[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)

Data: 2009-09-02 16:09:01
Autor: J.F.
[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)
Użytkownik "topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7loqa$jag$1inews.gazeta.pl...
Na tej grupie forma "golf/dowolny inny w dieslu" jest napietnowana ale na tyle
na ile poczynilem obserwacje mowi tak praktycznie wszyscy :) Przynajmniej w
otoczeniu w jakim ja sie obracam.
Przyjdzie nam zatem zaakceptowac ta forme jako dopuszczalna bo chyba nikt w
don kichota bawic sie nie bedzie?
Purysta jezykowy bedzie cierpial :)

A mnie sie forma podoba i bede propagowal :-)

A za 20 lat .. albo sie okaze ze to ja jestem don Kichote, albo poprawimy podreczniki do gramatyki, jak to w koncu nie jeden raz w historii bywalo :-)

J.

Data: 2009-09-03 08:58:30
Autor: Toworek
J.F. pisze:
[...]

....albo nie będzie już diesli i każdy ten temat oleje ;)

Data: 2009-09-03 09:04:52
Autor: marjan
Toworek pisze:
J.F. pisze:
[...]

Ale będzie więcej aut w skórze (ekologicznej? :D) i na ksenonach.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

[OT] Chyba trzeba bedzie zaakceptowac ten neologizm :)