Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....

Data: 2011-09-15 16:24:29
Autor: Grzegorz Z.
Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....
http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/news/palikot-chcemy-wycofac-religie-ze-szkol,1695027,7386

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-15 07:29:39
Autor: Leszczur
On 15 Wrz, 16:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/news/palikot...

Patrząc przez pryzmat mozliwosci - prędzej zrobi to SLD niż Palikot -
nawet jesli w nim jest znacznie większa determinacja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-15 17:37:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:43701176-0789-403e-a719-122cce4f9f7dm5g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

================================

To jest pic na wodę.
Nie ma takiej możliwości. SLD musiałaby mieć większość, a to na razie nie nastąpi. To samo Palikot. On nawet nie wejdzie do sejmu.
Nikt ci tyle nie da, co partie naobiecują przed wyborami.
Dziś słyszałem, wprawdzie nie o 3 milionach mieszkań, a o milionie dla młodych z ust tego od sierpień 80, a teraz z Polskiej Partii Pracy - Bogusław Ziętek. Ale on wszystko obieca, a nawet więcej.

Data: 2011-09-15 09:21:32
Autor: Leszczur
On 15 Wrz, 17:37, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa w wiadomo cinews:43701176-0789-403e-a719-122cce4f9f7dm5g2000vbm.googlegroups.com...
On 15 Wrz, 16:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

>http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/news/palikot...

Patrz c przez pryzmat mozliwosci - pr dzej zrobi to SLD ni Palikot -
nawet jesli w nim jest znacznie wi ksza determinacja.

================================

To jest pic na wod .
Nie ma takiej mo liwo ci. SLD musia aby mie wi kszo , a to na razie nie
nast pi.

Tylko, ze SLD wejdzie do Sejmu, a Palikot nie. Wiec mozliwosci beda
mieli wieksze niz Palikot.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-15 18:26:00
Autor: Grzegorz Z.
Leszczur napisał:

[...]

Wystarczy że będzie miał 5 posłów i wejdzie do koalicji z PO. Wtedy będzie
to na tej zasadzie - "wy nam religię my wam budżet".

Data: 2011-09-15 09:43:22
Autor: Leszczur
Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....
On 15 Wrz, 18:26, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Leszczur napisa :

> Tylko, ze SLD wejdzie do Sejmu, a Palikot nie. Wiec mozliwosci beda
> mieli wieksze niz Palikot.

Wystarczy e b dzie mia 5 pos w i wejdzie do koalicji z PO. Wtedy b dzie
to na tej zasadzie - "wy nam religi my wam bud et".

Pozycje moze miec dowolna, ale jesli nie przekroczy progu wyborczego,
to fige zdziała.
I na razie niewiele wskazuje, zeby ten prog byl w stanie przekroczyc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-15 19:13:59
Autor: Grzegorz Z.
Leszczur napisał:

[...]

Trochę uprościłem z tymi 5, chodziło mi o zdobycie minimalnej ilości głosów
która powoduje wejście do sejmu, a ilu to będzie posłów w tym momencie nie
pamiętam. A jak nie przejdzie to trudno, ale od pewnego czasu we mnie dojrzewa taka
decyzja - i nie mogę więcej głosować na SLD, właśnie z przyczyn
światopoglądowych. Przecież wiadomo że SLD już po wyborach, w koalicji PO
nie będzie skłoniał Tuska do wypowiedzenia konkordatu, usunięcia lekcji
katechizmu ze szkół oraz zerwania "sojuszu ołtarza z tronem". A Palikot i
jego zwolennicy owszem.

Data: 2011-09-15 10:44:11
Autor: Leszczur
On 15 Wrz, 19:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
A jak nie przejdzie to trudno, ale od pewnego czasu we mnie dojrzewa taka
decyzja - i nie mog wi cej g osowa na SLD, w a nie z przyczyn
wiatopogl dowych. Przecie wiadomo e SLD ju po wyborach, w koalicji PO
nie b dzie sk onia Tuska do wypowiedzenia konkordatu, usuni cia lekcji
katechizmu ze szk oraz zerwania "sojuszu o tarza z tronem". A Palikot i
jego zwolennicy owszem.

A ja nie wierze w koalicje SLD z PO. Mysle, ze juz predzej utrzymane
zostanie bujanie sie z PSL.
Ale najpierw Tusk musi wygrac wybory, a to wcale nie jest zupelnie
pewne.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-15 19:19:28
Autor: Grzegorz Z.
Grzegorz Z. napisał:

Leszczur napisał:

[...]

nie będzie skłaniał Tuska do wypowiedzenia konkordatu, usunięcia lekcji
katechizmu ze szkół oraz zerwania "sojuszu ołtarza z tronem". A Palikot i
jego zwolennicy owszem.

c.d. - a gdyby samo PO nawet zdobyło teraz "większość konstytucyjną" to i
tak kościelne "status quo" zostanie utrzymane, czarna stonka nadal będzie
utrzymywana nie przez swoich wyznawców, a przez budżet państwa i tylko
czekać kolejnego "projektu obywatelskiego" całkowicie zakazującego
skrobanek, które "konserwatywne skrzydło PO" chętnie poprze, a "centrum"
wstrzyma się od głosu i będzie pozamiatane.

Data: 2011-09-15 19:28:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:80zg8ux8034a$.i2o7v47q5mmy$.dlg40tude.net...
Leszczur napisał:
[...]

Gdyby jakimś cudem Palikot wszedł do sejmu, to nie miałby amunicji do skłaniania Tuska do wypowiedzenia konkordatu, usunięcia lekcji katechizmu ze szkół oraz zerwania "sojuszu ołtarza z tronem". Mógłby być ignorowany, jak te psy co szczekają, a karawana idzie dalej. Czyli "zero".

Data: 2011-09-15 19:31:15
Autor: Grzegorz Z.

Leszczur napisał:
[...]

Nie w przypadku gdy PO zdobywa podobną ilość głosów co PiS.

Jeśli Palikot wejdzie to na pewno kosztem części SLD i PO. To wszystko nie jest takie proste i oczywiste.

Data: 2011-09-15 18:40:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1bgwpsbwvjpa2$.13jgr0vclxjr9.dlg40tude.net...
Leszczur napisał:

[...]

Albo ja nie rozumiem, albo ty. Trzeba mieć 5% poparcia by wejść do sejmu. Na podstawie poparcia jest wyliczana ilość posłów według jakiejś metody, której nazwy nie pamiętam.
Czyli 5% poparcia, a nie 5 posłów (moim zdaniem).
A pięć procent poparcia wg mojego rozeznania Palikot nie osiągnie.

Data: 2011-09-15 18:44:50
Autor: jadrys
Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....
W dniu 2011-09-15 16:24, Grzegorz Z. pisze:
[...]

I słusznie, jest to wybór najgorszy z możliwych. Nie ma bardziej pro kościelnej partii w kraju niż te farbowane lisy.

Data: 2011-09-15 19:51:16
Autor: wolim
Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....
W dniu 2011-09-15 16:24, Grzegorz Z. pisze:
http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/news/palikot-chcemy-wycofac-religie-ze-szkol,1695027,7386

Z tego też powodu i ja zgłosuje na Palikota. Choć nie tylko. Kolejna rzecz, to likwidacja powiatów, gdzie siedzi banda darmozjadów - ich kompetencje powinny przejąć gminy.

Wiem, wszyscy politycy kłamią przed wyborami, ale przynajmniej poglądy Palikota są po drodze z moimi. Czy uda mu się coś zdziałać? Nie wiem. Ale zaryzykuję, bo póki co, wszystkie pozostałe opcje mamy sprawdzone.

A gadanie, że głosowanie na Palikota, to strata głosu jest zwykłym idiotyzmem. W ten sposób nigdy nie zmienimy złodziei przy korycie.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-09-15 18:28:22
Autor: obserwator
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):
A gadanie, że głosowanie na Palikota, to strata głosu jest zwykłym idiotyzmem. W ten sposób nigdy nie zmienimy złodziei przy korycie.

wapanialu pomysl.... Palikot zmieni zlodziei przy korycie, chociaz zawsze
trzymal ze zlodziejami i demoralizatorami spoleczenstwa?...bonne chance:)))

Data: 2011-09-15 20:43:51
Autor: wolim
W dniu 2011-09-15 20:28,  obserwator pisze:

demoralizatorami spoleczenstwa?

Co rozumiesz przez "demoralizację społeczeństwa"?
Bo jesli rozdzielność kościoła od Państwa, to jesteś w błędzie...

Data: 2011-09-15 18:49:08
Autor: obserwator
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):
W dniu 2011-09-15 20:28,  obserwator pisze:

> demoralizatorami spoleczenstwa?

Co rozumiesz przez "demoralizację społeczeństwa"?
Bo jesli rozdzielność kościoła od Państwa, to jesteś w błędzie...

akurat tez jestem zwolennikiem takiego rozdzialu....ale tego na pewno nie
zrobi ktos taki jak Palikot:)))

Data: 2011-09-15 21:23:30
Autor: wolim
W dniu 2011-09-15 20:49,  obserwator pisze:
wolim<nospam@tu.pl>  napisał(a):

[...]

Cała reszta (może poza wyjątkami z SLD) nawet tego nie deklaruje...

Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....