Chyba w sondażach jest coś nie tak...

Data: 2009-10-20 15:49:27
Autor: viper
Chyba w sondażach jest coś nie tak...
bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he he...

Data: 2009-10-20 15:55:23
Autor: marfi
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1738.00000088.4addbfe7newsgate.onet.pl...
bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he he...

  Może dostał podwyżkę i nie może sie oderwać od klawiatury :)

--
marfi

Data: 2009-10-20 14:03:02
Autor: kc
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
  Może dostał podwyżkę i nie może sie oderwać od klawiatury :)

Nie wierzę. Tomek Olszewski? Przecież wszystkie służby są już pod kontrolą.

kc

Data: 2009-10-20 16:07:47
Autor: marfi
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbkfum$cc1$1inews.gazeta.pl...
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

  Może dostał podwyżkę i nie może sie oderwać od klawiatury :)

Nie wierzę. Tomek Olszewski? Przecież wszystkie służby są już pod kontrolą.

  IMO zasługuje na nagrodę od Palikota za skuteczne obrzydzanie konkurencji :)

--
marfi

Data: 2010-09-29 06:39:22
Autor: NKAB -
Chyba w sondażach jest coś nie tak...
2) Spadek PKB, wzrost bezrobocia, który wbrew teoriom Keynesowskim wywołuje inflacje. Przypomnijmy iz inflacje wywołuje akcja kredytowa, związana z ożywieniem gospodarczym.

Tutaj z kolegą zupełnie się nie zgodzę.

Inflację od początku do końca kreują rządy.
Przyczyn jest kilka ale najważniejsza to brak kasy dla kumpli
obstawiających stanowiska z bardzo wysokimi płacami bez których
taki Tusk nie dałby sobie rady.

Każda inflacja wprowadza chaos, który umożliwia bezkarne
bogacenie się tych właśnie kumpli.

Pamiętaj, Tusk chce tylko mieć następną kadencje, dalej
obiecuje wycofanie się z polityki. Dlaczego? A bo skończą
dotacje z UE i zacznie prawdziwa bida a pasztet, który zostawi
natępnym już go nie będzie obchodził. Ważne, że jego morda
i jego kumpli teraz się naćpa.

Najgorsza jest jednak nasza bezradność, bo u nas przy tym
gupim katolickim społeczeństwie każdy przekręt wyborczy
ujdzie bezkarnie. Przygotują gupolom listy z tymi samymi
kumplami i wmówią im, że to są demokratyczne wybory.
A te polskie debile, nawet te z wyżsszym wykszałceniem,
pójdą ja te ćmy do urn spełnić swój obywatelski obowiązek.

Róbta tak dalej gupole, a będą was cały czas rżnąc w dupe.

Andrzej.

Data: 2010-09-29 06:44:29
Autor: NKAB -
NKAB - <nkab.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> 2) Spadek PKB, wzrost bezrobocia, który wbrew teoriom Keynesowskim > wywołuje inflacje. Przypomnijmy iz inflacje wywołuje akcja kredytowa, > związana z ożywieniem gospodarczym.

To miało być w wątku a złocie a weszło tu ale to nie ja, to cos systemem
się dzieje.

Andrzej.

Data: 2010-09-29 16:39:32
Autor: Virck
Chyba w sondażach jest coś nie tak...
Zapewne gdyby u koryta stal maly, wredny padalec to nie bylo by deficytu, nie bylo by inflacji....A Panstwo SOLIDARNE (tu powinienem obrac to slowo godnie) daloby kazdemu co by chcial i ile by chcial.....

Data: 2010-09-29 18:19:30
Autor: sorden
NKAB - wrote:

[...]

Bullshit. Dotacje z UE stanowia raptem 2% polskiego PKB, czyli nic.

--
in

Data: 2010-09-30 07:54:30
Autor: NKAB -
sorden <sorden@spam.com> napisał(a):

Bullshit. Dotacje z UE stanowia raptem 2% polskiego PKB, czyli nic.

No ale drogi budujo? Budujo.
Stadiony budujo? Budojo.

Najgorsze to te wszystkie kursy, które można o dupe rozbić.
Po skończeniu takiego kursu taki kursant ma pustkę we łbie,
a na taki kurs, taki urząd dla bezrobotnych wydał tyle co
kosztuje komputer.

Andrzej.

Data: 2010-10-01 12:50:28
Autor: Jan Strybyszewski
NKAB - pisze:
[...]

Opłacanie kumpli na kredyt powoduje wzrost PKB czyz nie ?

Każda inflacja wprowadza chaos, który umożliwia bezkarne
bogacenie się tych właśnie kumpli.

Inflacja szkodzi tym co maja pieniadze.... tym co nie maja nie przeszkadza.

Data: 2009-10-20 16:12:36
Autor: skippy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbkfkt$21k$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja na serio myślę, że to społecznik, jak ja.

Data: 2009-10-20 16:00:53
Autor: Andrzej Adam Filip
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> pisze:
bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he he...

A jakie to ma mieć przełożenie na WIG20 lub poszczególne spółki?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Gdy strzelcy się kłócą, niedźwiedź jest bezpieczny.

Data: 2009-10-20 16:14:06
Autor: skippy

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ykz4yvtmt1-9AKlee.huge.strangled.net...
"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> pisze:
bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he he...

A jakie to ma mieć przełożenie na WIG20 lub poszczególne spółki?

Oni twierdzą że cały kryzys wynika z wyborów w 2007.

Data: 2009-10-20 14:22:26
Autor: kc
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
Oni twierdzą że cały kryzys wynika z wyborów w 2007.

Na poważnie. Masz rację. Tak twierdzę. Wzrosty na giełdzie to nie oznaka prosperity. Mogą wróżyć bardzo wiele. Hiperinflację, zmiany gospodarcze i polityczne, ale w tym wypadku (uważam) nie oznacza, że nam rośnie w siłę i rozkwita. Rozejrzyj się wokół, poczytaj. Że produkcja spadła nie o tyle ile się wszyscy spodziewali? Ale spadła i giełda też powinna spaść, jeżeli jest zwierciadłem gospodarki, czyż nie? kc

Data: 2009-10-20 16:27:31
Autor: skippy

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbkh31$gja$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

nie rozumiem tego co napisałeś a przez to tym bardziej nie rozumiem jak to sie ma do tego co ja napisałem

Data: 2009-10-20 15:16:12
Autor: kc
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
nie rozumiem tego co napisałeś a przez to tym bardziej nie rozumiem jak to sie ma do tego co ja napisałem

No to prościej. Twierdzę, że kryzys jest i wynika tylko i wyłącznie z wyborów 2007. Już mi tu ktoś ppisał, że kryzys jest ogólnoświatowy, a więc i nasz. Czy aby napewno? To Brazylia chyba nie jest z tego świata.

kc

Data: 2009-10-20 17:23:42
Autor: skippy

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbkk7s$spv$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

A reszta świata jest z jakiego świata.
Zreszta jesli twierdzisz, ze kryzys wynika z wyborów 2007 to nie mamy pola do rozmowy.
Dla mnie to jest szczyt bezmyślności i zaślepienia, o czym więc tu rozmawiać.

Data: 2009-10-20 17:33:23
Autor: viper
Chyba w sondażach jest coś nie tak...
skippy <a@nie.ma> napisał(a): > nie rozumiem tego co napisałeś a przez to tym bardziej nie rozumiem jak to > sie ma do tego co ja napisałem

[...]

teraz już rozumiem skąd wzięło sę twoje kochanie inaczej platformersów... Tusk doszedł do włądzy i całą giełdę rozpierdzielił... a teraz giełda odbija bo inwestorzy przeczuwają że nasi wrócą... założą każdemu pejsatemu i każdemu szwagrowi podsłuch i skończą się jaja... a stenogramy będą szły na przemian do Rzepy i Wprost... i każdy będzie dokładnie wiedział kto go wydymał... i takiego od razu pod sąd 24-godzinny...

Data: 2009-10-20 17:52:18
Autor: skippy

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1738.000000a2.4addd843newsgate.onet.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> [...]

Rzepy i Wprost... i każdy będzie dokładnie wiedział kto go wydymał... i takiego

Ta tu był taki misu co sie bulgotał, ze powinno byc publikowane i znane, kto od ciebie kupił papiery czy futy.
Dżizas nie daj wrócic temu PRLowi.

Data: 2009-10-20 16:25:35
Autor: george

"viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:1738.00000088.4addbfe7newsgate.onet.pl...
bo kolega Jerzy znowu gwałtownie się ożywił i rozpoczął pracę u podstaw he he...

próbuje zawrócić kijem wisłe, szkoda tylko że tutaj...
george

Data: 2009-10-20 16:38:24
Autor: george

"skippy" <a@nie.ma> wrote in message news:hbkhe8$5i2$1news.onet.pl...

[...]

czego nie wiadomo ? :)
czy mu sie uda (dla mnie bez znaczenia) czy że robi to tutaj :) ?
george

Data: 2009-10-20 17:22:33
Autor: Lazi
george pisze:

[...]

Czytam cały ten watek i nie wiem o co chodzi i nagle mnie oświeciło, że ostatnio jednego Jerzego wrzuciłem do plonkownicy :-). Polecam!

--
Lazi

Chyba w sondażach jest coś nie tak...