Ci odwaSZni rowerzyści

Data: 2012-05-12 17:37:56
Autor: Krzysztof Olszak
Ci odwaSZni rowerzyści
W dniu 2012-05-11 14:03, Abecolek pisze:

CODZIENNIE pomykam
Al.krakowską na rowerze. Dzisiaj rano - środkowym pasem dymałem, zanim
skręciłem w lewo w 17 Stycznia. CODZIENNIE pomykam Łopuszańską po
wiadukcie.

Skoro tak codziennie jeździsz al. Krakowską, to zapewne wiesz, że od 17 Stycznia w stronę Łopuszańskiej jest po prawej stronie droga dla pieszych i rowerzystów. A za Łopuszańską po lewej DDR.

Krzysztof

Data: 2012-05-14 08:33:57
Autor: Robert Ostrowski
Ci odwaSZni rowerzyci
Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> napisa(a):
> [...]

Skoro tak codziennie jeździsz al. Krakowską, to zapewne wiesz, że od 17 Stycznia w stronę Łopuszańskiej jest po prawej stronie droga dla pieszych i rowerzystów. A za Łopuszańską po lewej DDR.

Owszem droga jest ale wyjazdy nie s skomunikowane z innymi kierunkami. W
efekcie kombinowanie jak wjecha i jak zjecha zabiera duej ni pokonanie
tego odcinka jezdni. Ot ta takie typowo warszawskie ulepszenia ycia na sie.

Data: 2012-05-14 10:16:56
Autor: Fabian
Ci odwaSZni rowerzyści
On 12.05.2012 17:37, Krzysztof Olszak wrote:
[...]

I co związku z tą drogą dla pieszych i rowerzystów?

Fabian.

Ci odwaSZni rowerzyści