Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....

Data: 2011-09-15 19:51:16
Autor: wolim
Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....
W dniu 2011-09-15 16:24, Grzegorz Z. pisze:
http://fakty.interia.pl/raport/wybory-parlamentarne-2011/news/palikot-chcemy-wycofac-religie-ze-szkol,1695027,7386

Z tego też powodu i ja zgłosuje na Palikota. Choć nie tylko. Kolejna rzecz, to likwidacja powiatów, gdzie siedzi banda darmozjadów - ich kompetencje powinny przejąć gminy.

Wiem, wszyscy politycy kłamią przed wyborami, ale przynajmniej poglądy Palikota są po drodze z moimi. Czy uda mu się coś zdziałać? Nie wiem. Ale zaryzykuję, bo póki co, wszystkie pozostałe opcje mamy sprawdzone.

A gadanie, że głosowanie na Palikota, to strata głosu jest zwykłym idiotyzmem. W ten sposób nigdy nie zmienimy złodziei przy korycie.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-09-15 18:28:22
Autor: obserwator
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):
A gadanie, że głosowanie na Palikota, to strata głosu jest zwykłym idiotyzmem. W ten sposób nigdy nie zmienimy złodziei przy korycie.

wapanialu pomysl.... Palikot zmieni zlodziei przy korycie, chociaz zawsze
trzymal ze zlodziejami i demoralizatorami spoleczenstwa?...bonne chance:)))

Data: 2011-09-15 20:43:51
Autor: wolim
W dniu 2011-09-15 20:28,  obserwator pisze:

demoralizatorami spoleczenstwa?

Co rozumiesz przez "demoralizację społeczeństwa"?
Bo jesli rozdzielność kościoła od Państwa, to jesteś w błędzie...

Data: 2011-09-15 18:49:08
Autor: obserwator
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a):
W dniu 2011-09-15 20:28,  obserwator pisze:

> demoralizatorami spoleczenstwa?

Co rozumiesz przez "demoralizację społeczeństwa"?
Bo jesli rozdzielność kościoła od Państwa, to jesteś w błędzie...

akurat tez jestem zwolennikiem takiego rozdzialu....ale tego na pewno nie
zrobi ktos taki jak Palikot:)))

Data: 2011-09-15 21:23:30
Autor: wolim
W dniu 2011-09-15 20:49,  obserwator pisze:
wolim<nospam@tu.pl>  napisał(a):

[...]

Cała reszta (może poza wyjątkami z SLD) nawet tego nie deklaruje...

Chyba tym razem nie zagłosuję na SLD.....