Chyba zagłosuję na Ogórek, przynajmniej moi bracia będą zadowoleni

Data: 2015-05-06 22:46:29
Autor: Joschi
Chyba zagłosuję na Ogórek, przynajmniej moi bracia będą zadowoleni
 ~Ilona 44 minut temuPrzeczytałam na jednej ze stron, że "Kukiz to alkoholik i lawirant. Nigdy niczego nie robił do końca, rzuca się dureń gorzej od oszołoma Kaczyńskiego." Nie zgadzam się, bo Kaczyński, to przynajmniej coś bredzi a Kukiz (czyt. kukis), to nawet gęby nie potrafił otworzyć. Chyba zagłosuję na Ogórek, przynajmniej moi bracia będą zadowoleni.

Data: 2015-05-06 15:03:28
Autor: kogutek444
W dniu środa, 6 maja 2015 22:46:48 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
[...]

Ogórek to UFO. Ludzie nie mają takich kolan jak ona.

Data: 2015-05-06 16:26:08
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 7 maja 2015 00:03:29 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Ogórek to UFO. Ludzie nie mają takich kolan jak ona.

A co powiesz o Makreli ? Wieem, nie nasz cyrk, nie nasze małpy. No ale taki jest Świat.. O żonie byłego hamerykańskiego prezydenta okrutnie cygarowo zdradzonej nie ma co nawet gadać.. No cheba, że jest w Twoim typie.. Degistimusnonestesputandum, krótko powiedziane, co się zaś tyczy jej sympatii dotyczących nie tyle żydów, co ich żądzań, to chętnie bym tej pani zrobił najsampierw wykład z historii, następnie przeczołgałbym dziołchę w temacie zrozumienia umowy indemnizacyjnej. Ni chuja, grubodupna żydopodobna nie załapie o czym Mowa!!  A wuj z nią !!  Najgorsze, że debule też tego nie łapią. WRÓĆ!!  Łapią, i to doskonale!!  Jajca se ino z nas robią.. Szalom !! , czy jakoś tam..

Data: 2015-05-07 01:26:17
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:d3c0502e-b787-4352-a7bb-1ff4af33b477googlegroups.com...
[...]

Głupoty gadasz, ma piękne kolana...

http://www.pudelek.pl/artykul/75507/stare_zdjecia_magdaleny_ogorek_s/foto_18#

http://www.pudelek.pl/artykul/75507/stare_zdjecia_magdaleny_ogorek_s/foto_18#s12

Data: 2015-05-07 10:02:24
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-06 o 22:46, Joschi pisze:
[...]

Niech się ta agitatorka odpierdoli od Kukiza i zacznie koncentrować na zaletach swojej faworytki.

Chyba zagłosuję na Ogórek, przynajmniej moi bracia będą zadowoleni