Chyba wstapie sie do PO

Data: 2011-05-16 16:40:50
Autor: Bruner
Chyba wstapie sie do PO

"zeb" <zebkon@vp.pl> wrote in message news:iqs182$bdb$1news.onet.pl...

A jak wstapie do PO bede mógl kazdemu Polakowi napluc prosto w ryj i chuja mi zrobia ??? :)

ale w PIS mozesz pierdolic glupoty ile wlezie i tez ci nic nie zrobia

Data: 2011-05-16 20:46:17
Autor: obserwator
Chyba wstapie sie do PO
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

> [...]

ale w PIS mozesz pierdolic glupoty ile wlezie i tez ci nic nie zrobia

najwyzej mu poderzna gardlo lub zastrzela, tak jak tych w Lodzi.

Data: 2011-05-16 23:30:11
Autor: Lorn
Chyba wstapie sie do PO
W dniu 2011-05-16 22:46,  obserwator pisze:
[...]

To jest przykład PiS`owskiej bezkarności :> Bo to, prawe i sprawiedliwe poderżnąć komuś gardło lub zastrzelić... Oo czy raczej podżegać do poderżnięcia komuś gardła i zastrzelenia? :-p

Data: 2011-05-17 08:11:08
Autor: Leprechaun
Chyba wstapie sie do PO

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iqs2ep$ms2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ale w PIS mozesz pierdolic glupoty ile wlezie i tez ci nic nie zrobia

najwyzej mu poderzna gardlo lub zastrzela, tak jak tych w Lodzi.

Szkoda, że ciebie wtedy tam nie było! Jednego durnia byłoby mniej!

BomBel

Chyba wstapie sie do PO