[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)

Data: 2009-09-02 14:55:59
Autor: Cavallino
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
Użytkownik "topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7loqa$jag$1inews.gazeta.pl...
Na tej grupie forma "golf/dowolny inny w dieslu" jest napietnowana ale na tyle
na ile poczynilem obserwacje mowi tak praktycznie wszyscy :)

Wszyscy handlarze na giełdzie czy laweciarze?

Przynajmniej w
otoczeniu w jakim ja sie obracam.

Współczuję.

Przyjdzie nam zatem zaakceptowac ta forme jako dopuszczalna

I tu się mylisz.
Czyjeś matołectwo nijak nie zmusza nikogo do akceptowania takiego stanu rzeczy.

Data: 2009-09-02 20:08:30
Autor: jerzu
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
On Wed, 2 Sep 2009 14:55:59 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Wszyscy handlarze na giełdzie czy laweciarze?

Ci owszem, ale coraz częściej mówi tak "przeciętny Kowalski".

Data: 2009-09-02 23:02:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:o3dt95pvc17olqktore20npokk4dro7uo74ax.com...
On Wed, 2 Sep 2009 14:55:59 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Wszyscy handlarze na giełdzie czy laweciarze?

Ci owszem, ale coraz częściej mówi tak "przeciętny Kowalski".

"Przeciętny" to jest pojęcie względne.
Powiedziałbym że raczej przygłupi Kowalski.

Data: 2009-09-04 07:02:50
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 2 Sep 2009 14:55:59 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Ostatnio usłyszałem "czyli w dizlu i automacie, tak?" w salonie
samochodowym, więc choroba się rozprzestrzenia ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-09-04 19:30:58
Autor: Mumin
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)

Ostatnio usłyszałem "czyli w dizlu i automacie, tak?" w salonie
samochodowym, więc choroba się rozprzestrzenia ;)

W TVN Turbo jeden pan redaktor też już na antenie użył...

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-09-04 21:30:20
Autor: marjan
Mumin pisze:

W TVN Turbo jeden pan redaktor też już na antenie użył...

Mówisz o Kornackim? Wielokrotnie w Zakupie Kontrolowanym używał takich określeń.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-09-05 19:36:37
Autor: Mumin
marjan pisze:

W TVN Turbo jeden pan redaktor też już na antenie użył...

Mówisz o Kornackim? Wielokrotnie w Zakupie Kontrolowanym używał takich określeń.

Ja to słyszałem u tego gościa co prowadzi Legendy PRLu.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-09-05 21:22:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mumin" <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7u4rb$m7e$1news.vectranet.pl...
marjan pisze:

W TVN Turbo jeden pan redaktor też już na antenie użył...

Mówisz o Kornackim? Wielokrotnie w Zakupie Kontrolowanym używał takich określeń.

Ja to słyszałem u tego gościa co prowadzi Legendy PRLu.

Oni są z tej branży, więc zboczeni zawodowo.

[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)