[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)

Data: 2009-09-02 12:35:22
Autor: topek
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
Na tej grupie forma "golf/dowolny inny w dieslu" jest napietnowana ale na tyle
na ile poczynilem obserwacje mowi tak praktycznie wszyscy :) Przynajmniej w
otoczeniu w jakim ja sie obracam.
Przyjdzie nam zatem zaakceptowac ta forme jako dopuszczalna bo chyba nikt w
don kichota bawic sie nie bedzie?
Purysta jezykowy bedzie cierpial :)

Sprzedam golfa w nawigacji, w klimie, w ABSie,... w podlokietniku  :>

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-09-02 13:59:37
Autor: kamil

"topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h7loqa$jag$1inews.gazeta.pl...
Na tej grupie forma "golf/dowolny inny w dieslu" jest napietnowana ale na tyle
na ile poczynilem obserwacje mowi tak praktycznie wszyscy :) Przynajmniej w
otoczeniu w jakim ja sie obracam.

Rodziny sie nie wybiera, ale znajomych? :)

Data: 2009-09-02 13:09:20
Autor: topek
kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):
Rodziny sie nie wybiera, ale znajomych? :)
Tak myslalem, ze to w tym kierunku pojdzie.
Mowie o swoich obserwacjach, takze na tej grupie.
Moi znajomi trzymaja, wedlug moich standardow poziom.

Data: 2009-09-02 15:20:37
Autor: 085
Użytkownik "topek " <topek2000.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7lqq0$130$1inews.gazeta.pl...

Moi znajomi trzymaja, wedlug moich standardow poziom.

jezeli chodzi o kierowcow (w koncu jestesmy na pms) to lepiej, zeby trzymali pion ;)

p, zul

Data: 2009-09-02 16:20:36
Autor: Roman
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
Użytkownik "085" :
Moi znajomi trzymaja, wedlug moich standardow poziom.

jezeli chodzi o kierowcow (w koncu jestesmy na pms) to lepiej, zeby trzymali pion ;)

dobre :)
powiedzialbym trzymają się w pionie ;)

Data: 2009-09-02 15:27:30
Autor: Cavallino
[...]

Z tego co piszesz wynika co innego.

Data: 2009-09-02 14:55:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7loqa$jag$1inews.gazeta.pl...
Na tej grupie forma "golf/dowolny inny w dieslu" jest napietnowana ale na tyle
na ile poczynilem obserwacje mowi tak praktycznie wszyscy :)

Wszyscy handlarze na giełdzie czy laweciarze?

Przynajmniej w
otoczeniu w jakim ja sie obracam.

Współczuję.

Przyjdzie nam zatem zaakceptowac ta forme jako dopuszczalna

I tu się mylisz.
Czyjeś matołectwo nijak nie zmusza nikogo do akceptowania takiego stanu rzeczy.

Data: 2009-09-02 20:08:30
Autor: jerzu
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
On Wed, 2 Sep 2009 14:55:59 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Wszyscy handlarze na giełdzie czy laweciarze?

Ci owszem, ale coraz częściej mówi tak "przeciętny Kowalski".

Data: 2009-09-02 23:02:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:o3dt95pvc17olqktore20npokk4dro7uo74ax.com...
On Wed, 2 Sep 2009 14:55:59 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Wszyscy handlarze na giełdzie czy laweciarze?

Ci owszem, ale coraz częściej mówi tak "przeciętny Kowalski".

"Przeciętny" to jest pojęcie względne.
Powiedziałbym że raczej przygłupi Kowalski.

Data: 2009-09-04 07:02:50
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 2 Sep 2009 14:55:59 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Ostatnio usłyszałem "czyli w dizlu i automacie, tak?" w salonie
samochodowym, więc choroba się rozprzestrzenia ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-04 19:30:58
Autor: Mumin
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)

Ostatnio usłyszałem "czyli w dizlu i automacie, tak?" w salonie
samochodowym, więc choroba się rozprzestrzenia ;)

W TVN Turbo jeden pan redaktor też już na antenie użył...

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-09-04 21:30:20
Autor: marjan
Mumin pisze:

W TVN Turbo jeden pan redaktor też już na antenie użył...

Mówisz o Kornackim? Wielokrotnie w Zakupie Kontrolowanym używał takich określeń.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-09-05 19:36:37
Autor: Mumin
marjan pisze:

W TVN Turbo jeden pan redaktor też już na antenie użył...

Mówisz o Kornackim? Wielokrotnie w Zakupie Kontrolowanym używał takich określeń.

Ja to słyszałem u tego gościa co prowadzi Legendy PRLu.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-09-05 21:22:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mumin" <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7u4rb$m7e$1news.vectranet.pl...
marjan pisze:

W TVN Turbo jeden pan redaktor też już na antenie użył...

Mówisz o Kornackim? Wielokrotnie w Zakupie Kontrolowanym używał takich określeń.

Ja to słyszałem u tego gościa co prowadzi Legendy PRLu.

Oni są z tej branży, więc zboczeni zawodowo.

Data: 2009-09-02 16:09:01
Autor: J.F.
[...]

A mnie sie forma podoba i bede propagowal :-)

A za 20 lat .. albo sie okaze ze to ja jestem don Kichote, albo poprawimy podreczniki do gramatyki, jak to w koncu nie jeden raz w historii bywalo :-)

J.

Data: 2009-09-03 08:58:30
Autor: Toworek
J.F. pisze:
[...]

....albo nie będzie już diesli i każdy ten temat oleje ;)

Data: 2009-09-03 09:04:52
Autor: marjan
Toworek pisze:
J.F. pisze:
[...]

Ale będzie więcej aut w skórze (ekologicznej? :D) i na ksenonach.

Data: 2009-09-02 17:44:42
Autor: masti
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
Dnia pięknego Wed, 02 Sep 2009 12:35:22 +0000, osobnik zwany topek wystukał:

Na tej grupie forma "golf/dowolny inny w dieslu" jest napietnowana ale
na tyle na ile poczynilem obserwacje mowi tak praktycznie wszyscy :)
Przynajmniej w otoczeniu w jakim ja sie obracam.

serdecznie współczuję znajomych :(

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-02 18:50:32
Autor: topek
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
masti <gone@to.hell> napisał(a):
Dnia piÄ&#65533;knego Wed, 02 Sep 2009 12:35:22 +0000, osobnik zwany topek wystukaĹ&#65533;:

> Na tej grupie forma "golf/dowolny inny w dieslu" jest napietnowana ale
> na tyle na ile poczynilem obserwacje mowi tak praktycznie wszyscy :)
> Przynajmniej w otoczeniu w jakim ja sie obracam.

serdecznie wspĂłĹ&#65533;czujÄ&#65533; znajomych :(
Nie musisz. Ja sie w ich towarzystwie bardzo dobrze czuje.
Mamy widac inna gradacje wartosci. W mojej gradacji wartosci, uzywanie
popularnego neologizmu jest raczej ciekawostka przyrodnicza niz powodem
pietnowania bliskich mi ludzi z takiego powodu.
I na szczescie mam liczne grono znajomych i przyjaciol z ktorymi sie dobrze
czuje :>

"gdy zle napiszesz slowo, to szybko potem wroc

ale wazne jest by miedzy soba dobrze sie czuc "

:)

Data: 2009-09-02 21:15:09
Autor: 'Tom N'
topek w <news:h7mepo$s7$1inews.gazeta.pl>:

I na szczescie mam liczne grono znajomych i przyjaciol z ktorymi sie dobrze
czuje

Czyli topek zaczyna swój trolling, dokładnie w tym samym stylu, w którym
robił to na pl.pręgierz

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-09-02 19:42:05
Autor: topek
'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> napisał(a):
> [...]

> czuje

Czyli topek zaczyna swój trolling, dokładnie w tym samym stylu, w którym

Masz cos z banka? Jaki trolling?
Trollingiem to jest twoj wpis prowokujacy. Ja uzylem argumentow dlaczego sadze
tak a nie inaczej, ty tylko wyjechales z wycieczka osobista.

Jedno ci moge powiedziec. Z takim podejsciem jak twoje napewno nie zaliczalbys
sie do moich znajomych. Buce zwyczajnie nie maja szans :)
A teraz mi napisz, ze ci bardzo przykro z tego powodu.

topek -> jak zawsze...

Data: 2009-09-02 21:18:57
Autor: MadMan
Dnia Wed, 2 Sep 2009 18:50:32 +0000 (UTC), topek napisał(a):

"gdy zle napiszesz slowo, to szybko potem wroc

ale wazne jest by miedzy soba dobrze sie czuc "

SCENAriu!
http://www.youtube.com/watch?v=rSoYgJZUH0k

:)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-09-02 19:29:04
Autor: V-Tec
topek pisze:
[...]

ostatnio nawet sofy są w skórze... Może wejdzie na stałe, albo za parę lat pan Miodek bądź ten drugi (z brodą) będą odpowiadać na pytanie "czy forma "skórze" jest poprawna.

--
Pozdr,
W.

Data: 2009-09-03 12:56:07
Autor: Mariusz Chwalba
On Wed, 02 Sep 2009 19:29:04 +0200, V-Tec <v_tec@zatega.pl> wrote:

[...]

A to akurat poprawnie. W końcu skóra jest dookoła sofy. ;-)

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2009-09-02 19:57:09
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:35:22 +0000 (UTC), topek napisał(a):

Przyjdzie nam zatem zaakceptowac ta forme jako dopuszczalna bo chyba nikt w
don kichota bawic sie nie bedzie?
Purysta jezykowy bedzie cierpial :)

Sprzedam golfa w nawigacji, w klimie, w ABSie,... w podlokietniku  :>

 I poszłeś tam gdzie pisało o Golfie w skórze?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-02 20:01:00
Autor: R2r
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
Borys Pogoreło pisze:
 I poszłeś [...]

Co zrobił? :-S

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-09-02 20:16:24
Autor: Borys Pogoreło
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
Dnia Wed, 02 Sep 2009 20:01:00 +0200, R2r napisał(a):

 I poszłeś [...]

Co zrobił? :-S

 A co Cię w dupę gryzie? ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-09-02 20:33:34
Autor: R2r
Borys Pogoreło pisze:
Dnia Wed, 02 Sep 2009 20:01:00 +0200, R2r napisał(a):

 I poszłeś [...]
Co zrobił? :-S

 A co Cię w dupę gryzie? ;)

A wiesz, ja zmęczony już trochę jestem, bo dziś musiałem dość wcześniej wstać. Dlatego gdybyś coś tam na końcu... no, jakiś znaczek... emotikonkę... cy cóś... ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-09-02 20:16:54
Autor: jerzu
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
On Wed, 02 Sep 2009 20:01:00 +0200, R2r <bezspamux@marsoft.net.pl>
wrote:

Borys Pogoreło pisze:
 I poszłeś [...]

Co zrobił? :-S

Poszł :-)

Data: 2009-09-02 20:34:42
Autor: R2r
jerzu pisze:
On Wed, 02 Sep 2009 20:01:00 +0200, R2r <bezspamux@marsoft.net.pl>
wrote:

Borys Pogoreło pisze:
 I poszłeś [...]
Co zrobił? :-S

Poszł :-)

Dokładnie! :-D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-09-03 13:11:08
Autor: Tatanka
topek  <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Sprzedam golfa w nawigacji, w klimie, w ABSie,... w podlokietniku  :>

Zawsze to lepiej niz sprzedam Poldolota w misiach ;-)

Michu

Data: 2009-09-14 20:45:42
Autor: jerzu
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
On Wed, 2 Sep 2009 12:35:22 +0000 (UTC), "topek "
<topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Sprzedam golfa w nawigacji, w klimie, w ABSie,... w podlokietniku  :>

Dzisiaj słyszałem "wnętrze w patyku". Długo się zastanawiałem, i
wydedukowałem że chyba chodzi o "drewno" w aucie. Ale mogę się mylić,
ma ktoś jakieś inne pomysły?

[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)