiadu Wojskowego i Służbie Wywiadu Wojskowego
oraz przepisów wprowadzających tę ustawę. Niemal w tym samy czasie, gen. Marek
Dukaczewski poinformował, że powołane 21 stycznia br. Stowarzyszenie SOWA ma
za zadanie &#8222; zintegrować środowisko i przywrócić dobre imię WSI&#8221;. http://wzzw.wordpress.com/2010/02/20/sowa-%E2%80%93-czyli-reaktywacja/

Data: 2011-01-20 21:43:15
Autor: Zennon
On Thu, 20 Jan 2011 21:38:34 +0000,  obserwator wrote:

wasabi <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał(a):

(....)

[...]

Co to? Dekonspirujemy starą sowiecką agenturę, żeby uwiarygodnić nowa? Ładnie to tak sowiecki prowokatorze?

Zennon

Data: 2011-01-20 21:46:42
Autor: wasabi
[...]

a co to ma do rzeczy ? Głos Kaczyńskich sfałszują ? Jak mają nagrania to mają i powinni je upublicznić.

Data: 2011-01-20 22:12:20
Autor: obserwator
> [...]

> osob nie wie:

a co to ma do rzeczy ? Głos Kaczyńskich sfałszują ? Jak mają nagrania to mają i powinni je upublicznić.

POglowkuj co ma do rzeczy. Przeczytaj rowniez to:

za nieprawidłowości i zaniechania wskazane w raporcie szczególną
odpowiedzialność ponoszą (innymi slowy: osoby wymienione w Raporcie WSI
odpowiadaja za balagan w Wojskowych Służbach Informacyjnych nad ktorymi mialo
nadzór Ministerstwo Obrony Narodowej). Te osoby uniknely odpowiedzialnosci i
nadal rozwalaja te bardzo wazne dla suwerennego panstwa sluzby).

Komorowski zostal nawet prezydentem !!!

&#8226;&#61472;Prezydent RP Lech Wałęsa

&#8226;&#61472;Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski

&#8226;&#61472;Szef Sztabu Generalnego WP gen. broni Tadeusz Wilecki (w okresie podległości
WSI pod SG WP)

&#8226;&#61472;Minister ON Piotr Kołodziejczyk

&#8226;&#61472;Minister ON Janusz Onyszkiewicz

&#8226;&#61472;Minister ON Zbigniew Okoński

&#8226;&#61472;Minister ON Stanisław Dobrzański

&#8226;&#61472;Minister ON Bronisław Komorowski

&#8226;&#61472;Minister ON Jerzy Szmajdziński

oraz następujący Szefowie WSI:

&#8226;&#61472;kadm. Czesław Wawrzyniak

&#8226;&#61472;gen. Bolesław Izydorczyk

&#8226;&#61472;gen. Konstanty Malejczyk

&#8226;&#61472;gen. Kazimierz Głowacki

&#8226;&#61472;gen. Marek Dukaczewski

http://www.raport-wsi.info/komorowski.html

Data: 2011-01-20 14:30:36
Autor: Antenka
On 20 Sty, 23:12, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> napisa (a):

> a co to ma do rzeczy ? G os Kaczy skich sfa szuj ? Jak maj nagrania to
> maj i powinni je upubliczni .

POglowkuj co ma do rzeczy. Przeczytaj rowniez to:

za nieprawid owo ci i zaniechania wskazane w raporcie szczeg ln
odpowiedzialno ponosz (innymi slowy: osoby wymienione w Raporcie WSI
odpowiadaja za balagan w Wojskowych S u bach Informacyjnych nad ktorymi mialo
nadz r Ministerstwo Obrony Narodowej). Te osoby uniknely odpowiedzialnosci i
nadal rozwalaja te bardzo wazne dla suwerennego panstwa sluzby).

Komorowski zostal nawet prezydentem !!!

&#8226;&#61472;Prezydent RP Lech Wa sa

&#8226;&#61472;Prezydent RP Aleksander Kwa niewski

&#8226;&#61472;Szef Sztabu Generalnego WP gen. broni Tadeusz Wilecki (w okresie podleg o ci
WSI pod SG WP)

&#8226;&#61472;Minister ON Piotr Ko odziejczyk

&#8226;&#61472;Minister ON Janusz Onyszkiewicz

&#8226;&#61472;Minister ON Zbigniew Oko ski

&#8226;&#61472;Minister ON Stanis aw Dobrza ski

&#8226;&#61472;Minister ON Bronis aw Komorowski

&#8226;&#61472;Minister ON Jerzy Szmajdzi ski

oraz nast puj cy Szefowie WSI:

&#8226;&#61472;kadm. Czes aw Wawrzyniak

&#8226;&#61472;gen. Boles aw Izydorczyk

&#8226;&#61472;gen. Konstanty Malejczyk

&#8226;&#61472;gen. Kazimierz G owacki

&#8226;&#61472;gen. Marek Dukaczewski

http://www.raport-wsi.info/komorowski.html

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Szkoda twoje szarpaniny, bo  z POgłówkami nie pogadasz :D

Antenka

Data: 2011-01-20 22:27:25
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 22:12:20 +0000,  obserwator wrote:

> [...]

to mają i powinni je upublicznić.

POglowkuj co ma do rzeczy. Przeczytaj rowniez to:

[ciach]

W sprawie rozmowy Lecha z Jarkiem, nie ma nic do rzeczy.

Data: 2011-01-20 23:31:02
Autor: Lorn
Chyba się Prezesowi PiS pali gruncik pod nogami..
W dniu 2011-01-20 23:12,  obserwator pisze:
[cut]

Przeczytaj sobie to: Członkowie PZPR w szeregach PiS...

1. Andrzej Lepper- Wicepremier Rządu IV RP - wieloletni członek i działacz PZPR. Skazany prawomocnymi wyrokami za przestępstwa pospolite.

2. Andrzej Kryże - Wiceminister Sprawiedliwości IVRP- członek PZPR do jej końca. Skazywał w stanie wojennym. Skazał między innymi Bronisława Komorowskiego z PO za udział w manifestacji na warszawskim Placu Zwycięstwa w rocznicę odzyskania niepodległości. W uzasadnieniu wyroku pan Kryże napisał m.in., że `demonstracyjnie okazywali lekceważenie dla narodu polskiego, twierdząc m.in., że nie jest on narodem wolnym i niepodległym'. Kryże jako przewodniczący Wydziału IV Sądu Okręgowego w Warszawie organizował też usuwanie sędziów wydających łagodne wyroki wobec działaczy podziemnej opozycji.

3. Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP. PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów.

4. Wojciech Jasiński- Minister Skarbu IV RP- członek PZPR w latach 1976 - 1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki SB. w czasie debaty sejmowej, indagowany na okoliczność przynależności do PZPR Jasiński nie przyznał się do tego, a w jego życiorysie zaprezentowanym posłom nie było na ten temat ani słowa.

5. Andrzej Aumiller- Minister Budownictwa IV RP- zasłużony komunista, wieloletni członek PZPR, a następnie i Unii Pracy.

6. Anna Kalata - Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak i SLD.

7. Zbigniew Graczyk- Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP - przez 20 lat należał do PZPR, będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster, która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.

8. Marek Grabowski - Wiceminister Zdrowia IV RP(członek PZPR i SLD) dzięki rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka Millera i Marka Belki.

9. Ewa Sowińska- Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.

10. Krzysztof Zaręba - Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, a w rządzie Leszka Millera główny inspektor ochrony danych osobowych.

11. Bogusław Kowalski Wiceminister Transportu IV RP. W latach 80 członek PRON. Figuruje w materiałach służb specjalnych PRL jako tajny współpracownik o kryptonimach `Mieczysław' i `Przemek'. Z dokumentów SB znajdujących się w IPN wynika, że w styczniu 1988 roku Kowalski został zarejestrowany w dzienniku rejestracyjnym jako TW `Mieczysław' pod numerem 54803.

12. Bogdan Socha -Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP - był do samego końca członkiem PZPR. Pracował w Komitecie ds. Młodzieży i Kultury Fizycznej, kierowanym przez Aleksandra Kwaśniewskiego. Był organizatorem kampanii prezydenckiej Kwaśniewskiego - został wtedy szefem słynnego autobusu `Kwach'. Po udanej kampanii Socha przez dwa lata pracował w pałacu prezydenckim.

13. Romuald Poliński- kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradcą ministrów Kołodki i Belki.

14. Maciej Łopiński - Rzecznik Prezydenta IV RP - w okresie 1975 - grudzień 1981 należał do PZPR i pracował na nomenklaturowym stanowisku sekretarza redakcji gdańskiego tygodnika `Czas', klasycznego pisma partyjnego `po linii i na bazie' (szefostwo z PZPR-owskiej nomenklatury, cenzura, wytyczne z KW itd.).

15. Krzysztof Śniegocki, Sędzia Trybunału Stanu IV RP wybrany jako kandydat PiS i LPR. W latach 80. jako radca ministerstwa rolnictwa aktywnie występował w sądzie pracy przeciwko wyrzuconemu z pracy za działalność związkową działaczowi `Solidarności'.

16. Ryszard Siewierski- Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP- członek PZPR do końca (1990). W latach 1987-1990 był zastępcą szefa Rejonowego Urzędu Spraw Wewnętrznych w Jeleniej Górze ds. polityczno-wychowawczych, był klasycznym oficerem politycznym, krzewiącym socjalizm wśród milicjantów i sprawdzającym czy nie chodzą do kościoła lub nie mają kumpli w opozycji.

17. Karol Karski (PiS) obecnie radykalny przewodniczący komisji IV RP ds. zmian w ustawie lustracyjnej. Aparatczyk władz centralnych socjalistycznego ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych. Wtedy kiedy wszyscy przyzwoici ludzie wybory bojkotowali. Był jednym z tych ludzi którzy tworzyli ówczesny PRL i ochoczo opluwał na uczelni solidarnościowy NZS.

18. Stanisław Kostrzewski, od 25.02.2006 skarbnik PiS - był aktywnym członkiem PZPR do końca jej działalności. Żeby było ciekawiej - od 31.12.2005 jest wiceprezesem Banku Ochrony Środowiska i nie ma tu żadnego konfliktu interesów lub niejasności.

19. Henryk Biegalski, nominowany i odwołany z funkcji szefa Centralnego Zarządu Służby Więziennej IV RP, od 1969 r. do końca lat 80. był członkiem PZPR. Od marca 1982 r. należał do Komisji Bezpieczeństwa i Ładu Publicznego KW PZPR w Gdańsku.

20. Jerzy Bahr, 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie - w latach 1976 - 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w Bukareszcie (sekretarz ds. prasowych). Do stanu wojennego był członkiem PZPR. Za prezydentury Kwaśniewskiego był po Siwcu (od marca 2005) szefem BBN i członkiem RBN.

21. Krzysztof Czabański, mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A. - były dziennikarz m.in. `Sztandaru Młodych' i `Zarzewia'. W latach 1967-1980 należał do PZPR.

22. Stanisław Podlewski, mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa - należał do PZPR do końca jej istnienia.

23. Marcin Wolski, 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR - od 1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.

24. Tomasz Gąska, mianowany 25.07.2006 nowym wiceprezesem Radia PiK z nadania PiS - były PZPR-owski aparatczyk, który strzegł linii partii i bronił stanu wojennego. Był członkiem PZPR, sekretarzem Podstawowej Organizacji Partyjnej w tygodniku `Fakty' i zastępcą redaktora naczelnego tej gazety od 1979 roku, przez stan wojenny, aż do upadku komunizmu, odznaczony medalem im. Janka Krasickiego. Używając pseudonimu Tomasz Hellen pisał m.in. peany na temat WRON, a w tekście `Jaka może być partia' nawoływał do odrodzenia w PZPR `ducha leninowskich zasad'.

25. Jan Sulmicki, kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony 11.12.2006 przez Kaczyńskiego - były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH), także w stanie wojennym. 14.12.2006 zrezygnował z kandydowania z "powodów rodzinnych".

26. Maciej Giertych były członek PRON i Rady Konsultacyjnej przy gen Jaruzelskim poparł dekret o wprowadzeniu stanu wojennego i delegalizację Solidarności. Wiosną 1989 roku brał udział w obradach "Okrągłego Stołu" jako doradca Gen. Jaruzelskiego.
Nigdy nie został zarejestrowany jako Tajny Współpracownik, ponieważ SB uznała, że jest wystarczająco przydatny jako współpracownik zupełnie jawny. Patriotyczny Ruch Odrodzenia Narodowego (PRON) - organizacja polityczna utworzona w okresie stanu wojennego przez PZPR i podporządkowane jej stronnictwa polityczne oraz organizacje katolickie w celu propagandowego wykazania poparcia społeczeństwa dla polityki partii, a w szczególności wprowadzenia stanu wojennego.

27. Ryszard Bender także członek PRON i poseł na Sejm PRL. Vice-prezes PZKS, które oficjalnie poparło wprowadzenie stanu wojennego w 1981.Obecnie senator LPR. W wyborach 2007 r. startuje z list PiS.

28. Janusz Maksymiuk z Samoobrony, negocjował z PiSem jak mówi J. Kaczyński `najlepszą od 17 lat koalicję rządową' .W PZPR od 1975 do końca. Umieszczony na liście krajowej PZPR w wyborach '89 obok takich tuzów jak Kiszczak, Kania, Florian Siwicki, Rakowski. TW "Roman". Figuruje w kartotece ogólnoinformacyjnej wydz. II BEiA UOP. zarejestrowany pod nr 46734 dnia 15.07.83 przez Pion VI RUSW Oleśnica. Nr archiwalny 60430/I, nr mikrofilmu 60430/1. Miejsce archiwizacji WEiA del. UOP we Wrocławiu. Data zaprzestania kontaktów 27.09.89.

29. Stanisław Łyżwiński, wiceprzewodniczący Samoobrony. W czasach PRL był członkiem ZSL, w III RP zaangażował się w działalność powiatowej organizacji SLD. Świadomy i tajny współpracownik SB.

30. Bolesław Borysiuk wybrany do KRRiT za zgodą Kaczyńskich. Był strażnikiem "jedynie słusznej linii Roberta Kwiatkowskiego", przez lata prezesa TVP z ramienia SLD i jednego z czarnych bohaterów afery Rywina . Do PZPR należał od 1971 r. `Bolek nie jest lubiany, silne poparcie ma tylko wśród byłych aktywistów PZPR i SLD, szczególnie tych z frakcji Millera'

31. Irena Okrągła, powołana 01.12.2005 przez ministra Ziobro na stanowisko zastępcy prokuratora generalnego. W 1985 r., pełniąc funkcję wiceszefowej Prokuratury Rejonowej w Sopocie, podjęła decyzję o aresztowaniu Jarosława Malca, działacza opozycji, zatrzymanego przez milicję w czasie rozlepiania plakatów nawołujących do bojkotu wyborów do Sejmu.

32. Wiesław Jan Kurowski, członek Rady Politycznej PiS - tajny współpracownik `Sławek', `Radosław', `Jacek'. Na stronie PiS pan Kurowski nie figuruje na liście członków Rady, ale - co ciekawe - w wersji angielskiej strony dalej jest jej członkiem.

33. Jarosław Netzel - szef PZU, z ramienia PiS, podejrzewany o malwersacje, będący w kręgu podejrzeń w sprawie przecieku, zatrzymany przez ABW pod zarzutem mataczenia.

34. Konrad Kornatowski - szef Policji, prokurator z ramienia PiS, zatrzymany przez ABW pod zarzutem mataczenia. Jego nazwisko pojawia się w "raporcie Rokity" z 1991 r. opisującym nadużycia MSW w latach rządów Wojciecha Jaruzelskiego (tajemnicza śmierć Tadeusza Wądołowskiego na komisariacie kolejowym MO w 1986 r.).

35. Janusz Kaczmarek - szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS - oskarżony o spowodowanie przecieku, zatrzymany przez ABW pod zarzutem mataczenia. Członek PZPR od 1986 r.

36. Piotr Ryba - kandydat do Rady Nadzorczej TVP, współpracownik wicepremiera RP, oskarżony o korupcję, zatrzymany przez CBA

37. Andrzej Kryszyński - pracownik ratusza kierowanego przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego, rekomendowany przez Andrzeja Urbańskiego - szefa kancelarii prezydenta RP i prezesa TVP z ramienia PiS, oskarżony o korupcję, zatrzymany przez CBA.

38. Artur Piłka - doradca Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, oskarżony o handel narkotykami, zatrzymany przez Policję.

39. Stefan Meller - Minister Spraw Zagranicznych w rządzie Kazimierza Marcinkiewicza. Do 1968 r. członek PZPR.

40. Jan Kobylański - sponsor Radia Maryja, biznesmen mieszkający w Urugwaju. Oskarżany o kolaborację z hitlerowcami w czasie II wojny światowej. Słynny z wielu antysemickich wypowiedzi.

41. Wojciech Dąbrowski - wojewoda mazowiecki z nadania PiS. Usiłował pozbawić mandatu Prezydenta Hannę Gronkiewicz-Waltz. W 1996 roku policja zabrała mu prawo jazdy na ponad rok za przekroczenie liczby dozwolonych punktów karnych. W 2006 roku został zatrzymany za jazdę po pijanemu na rowerze i ukarany zakazem prowadzenia pojazdów na 2 lata. Ponadto okazało się, że Dąbrowskiemu nie odebrano wtedy prawa jazdy ze względu na wcześniejszą sprawę.

42. Piotr Cybulski - poseł na Sejm RP z listy PO. W styczniu 2006 r. odszedł do PiS. Okazało się, że był członkiem ZSMP i PZPR, co wcześniej zataił. PiSowi to nie przeszkadzało i do dziś jest członkiem KP PiS.

43. Jan Robert Nowak - główny propagandysta Radia Maryja, wspierającego PiS. Kontakt operacyjny SB o pseudonimie `Tadeusz'.

Więcej: http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2011-01-20 21:59:37
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-20 21:56, wasabi pisze:
[...]

Oczywista oczywistość...

Data: 2011-01-20 21:02:16
Autor: Zennon
On Thu, 20 Jan 2011 21:59:37 +0100, Lorn wrote:

[...]

Poseł Raś z Krakowa, zwolennik "twardej ręki" w PO dał do zrozumienia, że amerykanie dadzą lub dali nagranie z telefonu satelitarnego Sikorskiemu.

Zennon

Data: 2011-01-20 21:09:18
Autor: wasabi
On Thu, 20 Jan 2011 21:02:16 +0000, Zennon wrote:

[...]

może się wreszcie skończy ta szopka...

Data: 2011-01-20 22:12:06
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-20 22:02, Zennon pisze:
[...]

Nie zdziwiłbym się, gdyby te nagrania już były w posiadaniu komisji Millera. ;->

Data: 2011-01-20 16:37:23
Autor: Bruner
Chyba sie Prezesowi PiS pali gruncik pod nogami..

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:iha8f8$r3i$1news.onet.pl...

Nie zdziwilbym sie, gdyby te nagrania juz byly w posiadaniu komisji Millera. ;->

na nic sie nie zda Karczor ma tez nagrania brzozy z wieza kontrolna

Chyba się Prezesowi PiS pali gruncik pod nogami..