Chyba zmienię nick ....

Data: 2009-12-18 13:33:43
Autor: Antenka
Chyba zmienię nick ....
 Jak pojawi się na psp: "lala" albo "Fizia Pończoszanka" to znaczy, że
zmieniłam nick ooo! :-P

Antenka

P.s. A co! Są tacy co średnio raz w miesiącu zmieniają!

Data: 2009-12-18 13:37:01
Autor: Woland
Chyba zmienię nick ....
Antenka napisał(a):

Jak pojawi się na psp: "lala" albo "Fizia Pończoszanka" to znaczy, że
zmieniłam nick ooo! :-P

Zmień na "niunia Wolanda"....

Data: 2009-12-19 11:32:48
Autor: HaMMeR
Chyba zmienię nick ....
Woland wrote:
Antenka napisał(a):

Jak pojawi się na psp: "lala" albo "Fizia Pończoszanka" to znaczy, że
zmieniłam nick ooo! :-P

Zmień na "niunia Wolanda"....
-- -- -- -- -- -- --

Chyba by ci wtedy reka odpadla...

Data: 2009-12-18 16:44:47
Autor: Bruner
Chyba zmienię nick ....
podaj swoje wymiary w nicku, przynajmniej bedzie wiadomo z kim sie gada

Data: 2009-12-18 14:06:13
Autor: Antenka
Chyba zmienię nick ....
On 18 Gru, 22:44, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
podaj swoje wymiary w nicku, przynajmniej bedzie wiadomo z kim sie gada

150/150/150 cm

Antenka

Data: 2009-12-19 01:35:46
Autor: sofu
Chyba zmienie nick ....

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci
On 18 Gru, 22:44, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
> podaj swoje wymiary w nicku, przynajmniej bedzie wiadomo z kim sie gada

150/150/150 cm

Antenka

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Hm....wymiary dziwnie wielkie jakies?  To moze to ty tutaj maszerujesz
http://www.szokblog.pl/FotoWideo.jsp?idblg=3068 ?

sofu

Data: 2009-12-18 22:37:58
Autor: pluton
Chyba zmienię nick ....
Jak pojawi się na psp: "lala" albo "Fizia Pończoszanka" to znaczy, że
zmieniłam nick ooo! :-P

Antenka

Moze na 'Antenka radyjka ma-ryjka' ?

Nullification

Data: 2009-12-18 22:39:00
Autor: MH
Chyba zmienię nick ....
 Jak pojawi się na psp: "lala" albo "Fizia Pończoszanka" to znaczy, że
zmieniłam nick ooo! :-P

==================

Ten kosmetyczny zabieg nie pomoże ...

MH

Data: 2009-12-18 13:41:35
Autor: Antenka
Chyba zmienię nick ....

=================>
Ten kosmetyczny zabieg nie pomoże ...

MH

Same głupki się odezwały he he he

Antenka

Data: 2009-12-19 00:11:06
Autor: MH
Chyba zmienię nick ....

> ==================
>
> Ten kosmetyczny zabieg nie pomoże ...
>
> MH
>
> --

Same głupki się odezwały he he he

==================================

A zmieniaj sę co chcesz , albo co musisz ... Guzik to kogo tu obchodzi..

MH

Data: 2009-12-18 22:44:42
Autor: Jadrys
Chyba zmienię nick ....
W dniu 2009-12-18 22:33, Antenka pisze:
  Jak pojawi się na psp: "lala" albo "Fizia Pończoszanka" to znaczy, że
zmieniłam nick ooo! :-P

Antenka

P.s. A co! Są tacy co średnio raz w miesiącu zmieniają!

Antenko, nie możesz :-( . Nick "Antenka" to już ustalona marka na psp.   A poza tym mi się podoba :-) . Niech ksywki "Fizie" i "lale" nadawaja sobie lokalni geje. A do Ciebie to one nie bardzo pasują. :-)

Data: 2009-12-18 13:48:57
Autor: Antenka
Chyba zmienię nick ....
On 18 Gru, 22:44, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

A poza tym mi się podoba :-) . Niech ksywki "Fizie" i "lale" nadawaja
sobie lokalni geje. A do Ciebie to one nie bardzo pasują. :-)

Masz jakieś podejrzenia? Oj powiedz mi który to, no mów!

Antenka

Data: 2009-12-18 22:58:56
Autor: pluton
Chyba zmienię nick ....

[...]

Nie sadzisz, ze twoje zainteresowanie orientacja seksualna innych
ludzi jest nieco chorobliwe ?

Nullification

Data: 2009-12-18 14:05:37
Autor: Antenka
Chyba zmienię nick ....
On 18 Gru, 22:58, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
>Antenka

Nie sadzisz, ze twoje zainteresowanie orientacja seksualna innych

Dewiant zawsze wzbudza sensację :-P

Antenka

Data: 2009-12-18 23:09:59
Autor: pluton
Chyba zmienię nick ....

Dewiant zawsze wzbudza sensację :-P

Antenka

A co wzbudza ten, kto zaglada innym w majtki ?

Nullification

Data: 2009-12-19 15:50:27
Autor: Grzegorz Z.
Chyba zmienię nick ....
Dnia Fri, 18 Dec 2009 22:58:56 +0100, pluton napisał(a):

[...]

Przecież to popieprzony facet jest.

Niech zmieni nick na "Shymalla"

Data: 2009-12-18 23:00:29
Autor: Jadrys
Chyba zmienię nick ....
W dniu 2009-12-18 22:48, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście że mam podejrzenia, a nawet pewność.. Ale niestety nie mogę zdradzić ich nicków (ich ponieważ jest ich na psp więcej),  skoro tego sobie nie życzą. :-[

Data: 2009-12-18 23:15:08
Autor: Lorn
Chyba zmienię nick ....
Antenka pisze:
 Jak pojawi się na psp: "lala" albo "Fizia Pończoszanka" to znaczy, że
zmieniłam nick ooo! :-P

Wiktoria :)

Antenka

Ewentualnie na 'Antenka na bereciku' :>

P.s. A co! Są tacy co średnio raz w miesiącu zmieniają!

Kto taki? :>

Data: 2009-12-19 12:39:43
Autor: marek czaplicki
Chyba zmienię nick ....
Antenka pisze:
 Jak pojawi się na psp: "lala" albo "Fizia Pończoszanka" to znaczy, że
zmieniłam nick ooo! :-P

Antenka

P.s. A co! Są tacy co średnio raz w miesiącu zmieniają!
mam prośbę. nie zmieniaj. polubiłem ciebie trochę mimo, że w dużej większości przypadków nie zgadzam się z tobą. ale tak to już jest. ludzie nie mogą się ze sobą cały czas zgadzać, bo inaczej wogóle by z sobą nie rozmawiali. skoro by byli tacy sami, to po co by ze sobą rozmawiali :-).

Chyba zmienię nick ....