Ci co nie siedzą z rękami pod dupą jojcząc .

Data: 2011-09-14 01:52:29
Autor: stevep
Ci co nie siedzą z rękami pod dupą jojcząc .
# Gdyby nie internet, firma Joanny Leszczyńskiej by nie istniała. A tak,  siedząc w domu przed komputerem, studentka trzeciego roku ekonomii  sprzedała już ponad 2 tys. fotelików samochodowych i innych dziecięcych  akcesoriów. Firma ciągle się rozwija

  "Najniższe ceny na rynku, ponad 2 tys. sprzedanych produktów, tytuł  Standard Allegro (wcześniej Super Sprzedawca), najbezpieczniejsze towary,  zgodne z normami europejskimi, możliwość odbioru osobistego w Radomiu" -  reklamuje swoją firmę na wizytówce pani Joanna. Firma o wdzięcznej nazwie  Asia od blisko roku sprzedaje głównie samochodowe foteliki dla dzieci, ale  można w niej kupić także wózki i inne akcesoria dziecięce. A siedzibę ma w  bloku na Ustroniu, w niewielkim, choć bardzo ładnie urządzonym pokoiku, bo  działalność gospodarczą właścicielka prowadzi wyłącznie przez internet.  Towar sprzedaje przez internet, na Allegro można ją odnaleźć nickiem  asia01051.

  - Dlaczego akurat foteliki? To mój tata wymyślił właśnie foteliki, może  wzięło się to sąd, że mam młodszego brata, który sam korzysta z fotelika  samochodowego, poza tym dzieci się ciągle rodzą, więc zawsze  zainteresowanie będzie - mówi pani Joanna.
Przyznaje, że to tata namówił ją do założenie własnej działalności  gospodarczej. Sam także prowadzi firmę. - Mówił do mnie: spróbuj.  Namawiał, namawiał, w końcu wystawiłam pierwsze foteliki. Te pierwsze  akcje wyglądały dosyć skromnie: zwykła czcionka, raczej czarno-biało, ale  okazało się, że chyba już pierwszego dnia jakiś fotelik się sprzedał -  opowiada Leszczyńska.

  Kiedy zakładała własną firmę, ze sprzedażą przez internet nie miała nic  wspólnego. Nigdy wcześniej nic na internetowych aukcjach nie wystawiała. -  To wszystko było dla mnie zupełnie nowe - wspomina.

  Szybko jednak okazało się, że pomysł chwycił, posypały się zamówienia z  całego kraju i przybyło roboty. Teraz jest tak, że pani Joanna siedzi  przed komputerem, przygotowuje aukcję, odpowiada na maile czy  telefonicznie udziela klientom informacji na temat towaru. Wysyłką  fotelików zajmuje się jej tata, ma też księgową. - Z księgowością bym  sobie nie poradziła, na tym się nie znam - mówi Leszczyńska.

  Ile fotelików tygodniowo udaje jej się sprzedać? - W dobrym okresie,  czyli na przykład na przełomie sierpnia i września, kiedy dzieci idą do  szkoły, przed wakacjami czy długimi weekendami, około 50. W sumie  sprzedaliśmy już ich ponad 2 tys. produktów - opowiada. - Zamówienia  przychodzą z całego kraju - dodaje. Dużo z Radomia? - pytamy. - Raczej  nie, choć w takim przypadku możliwy jest odbiór osobisty.

  Jak udaje jej się pogodzić dzienne studia z pracą? - Taka praca ma ten  plus, że pracuję wtedy, kiedy chcę, ale oczywiście zdarza się, że ludzie  dzwonią, kiedy jestem na zajęciach, wtedy nie jest łatwo - mówi.

  Pracuje niemal całą dobę, klienci dzwonią nawet późnym wieczorem. - Po  godz. 22 telefonu już nie odbieram - śmieje się Leszczyńska. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5zgb

--
stevep

Data: 2011-09-14 10:09:50
Autor: Marek
On Sep 14, 1:52 am, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
# Gdyby nie internet, firma Joanny Leszczyńskiej by nie istniała.

Moj znajomy, informatyk , tez szyje firanki i je na ebayu sprzedaje.

Data: 2011-09-15 02:53:16
Autor: stevep
Dnia 14-09-2011 o 19:09:50 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

On Sep 14, 1:52 am, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
# Gdyby nie internet, firma Joanny Leszczyńskiej by nie istniała.

Moj znajomy, informatyk , tez szyje firanki i je na ebayu sprzedaje.
Pewnie lepiej by było, gdyby nic nie robił.

--
stevep

Data: 2011-09-14 23:35:06
Autor: jadrys
Ci co nie siedzą z rękami pod dupą jo jcząc.
W dniu 2011-09-14 01:52, stevep pisze:
#

Co znaczy słowo "Jojcząc"?

Data: 2011-09-15 02:54:35
Autor: stevep
Dnia 14-09-2011 o 23:35:06 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-09-14 01:52, stevep pisze:
#

Co znaczy słowo "Jojcząc"?

To takie notoryczne narzekanie na wszystkich dookoła, jesteś klasycznym  przypadkiem tej ułomności.

--
stevep

Ci co nie siedzą z rękami pod dupą jojcząc .