Chyz u Bacy nieczynny!

Data: 2011-12-20 15:15:44
Autor: Krzychu
Chyz u Bacy nieczynny!
Czy ktoś wie coś więcej? Czy to tylko tymczasowy stan czy całkowite
zamknięcie?
Na stronie nic więcej nie piszą :/
http://www.mladahora.avertis.pl/

Data: 2011-12-20 15:47:34
Autor: Sebastian Fijak
Chyz u Bacy nieczynny!
On 21 Gru, 00:15, Krzychu <fjor...@gmail.com> wrote:
Czy ktoś wie coś więcej? Czy to tylko tymczasowy stan czy całkowite
zamknięcie?
Na stronie nic więcej nie piszą :/http://www.mladahora.avertis.pl/

Został sprzedany.

Data: 2011-12-21 08:28:55
Autor: Lech
Chyz u Bacy nieczynny!
W dniu 21.12.2011 00:47, Sebastian Fijak pisze:
[...]

Ściślej to Baca wystawił obiekt na sprzedaż ze względu na swój stan zdrowia.

Lech

Klub Sudecki z Poznania - http://ksp.orangespace.pl

Data: 2011-12-21 11:17:45
Autor: Marcin Lubojański
Chyz u Bacy nieczynny!
W dniu 2011-12-21 08:28, Lech pisze:
[...]

Szkoda... i Chyzy i zdrowia Bacy...
Takiej herbaty tak tam to nigdzie nie było :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-12-21 13:07:15
Autor: Sebastian Fijak
Chyz u Bacy nieczynny!

> Został sprzedany.

Ściślej to Baca wystawił obiekt na sprzedaż ze względu na swój stan zdrowia.
To też, ale widziałem, że ogłoszenia już zostały wycofane, więc chyba
się sprzedało- szkoda- klimatyczne miejsce.

Data: 2011-12-23 09:06:25
Autor: Lech
Chyz u Bacy nieczynny!
W dniu 21.12.2011 22:07, Sebastian Fijak pisze:

[...]

Chyz u Bacy jeszcze nie został sprzedany, choć z takim zamiarem nosi się Baca.

Data: 2011-12-22 06:55:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Chyz u Bacy nieczynny!
Krzychu, Tue, 20 Dec 2011 15:15:44 -0800 (PST), pl.rec.gory:
Czy ktoś wie coś więcej? Czy to tylko tymczasowy stan czy całkowite
zamknięcie?
Na stronie nic więcej nie piszą :/
http://www.mladahora.avertis.pl/

Słyszałem, że właściciel (PTT) chce się tego wytworu pozbyć.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-12-23 09:08:47
Autor: Lech
Chyz u Bacy nieczynny!
W dniu 22.12.2011 06:55, Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

Właścicielem jest Józek Michlik nazywany Bacą.

Data: 2011-12-23 12:36:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Chyz u Bacy nieczynny!
Lech, Fri, 23 Dec 2011 09:08:47 +0100, pl.rec.gory:
[...]

A to przepraszam. Moja mapa (Compass, Beskid Żywiecki) podaje "Schron. PTT
Chyz u Bacy", stąd to stwierdzenie.

--
Pozdrowienia,

Chyz u Bacy nieczynny!