Chyba zagłosuję na PiS

Data: 2011-10-05 11:50:30
Autor: boukun
Chyba zagłosuję na PiS
Jak miałem nie brać udziału w tej hucpie pt. "wybory", to ze względu na straszną "Hetzkampanię" przeciwko Kaczyńskiemu pójdę chyba i zagłosuję na PiS. Obrzydzenie mnie wzięło po prostu na te lizodupstwo i kampanię nienawiści PO... To już nie jest gra...

boukun

Data: 2011-10-05 15:00:18
Autor: Ikselka
Chyba zagłosuję na PiS
Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:50:30 +0200, boukun napisał(a):

[...]

I mam nadzieję, że właśnie tak rozumuje teraz te kilka-kilkanaście procent
Polaków, brakujace do przewagi PiS.
--
XL

Data: 2011-10-05 16:06:19
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 05.10.2011 11:50, boukun pisze:
[...]

Witam wszystkich niewolników i naganiaczy.
Co za różnica czy ci oszuści, czy tamci?
Ani ci, ani tamci nic nie zmienią. Te kilka drobnych różnic to tylko przynęta z pułapki wyborczej.
W tym systemie (picerokracji) uczciwy człowiek nie ma szans. Popieranie ich to popieranie bandziorów i oczywiście bez prawa do sprzeciwu.

jendrysz

Data: 2011-10-05 14:21:37
Autor: obserwator
Chyba zagłosuję na PiS
jendrysz <jendrysz@spam.pl> napisał(a):
W tym systemie (picerokracji) uczciwy człowiek nie ma szans. Popieranie ich to popieranie bandziorów i oczywiście bez prawa do sprzeciwu.

po tym tekscie widac, ze jestes bardzo ucziwy:)

Data: 2011-10-05 18:29:45
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 05.10.2011 16:21,  obserwator pisze:
[...]

Każdy tu próbuje coś wcisnąć. A niektórzy to nawet z okazji (niewolniczych) wyborów.

Data: 2011-10-05 16:46:25
Autor: obserwator
Chyba zagłosuję na PiS
jendrysz <jendrysz@spam.pl> napisał(a):
Każdy tu próbuje coś wcisnąć. A niektórzy to nawet z okazji (niewolniczych) wyborów.

nie kazdy. Sa tacy co probuja przekazac rzetelna informacje ktorej nie masz w
postkomuszych masmediach, popierajacych ewidentnie tych, ktorzy wlasnie chca z
ciebie zrobic niewolnika we wlasnym kraju, zadluzajac bezmyslnie na kilka
pokolen polskie spoleczenstwo.

Data: 2011-10-08 02:35:43
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 05.10.2011 18:46,  obserwator pisze:
[...]

Większość tych mediów też twierdzi, że przekazuje rzetelne informacje. I tu aż prosi się pytanie co rozumiemy przez rzetelną informację. I to tez jest próba wciśnięcia czegoś.
Co do reszty zgadzam się. Niewolników z nas robią na wiele sposobów.

Data: 2011-10-05 18:36:42
Autor: jadrys
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 2011-10-05 16:06, jendrysz pisze:
[...]

Witam wszystkich niewolnikĂłw i naganiaczy.
[...]

Słusznie prawisz, niezindoktrynowany człowieku.. Wielka szkoda ze jest nas tak mało.

Data: 2011-10-05 20:14:11
Autor: boukun
Chyba zagłosuję na PiS

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@spam.pl> napisał w wiadomości news:j6ho8r$ohu$3inews.gazeta.pl...
[...]

Zgadzam się w zupełności. Córka też mi mówi (ma dopiero 16 lat), tato, jak pójdziesz na wybory, to chyba nie będę cię chciała znać... Nie ma mniejszego zła powiada...

boukun

Data: 2011-10-05 23:54:13
Autor: Ikselka
Chyba zagłosuję na PiS
Dnia Wed, 05 Oct 2011 16:06:19 +0200, jendrysz napisał(a):

W tym systemie (picerokracji) uczciwy człowiek nie ma szans. Popieranie ich to popieranie bandziorów i oczywiście bez prawa do sprzeciwu.

Wystaw kogoś uczciwego na wybory, uczciwy człowieku. Chętnie zagłosuję.
--
XL

Data: 2011-10-06 01:20:35
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 05.10.2011 23:54, Ikselka pisze:
[...]

To masz bardzo uczciwych kandydatów na króla. Poseł niewiele może zrealizować z tego co obiecał, a król może wszystko. Dlatego na króla. I masz do wyboru Tuska, Putina lub Łukaszenkę. I nie masz prawa do sprzeciwu. Pasuje? Pewnie myślisz, że zgłoszenie Kaczyńskiego coś zmieni? Byś zobaczyła całą grozę zamieniamy cel wyborów i zamiast na króla musisz wybrać kto będzie twoim katem (oczywiście prawa do sprzeciwu nie masz) lub innym gnębicielem: Tusk, Putin, Łukaszenko czy Kaczyński? Może chcesz wystawić kogoś innego na twojego kata? Ucieszy cie taki wybór? Chcesz wyboru masz.
Ale pamiętaj, że nie masz prawa do sprzeciwu.
Bez tego prawa każda propozycja jest dyktatem i nie nie zmienia dołożenie nowej możliwości.
Tylko prawo do sprzeciwu czyni wolnym.

jendrysz

Data: 2011-10-06 01:33:23
Autor: Ikselka
Chyba zagłosuję na PiS
Dnia Thu, 06 Oct 2011 01:20:35 +0200, jendrysz napisał(a):

[...]

A wiesz, jeśli już, to wolę jednak Kaczyńskiego, nawet na swojego kata 3-)

Ale pamiętaj, że nie masz prawa do sprzeciwu.

Ależ mam: mogę wystawić własnego kandydata i wystawiam. Ty też możesz.
Tylko że to duuużo roboty, nie?
Bez tego prawa każda propozycja jest dyktatem i nie nie zmienia dołożenie nowej możliwości.
Tylko prawo do sprzeciwu czyni wolnym.

Wystaw swojego kandydata.

Co - że niemożliwe?
Ależ możliwe. Tylko że Tobie się nie chce NIC robić, prawda? Więc jak Ty
się chcesz sprzeciwiać? Pięścią w stół, czy palcem w bucie?

Żeby mieć prawo do sprzeciwu, to trzeba ze sobą coś realnie ZROBIĆ. Tego
prawa nikt nie daje w prezencie - o to prawo się walczy. I to czynem, a nie
sarkaniem. Tobie się prawo do sprzeciwu z prawami dziecka pomyliło.

--
XL

Data: 2011-10-06 03:02:23
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 06.10.2011 01:33, Ikselka pisze:
[...]

Mam się zgodzić na kata, bo jakaś niewolnica się na takie coś godzi?
Żal mi cię.

Co - że niemożliwe?
Ależ możliwe. Tylko że Tobie się nie chce NIC robić, prawda? Więc jak Ty
się chcesz sprzeciwiać? Pięścią w stół, czy palcem w bucie?

Po to ma być prawo do sprzeciwu by nie trzeba było wychodzić po niewczasie na ulicę.

Żeby mieć prawo do sprzeciwu, to trzeba ze sobą coś realnie ZROBIĆ. Tego
prawa nikt nie daje w prezencie - o to prawo się walczy. I to czynem, a nie
sarkaniem.

I to robię czynem. Tylko niektórym nie mieści się to światopoglądzie.
A jak chcesz się dowiedzieć jak to robię poszukaj sobie w google.
Poza tym skąd ci się uroiła taka "prawda", że "Tobie się nie chce NIC robić"?

Tobie się prawo do sprzeciwu z prawami dziecka pomyliło.

Widzę, że robisz tu za naganiacza. Uważasz, że dorośli nie mają prawa do sprzeciwu? Mogą się tylko zgadzać? Nieźle cię zindoktrynowali. Współczuję.
Spróbuj się uwolnić od swoich gnębicieli. Rusz głową, nie daj się katom.

jendrysz

Data: 2011-10-06 15:47:50
Autor: Ikselka
Chyba zagłosuję na PiS
Dnia Thu, 06 Oct 2011 03:02:23 +0200, jendrysz napisał(a):

I to robię czynem. Tylko niektórym nie mieści się to światopoglądzie.
A jak chcesz się dowiedzieć jak to robię poszukaj sobie w google.

Wpisuję "jendrysz" i nic.
--
XL

Data: 2011-10-07 00:44:57
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 06.10.2011 15:47, Ikselka pisze:
[...]

prawo do sprzeciwu jendrysz

Data: 2011-10-07 01:01:22
Autor: Ikselka
Chyba zagłosuję na PiS
Dnia Fri, 07 Oct 2011 00:44:57 +0200, jendrysz napisał(a):

[...]

Nio-nio-nio, to ci dopiero - skuteczny sprzeciw bez zapoznania się z
treścią propozycji i bez ujawniania się, to dopiero się na...myślałeś,  a
ile narobiłeś 3333-)
--
XL
Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

Data: 2011-10-07 15:33:10
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 07.10.2011 01:01, Ikselka pisze:
[...]

Chcesz sprawdzać wszystkie propozycje?
Dziewczyno, niedługo zaczną cię zaczepiać miliony chłopców ze swoimi propozycjami, chcesz wszystkich sprawdzać? Nie starczy ci życia. Jak zaczną ci składać nieprzyzwoite propozycje, to też będziesz je sprawdzać? Czy od razu je odrzucisz?
Zobacz na tej grupie ile jest propozycji do przeczytania, chcesz to wszystko czytać (sprawdzać)? To tylko twoja dobra wola może o tym decydować nie jakaś propozycja.
Jeśli pojawi ci się w głowie jakiś pomysł, to zastanów się, czy  też nie ma innych możliwości i dopiero wówczas zacznij sprawdzać ten czy inny pomysł.
Możliwość odrzucenia musi być przed sprawdzaniem, w trakcie sprawdzania i po sprawdzeniu.
To musi wynikać z twojej wolnej woli.
Nie myśl jak niewolnica, rusz głową i nie daj się katom, czy kandydatom.

jendrysz

Data: 2011-10-07 13:40:56
Autor: obserwator
Chyba zagłosuję na PiS
> [...]
> Nio-nio-nio, to ci dopiero - skuteczny sprzeciw bez zapoznania się z
> treścią propozycji i bez ujawniania się, to dopiero się na...myślałeś,  a

to przeciw czemu sie sprzeciwiasz, skoro nie znasz tych propozycji ktore
kwestionujesz?

Z tego co piszesz jestes zadeklarowanym kontestatorem nie wiadmo czego.

Tylko sie nie podpal. To bardzo boli:)

Data: 2011-10-07 23:30:07
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 07.10.2011 15:40,  obserwator pisze:
[...]

Gdzie napisałem, że się sprzeciwiam?
Domagam się możliwości sprzeciwu. To są dwie różne rzeczy.
Gdzie napisałem, że nie znam tych propozycje? Może je znam, może je dawno temu sprawdziłem i nie muszę ich już sprawdzać i mogę je z góry odrzucić bez sprawdzania. Takiej możliwości nie widzisz?  Wolna wola pozwala na różne możliwości. Nie może mnie nikt zmuszać do jakiegoś sprawdzania, czy robienia czegokolwiek, bo to jest dyktat.
Ktoś może mi dać propozycje, ale ja nie muszę ich przyjmować i nie muszę ich sprawdzać.
Zauważ: ja mogę, on może, my możemy, nie musimy. Chodzi o możliwość, nie przymus.
Nie widzę powodu, bym musiał robić coś co ktoś sobie zażyczy. Mogę ale nie muszę. Tylko u bandziorów jest inaczej. Tam oni mogą, ja muszę.
Powtórzę jeszcze raz: domagam się możliwości sprzeciwu, nie obowiązku sprzeciwu. Fakt, ze niektórym te dwie rzeczy się mylą. I nawet prawo do sprzeciwu będzie im się kojarzyć z liberum veto, ale to jest ich kłopot.

Z tego co piszesz jestes zadeklarowanym kontestatorem nie wiadmo czego.
Jak nie wiadomo? Jestem przeciwnikiem dyktatorskich propozycji. Czyli propozycji bez prawa do sprzeciwu.

Tylko sie nie podpal. To bardzo boli:)
Coś słyszałeś, że mam się przy twojej pomocy podpalić?

To bandyckie prawa trzeba spalić.

jendrysz

Data: 2011-10-06 15:59:12
Autor: boukun
Chyba zagłosuję na PiS

Użytkownik "jendrysz" <jendrysz@spam.pl> napisał w wiadomości news:j6iumv$hli$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jak tam się zakończyło ostatnie spalenie karty wyborczej? Mandat uchylony?

boukun

Data: 2011-10-07 00:55:37
Autor: jendrysz
Chyba zagłosuję na PiS
W dniu 06.10.2011 15:59, boukun pisze:

A jak tam się zakończyło ostatnie spalenie karty wyborczej? Mandat uchylony?

boukun

Podobnie jak poprzednio, czyli wysłałem odwołanie jeden dzień po terminie, co dało im pretekst do  odrzucenia i dzięki temu skończyło się 12 dniowymi wczasami w miłym towarzystwie. Jedyne co mi się nie podobało, to że tam palili  papierosy z najgorszego tytoniu fajkowego. Oczywiście wolałem nie sprawdzać czy zapłacili akcyzę za te papierosy.

jendrysz

Chyba zagłosuję na PiS