Ci Polacy to jednak dziwny nard...

Data: 2011-06-26 05:29:44
Autor: Tzva Adonai
Ci Polacy to jednak dziwny nard...
Wanie ogldam Kaczyskiego w Radomiu na YouTube, jak mwi, e w 1976
byy "straszne podwyki" ktre wyprowadziy Polakw na ulic przeciwko
komunistycznej wadzy.. Zerkam do Wikipedii, patrz, a tam stoi jak
byk napisane, e te podwyki sigay tylko 30%.. Teraz w dobie
demokracji i kapitalizmu podwyszaj Polakom ceny o 200% i jako nikt
si nie buntuje... Moe dlatego, e wikszo narodu dorabia w szarej
strefie?.. A moe dlatego, e te podwyki byy wywicone kleszym
kropidem?.. Nie rozumiem tego zupenie...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=PeIXkFcayVs

Data: 2011-06-26 14:45:54
Autor: jadrys
Ci Polacy to jednak dziwny naród...
W dniu 2011-06-26 14:29, Tzva Adonai pisze:
Właśnie oglądam Kaczyńskiego w Radomiu na YouTube, jak mówi, że w 1976
były "straszne podwyżki" które wyprowadziły Polaków na ulicę przeciwko
komunistycznej władzy.. Zerkam do Wikipedii, patrzę, a tam stoi jak
byk napisane, że te podwyżki sięgały tylko 30%.. Teraz w dobie
demokracji i kapitalizmu podwyższają Polakom ceny o 200% i jakoś nikt
się nie buntuje... Może dlatego, że większość narodu dorabia w szarej
strefie?.. A może dlatego, że te podwyżki były wyświęcone kleszym
kropidłem?.. Nie rozumiem tego zupełnie...

Propaganda w postaci RFE, VOA czy RFI robiła Polakom wodę z mózgów i podjudzała do buntu.

Data: 2011-06-26 16:00:56
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 26 Jun 2011 14:45:54 +0200, jadrys wrote:

[...]

A teraz ta sama propaganda każe wierzyć, że mamy cicho siedzieć bo jest nam dobrze a te podwyżki to pryszcz!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-06-26 20:15:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 18:00, Wiesiaczek pisze:
[...]

W rzeczy samej. - Gdy w Polsce coraz gorzej sie dzieje to zagraniczne media wręcz rozpływają się w zachwytach nad osiągnięciami naszego kraju.

Data: 2011-06-26 20:25:04
Autor: he®sk
Ci Polacy to jednak dziwny nard...
On Sun, 26 Jun 2011 20:15:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W rzeczy samej. - Gdy w Polsce coraz gorzej sie dzieje to zagraniczne media wrcz rozpywaj si w zachwytach nad osigniciami naszego kraju.

 zauwaz, ze jakos nie rozplywaja sie w zachwytach nad osiagnieciami
 bialorusi i lukaszenki. twego ideowego idola.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-26 18:40:00
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 26 Jun 2011 20:25:04 +0200, _he®sk_ wrote:

[...]

Wszystko się zgadza: Białoruś jest w stadium podjudzania do przewrotu przez te media, co ma na celu rozgrabienie jej majątku (tak jak w Polsce).
Ewentualnie później trzeba by z powrotem ugłaskać Białorusinów, zmuszając do zachwytów nad ich "bogactwem", wolnością, niewidzialną ręką rynku i innymi pierdołami, które my znamy z autopsji.

Data: 2011-06-26 20:45:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 20:25, _he®sk_ pisze:
[...]

Bo propaganda skierowana na Białoruś jest dokładnie odwrotna od tej skierowanej na Polaków.

No, trochę przesada z tym nazwaniem idolem Łukaszenki.. Facet robi dobrą robotę i to wszystko.

Data: 2011-06-26 20:51:03
Autor: he®sk
On Sun, 26 Jun 2011 20:45:21 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   zauwaz, ze jakos nie rozplywaja sie w zachwytach nad osiagnieciami
>   bialorusi i lukaszenki. twego ideowego idola.

Bo propaganda skierowana na Białoruś jest dokładnie odwrotna od tej skierowanej na Polaków.
  mozesz podac jakies konkrety?

No, trochę przesada z tym nazwaniem idolem Łukaszenki.. Facet robi dobrą robotę i to wszystko.

 zamykajac do pierdla swoich openentow? wyobraz teraz taka sama  sytuacje w Polsce. Komorowski zamyka prezesa PiS. bylby dzis
 twoim idolem? facet, nie brnij dalej w te bzdury! ;o)

Data: 2011-06-27 03:57:22
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu7unu$hc8$1news.onet.pl...
[...]

Czujesz mięte do zamordystów?

--
stevep

Data: 2011-06-27 03:56:23
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu7sv0$9lk$1news.onet.pl...
[...]

Bo widocznie tylko ty jesteś niedopieszczony i wiecznie cierpisz.

--
stevep

Data: 2011-06-26 17:54:29
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu79l3$ukh$2news.onet.pl...
[...]

Tak twierdził Urban, a teraz jego podopieczny.

--
stevep

Data: 2011-06-26 20:15:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-26 17:54, cirrus pisze:
Propaganda w postaci RFE, VOA czy RFI robiła Polakom wodę z mózgów i podjudzała do buntu.

Tak twierdził Urban, a teraz jego podopieczny.

Jeżeli tak, to prawdę prawił ten Urban.

Data: 2011-06-27 03:59:26
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu7sv0$9lk$2news.onet.pl...
W dniu 2011-06-26 17:54, cirrus pisze:
Propaganda w postaci RFE, VOA czy RFI robiła Polakom wodę z mózgów i podjudzała do buntu.
Tak twierdził Urban, a teraz jego podopieczny.
Jeżeli tak, to prawdę prawił ten Urban.

Prawdę dla ciebie jako prawiczka.

--
stevep

Data: 2011-06-26 14:52:02
Autor: u2
[...]

Bzdura, teraz POdwyzszaja inteligentniej. 1% VAT, a potem to juz lawina
POdwyzek, wszystko po 5 zotych. By zylo sie lepiej. Wszystkim
obcokrajowcom :)

Data: 2011-06-26 20:07:08
Autor: Anatol
Ci Polacy to jednak dziwny nard...

Uytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisa w wiadomoci news:68ba114d-f286-4648-88fe-d535572214abl9g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

I tak bardzo wysokie w stosunku do wczesnych pac i emerytur ceny misa miay wzrosn o 70%, cukru o 100%, a nabiau o 50%.
To nie by wynik tendencji na globalnych rynkach tylko efekt wycznie kilkuletniej polityki rolnej Gierka, ktra doprowadzia do kastrofy w produkcji ywnoci (za Gierka Polska chyba po raz pierwszy w historii staa si importerem netto ywnoci).

Anatol

Data: 2011-06-26 18:23:00
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 26 Jun 2011 20:07:08 +0200, Anatol wrote:

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości
[...]

I tak bardzo wysokie w stosunku do ówczesnych płac i emerytur ceny mięsa
miały wzrosnąć o 70%, cukru o 100%, a nabiału o 50%. To nie był wynik
tendencji na globalnych rynkach tylko efekt wyłącznie kilkuletniej
polityki rolnej Gierka, która doprowadziła do kastrofy w produkcji
żywności (za Gierka Polska chyba po raz pierwszy w historii stała się
importerem netto żywności).

Anatol

A ja byłem przekonany, że to królowa Bona pierwsza importowała żywność do Polski (konkretnie z Włoch).

Data: 2011-06-26 22:23:08
Autor: Anatol

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:iu7te2$42n$1news.onet.pl...

A ja byłem przekonany, że to królowa Bona pierwsza importowała żywność do
Polski (konkretnie z Włoch).

A pisałem o imporcie netto czyli większym od eksportu. Teraz np. importujemy owoce morza, których za Gierka nie importowaliśmy bo mieliśmy własne (parówki z kryla).

Anatol

Data: 2011-06-26 22:47:58
Autor: u2
Ci Polacy to jednak dziwny nard...
W dniu 2011-06-26 22:23, Anatol pisze:
A pisaem o imporcie netto czyli wikszym od eksportu. Teraz np.
importujemy owoce morza, ktrych za Gierka nie importowalimy bo
mielimy wasne (parwki z kryla).

No i sa banany co niejaki Daniel Olbrychski okreslil w latach 90-tych
ub. wieku najwiekszym sukcesem transformacji ustrojowej.

Data: 2011-06-26 22:58:57
Autor: Anatol
Ci Polacy to jednak dziwny nard...

Uytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomoci news:4e079b01$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W PRL w tym i za Gierka nie byo zamiennikw - jak kto by na diecie i nie jada salcesonu, parwkowej, pasztetowej, soniny albo np. mia alergi na gluten to w zimie mg si ywi jedynie ziemniakami, jabkami i kiszon kapust czyli wg dzisiejszych standardw musia godowa.

Anatol

Data: 2011-06-27 19:26:40
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 26 Jun 2011 22:23:08 +0200, Anatol wrote:

[...]

Pierdolisz jak potłuczony...
Nigdy w PRL-u nie dodawano kryla do parówek ani innych wędlin.
Kryl dodawany był tylko do pasz.

Data: 2011-06-28 03:50:55
Autor: cirrus
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:iualhe$93c$2news.onet.pl...
[...]

A papier toaletowy w pasztetowej?

--
stevep

Data: 2011-06-27 03:58:27
Autor: cirrus
Ci Polacy to jednak dziwny nard...
Uytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisa w wiadomoci news:iu7sgg$u1e$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Wytumacz to jadrysowi, dla ktrego Gierek to idol.

--
stevep

Data: 2011-06-26 22:16:19
Autor: SP4OLN

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:68ba114d-f286-4648-88fe-d535572214abl9g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Pewnie - zrozumienie wymaga uruchomienia procesw mylowych , a to nieatwe :-)
Protesty , strajki , powstania mog i czasem wybuchaj same , ale czciej jest
kto , kto ma cel i rodki, aby wydarzenia przypieszy i wykorzysta w swoich celach,
dopasowa w dalekosinych planach . Tak pomoc i inspiracj stanowia CIA w latach
70-80-90 . rodki jakie na operacje w krajach Europy rodkowej wydano ( znaczce nawet
jak na USA ) dawno ju si zwrciy .
Nie wiem czy warto proponowa , ale polecam poczyta :
Peter Schweitzer " Victory czyli zwycistwo. Tajna historia wiata lat osiemdziesitych,
CIA i "Solidarno" (Warszawa 1994)
Roger Faligot, Remi Kauffer - Suby specjalne. Historia wywiadu i kontrwywiadu.
Vladimir Volkoff - Monta
i wiele innych podobnych pozycji historycznych - uka obraz bardziej prawdziwy
ni tworzone przez lokalnych historykw legendy :-)

--
SP4OLN

Data: 2011-06-26 20:35:27
Autor: obserwator
Ci Polacy to jednak dziwny nard...
SP4OLN <SP4OLN@gmail.com> napisa(a):
Vladimir Volkoff - Monta

Montaz czego? Volkoff ? Czy to ten co jest fanem putinowskich metod dezinformacji i manipulaci gawiedzia, przez przepoczwarzone sluzby sowieckie?

http://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Volkoff

Data: 2011-06-26 20:40:20
Autor: obserwator
[...]

Peter Schweitzer to ten rabbi:

http://www.citycongregation.org/whoweare/meetrabbischweitzer.html

Data: 2011-06-26 22:43:21
Autor: Kaczysta
[...]

Te 30% to bya warto rednia.
Zobacz sobie szczegy - ceny podstawowych artykuw podniesiono w granicach 80%-250%.
Staniay lokomotywy i way napdowe do okrtw.
AZ

Ci Polacy to jednak dziwny nard...