Ci(o)towska - zmiana biegunów

Data: 2013-11-29 15:03:33
Autor: osa
Ci(o)towska - zmiana biegunów
W dniu 2013-11-29 13:54, mx pisze:
W systemie transakcyjnym Citibanku przy kwotach transakcji kart
kredytowych zostały odwrócone znaki. Wszystkie wydatki stały się
przychodem. To lubię! ;)

Fajnie, że sklepy w których robiłem zakupy zwróciły mi kasę, ale czemu moje wpłaty bank potraktował jak pożyczkę? ;)

Jakiś cieć czy inna ciot(k)a wtyczkę odwrotnie włożyła?

Pewnie centrum rozliczeniowe przenieśli na półkulę południową więc znaki zmieniły się tak samo jak pory roku ;)

Ci(o)towska - zmiana biegunów