Ci od kałtenka? Czy z antysemickiej sekty lefebrystów?

Data: 2010-07-14 23:57:03
Autor: Grzegorz Z.
Ci od kałtenka? Czy z antysemickiej sekty lefebrystów?
Na grobie Ireny Sendlerowej, która w czasie wojny uratowała z warszawskiego
getta ponad dwa i pół tysiąca dzieci, pojawił się napis "Jude wont" -
podaje TVP Warszawa. Czynności sprawdzające w tej sprawie prowadzi policja
z warszawskiej Woli.

Antysemickie hasło "Jude wont" odkryto w środę przed południem. Warszawską
policję o sprawie poinformował "Telewizyjny Kurier Warszawski" z TVP
Warszawa.

Wolska policja bada teraz kto i w jakich okolicznościach mógł zamieścić
napis na grobie. W komisariacie na warszawskiej Woli rozpoczynają się
przesłuchania osób wzywanych w charakterze świadków.

Napis został już usunięty z grobu. Wśród rodziny, przyjaciół i osób
uratowanych przez odznaczoną tytułem Sprawiedliwa Wśród Narodów Świata
Irenę Sendlerową wywołał jednak oburzenie.

Domyślam się, że to zrobił jakiś młody głupek - tak pojawienie się
antysemickiego napisu na grobie skomentował niegdyś uratowany przez panią
Irenę prof. Michał Głowiński. - Idiotyczne napisy są aktem nagannym. Takie
napisy na cmentarzu są aktem obrzydliwym - dodał.

Swego zaskoczenia dla okrucieństwa i bezmyślności autora antysemickiego
napisu, nie kryje Anna Mieszkowska, autorka pierwszej książki o Irenie
Sendlerowej, która przyszła dziś na grób Pani Ireny zapalić świeczkę. - To
zostało zrobione w takim miejscu, żeby urazić tych, którzy przychodzą na
grób Pani Ireny - komentuje.

Aktem wandalizmu i zbezczeszczenia wstrząśnięta jest także córka Ireny
Sendlerowej Janina Zgrzembska. - Liczę na sumienie ludzi, w kraju tzw.
katolickim, gdzie się mówi: nie kradnij, nie zabijaj, to może i nie niszcz
grobów również? - komentuje całą sprawę Janina Zgrzembska . http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Grob-Ireny-Sendlerowej-zbezczeszczony,wid,12476881,wiadomosc.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 10:53:50
Autor: mkarwan

http://www.bibula.com/?p=1629
http://www.bibula.com/?p=13121

Data: 2010-07-15 13:19:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-14 23:57, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Zwykły wandal.. Pełno się takich kręci po cmentarzach. Jednak larum podnoszone jest tylko wtedy gdy ten wandalizm dotyczy w jakiś sposób żydów.

Data: 2010-07-15 05:50:48
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Lip, 13:19, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Zwykły wandal.. Pełno się takich kręci po cmentarzach. Jednak larum
podnoszone jest tylko wtedy gdy ten wandalizm dotyczy w jakiś sposób żydów.

czasem (np z rok temu w USA) to takie napisy sami zydzi zamieszczaja
by moc ciagle sie organizowac przeciw antysemityzmowi. To ich spaja
spolecznie

Data: 2010-07-15 14:56:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Jul 2010 05:50:48 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

czasem (np z rok temu w USA) to takie napisy sami zydzi zamieszczaja
by moc ciagle sie organizowac przeciw antysemityzmowi. To ich spaja
spolecznie

To tak samo jak palestyńczycy w przebraniu żołnierzy IDF-u sami strzelają
do swoich dzieci.

Nie strzelają? Aj waj aj waj, jaki ten świat niedobry a Żydzi jeszcze
bardziej.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-15 16:06:05
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-15 14:50, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

To całkiem możliwe, w ten sposób chcą pewnie także sprawić wrażenie że cały czas są prześladowani..

Ci od kałtenka? Czy z antysemickiej sekty lefebrystów?