Chyba wiem co się popsuło że się ¶łizga w koleinach z wod±

Data: 2009-11-27 10:17:49
Autor: Jakub Witkowski
Chyba wiem co się popsuło że się ¶łizga w koleinach z wod±
  Michał pisze:

Dyferencjał się popsuł !
jak by działał powinien po wykryciu różnic się jako¶ zesprzęglić ?

dobrze my¶le - to trzeba naprawić ? (powinno to rzucic błędem na komputerze?)

Ale ty tak powaznie czy trollujesz, a może jeste¶ masochist±
i lubisz jak się z ciebie nabijaj±?

Załóżmy że poważnie... no, to pomy¶l, jak dyferencjał (taki zwykły)
w ogóle działa, i jak miałby się "zesprzęglić".

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2009-11-27 11:32:29
Autor: Michał
Chyba wiem co się popsuło że się ¶łizga w koleinach z wod±
Załóżmy że poważnie... no, to pomy¶l, jak dyferencjał (taki zwykły)
w ogóle działa, i jak miałby się "zesprzęglić".

1. ma kmputer i sprzęgło ?

2. ma jakie¶ oleje co się nagrzewaj± i co¶ dociskaj±

3. jakie¶ tarcie domy¶lnie itp... jak to zbudowane nie wiem

dyferencjał nie jest zwykły z tego co mi wiadomo, z jady sprawnym.

pozdrawiam.

Data: 2009-11-27 16:19:25
Autor: radekp@konto.pl
Chyba wiem co się p opsuło że się ¶łizg a w koleinach z wod ±

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mechanizm_r%C3%B3%C5%BCnicowy
http://www.joemonster.org/filmy/18124/Jak_dziala_mechanizm_roznicowy_w_samochodach_

Data: 2009-11-27 20:23:15
Autor: Michał
[...]

oooo jestemy chyba blisko

"Blokada mechanizmu różnicowego [edytuj]
 Zobacz też: EDS."

To co się zepsuło chyba ma nazwe EDS ?

Dobrze my¶le jak by to działało to ¶migam w koleinach ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/EDS

i możliwe że to jest elektornicznie sterowane na dyferencjale.
a nie mechanicznie, chociaż to bardziej muli niż tyrka.

działało to w - safrane ph1 (1992...1996)
nie działa mi to w: safrane ph2 (1996..2001)

pozdrawiam.

Data: 2009-11-27 15:09:32
Autor: slaweks
On 27 Lis, 21:23, " Michał" <mttj.WYT...@gazeta.pl> wrote:
 Zobacz też: EDS."

To co się zepsuło chyba ma nazwe EDS ?

Dobrze my¶le jak by to działało to ¶migam w koleinach ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/EDS

Przeczytałe¶ co tam jest napisane?

Swoj± drog±, je¶li jest tak jak napisali, to debilny system ten EDS (a
napisali, że w trudnych
warunkach potrafi przegrzać hamulce)

Data: 2009-11-27 23:39:09
Autor: Michał
Chyba wiem co się popsuło że się ¶łizga w koleinach z wod±
> http://pl.wikipedia.org/wiki/EDS

Przeczyta=B3e=B6 co tam jest napisane?

Swoj=B1 drog=B1, je=B6li jest tak jak napisali, to debilny system ten EDS (=
napisali, =BFe w trudnych
warunkach potrafi przegrza=E6 hamulce)

Przeczytałem i trochę by to pasowało... do tego co nie działa
ale mam jakie¶ wrażenie że tam jakis mechniczny system bardziej
jest na dyferencjale, któy powinien częsciowo blokować koła
jak się zaczynaj± inaczej kręcić.

znam jeda z nazwe tego mechniacznego (nie 4x4) - Viscodrive.

ale to tyle co wiem :)

aha można była pełn± moc± przy¶ieszać pomimo zasp ¶niegowych itp.. nie rzucało, nie ¶lizgało. lub z traw± po jedej stronie a z drugiej asfaltem.

pozdrawiam.

--

Chyba wiem co się popsuło że się ¶łizga w koleinach z wod±