Ci Polacy to jednak dziwny nar贸d...

Data: 2011-06-26 14:45:54
Autor: jadrys
Ci Polacy to jednak dziwny nar贸d...
W dniu 2011-06-26 14:29, Tzva Adonai pisze:
W艂a艣nie ogl膮dam Kaczy艅skiego w Radomiu na YouTube, jak m贸wi, 偶e w 1976
by艂y "straszne podwy偶ki" kt贸re wyprowadzi艂y Polak贸w na ulic臋 przeciwko
komunistycznej w艂adzy.. Zerkam do Wikipedii, patrz臋, a tam stoi jak
byk napisane, 偶e te podwy偶ki si臋ga艂y tylko 30%.. Teraz w dobie
demokracji i kapitalizmu podwy偶szaj膮 Polakom ceny o 200% i jako艣 nikt
si臋 nie buntuje... Mo偶e dlatego, 偶e wi臋kszo艣膰 narodu dorabia w szarej
strefie?.. A mo偶e dlatego, 偶e te podwy偶ki by艂y wy艣wi臋cone kleszym
kropid艂em?.. Nie rozumiem tego zupe艂nie...

Propaganda w postaci RFE, VOA czy RFI robi艂a Polakom wod臋 z m贸zg贸w i podjudza艂a do buntu.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-06-26 16:00:56
Autor: Wiesiaczek
Ci Polacy to jednak dziwny nar骴...
On Sun, 26 Jun 2011 14:45:54 +0200, jadrys wrote:

[...]

A teraz ta sama propaganda ka偶e wierzy膰, 偶e mamy cicho siedzie膰 bo jest nam dobrze a te podwy偶ki to pryszcz!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach: Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-06-26 20:15:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 18:00, Wiesiaczek pisze:
[...]

W rzeczy samej. - Gdy w Polsce coraz gorzej sie dzieje to zagraniczne media wr臋cz rozp艂ywaj膮 si臋 w zachwytach nad osi膮gni臋ciami naszego kraju.

Data: 2011-06-26 20:25:04
Autor: he庐sk
Ci Polacy to jednak dziwny nar骴...
On Sun, 26 Jun 2011 20:15:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W rzeczy samej. - Gdy w Polsce coraz gorzej sie dzieje to zagraniczne media wr阠z rozp硑waj si w zachwytach nad osi眊ni阠iami naszego kraju.

 zauwaz, ze jakos nie rozplywaja sie w zachwytach nad osiagnieciami
 bialorusi i lukaszenki. twego ideowego idola.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-26 18:40:00
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 26 Jun 2011 20:25:04 +0200, _he庐sk_ wrote:

[...]

Wszystko si臋 zgadza: Bia艂oru艣 jest w stadium podjudzania do przewrotu przez te media, co ma na celu rozgrabienie jej maj膮tku (tak jak w Polsce).
Ewentualnie p贸藕niej trzeba by z powrotem ug艂aska膰 Bia艂orusin贸w, zmuszaj膮c do zachwyt贸w nad ich "bogactwem", wolno艣ci膮, niewidzialn膮 r臋k膮 rynku i innymi pierdo艂ami, kt贸re my znamy z autopsji.

Data: 2011-06-26 20:45:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 20:25, _he庐sk_ pisze:
[...]

Bo propaganda skierowana na Bia艂oru艣 jest dok艂adnie odwrotna od tej skierowanej na Polak贸w.

No, troch臋 przesada z tym nazwaniem idolem 艁ukaszenki.. Facet robi dobr膮 robot臋 i to wszystko.

Data: 2011-06-26 20:51:03
Autor: he庐sk
On Sun, 26 Jun 2011 20:45:21 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   zauwaz, ze jakos nie rozplywaja sie w zachwytach nad osiagnieciami
>   bialorusi i lukaszenki. twego ideowego idola.

Bo propaganda skierowana na Bia艂oru艣 jest dok艂adnie odwrotna od tej skierowanej na Polak贸w.
  mozesz podac jakies konkrety?

No, troch臋 przesada z tym nazwaniem idolem 艁ukaszenki.. Facet robi dobr膮 robot臋 i to wszystko.

 zamykajac do pierdla swoich openentow? wyobraz teraz taka sama  sytuacje w Polsce. Komorowski zamyka prezesa PiS. bylby dzis
 twoim idolem? facet, nie brnij dalej w te bzdury! ;o)

--

"Nieprawd膮 jest, jakoby Internet by艂 ziemi膮 niczyj膮

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr贸g poprawi sie sam !

Data: 2011-06-27 03:57:22
Autor: cirrus
Ci Polacy to jednak dziwny nar贸d...
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu7unu$hc8$1news.onet.pl...
[...]

Czujesz mi臋te do zamordyst贸w?

--
stevep

Data: 2011-06-27 03:56:23
Autor: cirrus
Ci Polacy to jednak dziwny nar贸d...
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu7sv0$9lk$1news.onet.pl...
[...]

Bo widocznie tylko ty jeste艣 niedopieszczony i wiecznie cierpisz.

--
stevep

Data: 2011-06-26 17:54:29
Autor: cirrus
Ci Polacy to jednak dziwny nar贸d...
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu79l3$ukh$2news.onet.pl...
[...]

Tak twierdzi艂 Urban, a teraz jego podopieczny.

--
stevep

Data: 2011-06-26 20:15:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 17:54, cirrus pisze:
Propaganda w postaci RFE, VOA czy RFI robi艂a Polakom wod臋 z m贸zg贸w i podjudza艂a do buntu.

Tak twierdzi艂 Urban, a teraz jego podopieczny.

Je偶eli tak, to prawd臋 prawi艂 ten Urban.

Data: 2011-06-27 03:59:26
Autor: cirrus
Ci Polacy to jednak dziwny nar贸d...
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu7sv0$9lk$2news.onet.pl...
W dniu 2011-06-26 17:54, cirrus pisze:
Propaganda w postaci RFE, VOA czy RFI robi艂a Polakom wod臋 z m贸zg贸w i podjudza艂a do buntu.
Tak twierdzi艂 Urban, a teraz jego podopieczny.
Je偶eli tak, to prawd臋 prawi艂 ten Urban.

Prawd臋 dla ciebie jako prawiczka.

--
stevep