Chyba wiem co się popsuło że się ¶łizg a w koleinach z wod±

Data: 2009-11-27 10:41:15
Autor: Yogi\(n\)
Chyba wiem co się popsuło że się ¶łizg a w koleinach z wod±
Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hen5es$ahh$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Z tych niepoprawnych politycznie:

Rocky (cierpi±cy na zespół Downa) pojechał na wycieczkę autokarem z grup± innych dzieci.  W połowie drogi autokar stan±ł,  a kierowca, który kazał wszystkim wysi±¶ć, od kilkudziesięciu minut próbuje go uruchomić. Mruczy i złorzeczy pod nosem, ale jego wysiłki okazuj± się bezowocne. Rocky zbliża się się niego i mówi:
- A ja wiem co się zepsuło!!!
- Spadaj Rocky, nie przeszkadzaj!
Minęło znowu kilkana¶cie minut, kilkadziesi±t przekleństw i kilkaset złorzeczeń:
- A ja wiem co się zepsuło!!!
- Rocky, jak nie odejdziesz, to ci zrobię krzywdę!
Po kolejnej porcji zbędnych operacji, zrezygnowany kierowca opiera się o autobus i zwiesza głowę... Oczywiscie podchodzi Rocky i wykrzykuje:
- A ja wiem co się zepsuło!!
Kierowca podnosi głowę i patrz±c na niego martwym wzrokiem:
- No dobra Rocky, powiedz mi, bo sam nie umiem tego naprawić...

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
- Autobus się zepsuł!!!!

--
Yogi(n)

Chyba wiem co się popsuło że się ¶łizg a w koleinach z wod±