Ci to się popisali...

Data: 2021-04-10 14:48:28
Autor: Michal Jankowski
Ci to się popisali...
W skrócie - kobieta wezwała policję, że jej pijany syn się awanturuje. Policjanci przyjechali, zabrali delikwenta, zabili i porzucili zwłoki w lesie...
https://www.onet.pl/informacje/onetlodz/lodz-wnioski-o-areszt-dla-dwojga-policjantow-w-zwiazku-ze-smiercia-30-latka/vk3jvml,79cfc278

   MJ

Data: 2021-04-12 11:04:29
Autor: Olin
Ci to się popisali...
Dnia Sat, 10 Apr 2021 14:48:28 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

W skrócie - kobieta wezwała policję, że jej pijany syn się awanturuje. Policjanci przyjechali, zabrali delikwenta, zabili i porzucili zwłoki w lesie...

Może nie chciał dać się wylegitymować.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-04-13 10:30:02
Autor: m4rkiz
Ci to się popisali...
On 2021-04-10 14:48, Michal Jankowski wrote:
W skrócie - kobieta wezwała policję, że jej pijany syn się awanturuje.
Policjanci przyjechali, zabrali delikwenta, zabili i porzucili zwłoki w
lesie...

Już od dłuższej chwili normalni się do tej (i nie tylko) służby nie pchają...

Data: 2021-04-13 10:38:10
Autor: A. Filip
Ci to się popisali...
m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> pisze:
On 2021-04-10 14:48, Michal Jankowski wrote:
[...]

IMHO masz 200% racji [A]

[A] https://tvn24.pl/polska/z-jego-broni-zginal-29-latek-przesluchano-policjanta-z-kutna-uslyszal-zarzuty-ra536681
Z jego broni zginął 29-latek. Przesłuchano policjanta z Kutna. Usłyszał zarzuty
; 25 kwietnia 2015

Po dwóch godzinach zakończyło się przesłuchanie policjanta,
podejrzanego w związku z tragicznymi wydarzeniami w Kutnie. Mężczyzna
usłyszał dwa zarzuty, grozi mu 5 lat pozbawienia wolności.
*Prokuratura nie wystąpiła o areszt* . Jeszcze w sobotę funkcjonariusz
ma ze szpitala wyjść do domu. Nie przyznał się do winy.

W kutnowskiej komendzie od strzałów ze służbowej broni policjanta
zginął przesłuchiwany 29-latek. Do tragedii  miało dojść przed
podpisaniem protokołu z przesłuchania. [...]

--
A. Filip

Data: 2021-04-13 11:05:34
Autor: J.F
Ci to się popisali...
On Tue, 13 Apr 2021 10:30:02 +0200, m4rkiz wrote:
On 2021-04-10 14:48, Michal Jankowski wrote:
[...]

Chyba ciagle sporo osob sie do policji pcha ... sami nienormalni?

Ale ci, to nie wiem na co liczyli - ze sie nie wyda, czy co ?
Nienormalni jacys :-)

J.

Data: 2021-04-13 11:56:02
Autor: Olin
Ci to się popisali...
Dnia Tue, 13 Apr 2021 11:05:34 +0200, J.F napisał(a):

Chyba ciagle sporo osob sie do policji pcha ... sami nienormalni?

Może nienormalni się nawet i pchają, ale jest ich za mało.

"Związkowcy z wielkopolskiego oddziału NSZZ Policjantów udostępnili dane
przedstawiające sytuację kadrową formacji zgodnie ze stanem na 1 lutego
2021 roku. Jak się okazuje, w policji brakowało wtedy dokładnie 5757
funkcjonariuszy, czyli o blisko 700 mniej niż 1 grudnia 2020 roku. Nie jest
to mało, ale tajemnicą nie jest też, że początek roku to zawsze czas
odchodzenia ze służby największej liczby funkcjonariuszy, głównie tych,
którzy zdecydowali się skorzystać ze swoich emerytalnych uprawnień. Do 1
lutego br. ze służby, od początku roku, odeszło ich 455. W tym samym
okresie przyjęto jedynie 105 osób. Nadal jednak z podsumowaniem i oceną
kadrowej sytuacji polskiej formacji i działania mechanizmów, które miały
mundurowych zatrzymać w policji, jak np. wprowadzony w ubiegłym roku
dodatek przedemerytalny, warto poczekać przynajmniej do końca pierwszego
kwartału tego roku."

https://www.infosecurity24.pl/wakaty-przed-nagrodami-stan-kadrowy-spedza-sen-z-powiek-polskiej-policji

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-04-13 12:20:01
Autor: J.F
Ci to się popisali...
On Tue, 13 Apr 2021 11:56:02 +0200, Olin wrote:
[...]

Czyli niedoboru ubylo ?

[...]

Czyli nadal niewiele z tego wynika.

[...]

No coz, https://praca.policja.pl/

patrzac na zawartosc informacyjna ... na pracownikach im az tak bardzo
nie zalezy.

A moze po prostu ciagly proces z tymi przyjeciami, zwolnieniami, i
chetni na razie sa ...

"Komendant Główny Policji określił minimalną liczbę osób planowanych
do przyjęcia do służby w Policji w roku 2021 na poziomie 5 368 oraz
następujące terminy przyjęć:
23 lutego,
20 kwietnia,
13 lipca,
15 września,
3 listopada,
30 grudnia."

J.

Data: 2021-04-13 12:49:19
Autor: Olin
Ci to się popisali...
Dnia Tue, 13 Apr 2021 12:20:01 +0200, J.F napisał(a):

 zgodnie ze stanem na 1 lutego
2021 roku. Jak się okazuje, w policji brakowało wtedy dokładnie 5757
funkcjonariuszy, czyli o blisko 700 mniej niż 1 grudnia 2020 roku. Nie jest

Czyli niedoboru ubylo ?

Cos redaktor popierniczył, bo dalej w tekście stoi:
"Warto zauważyć, że formacja jest obecnie w trochę gorszej sytuacji
kadrowej niż jeszcze w lutym 2020 roku, na chwilę przed wprowadzeniem
związanych z pandemią obostrzeń, kiedy to liczba wakatów wynosiła 5090."
Czyli jest gorzej o prawie 700 wakatów.

patrzac na zawartosc informacyjna ... na pracownikach im az tak bardzo
nie zalezy.

Na razie widocznie z legitymowaniem wyrabiają. Kiedy demonstracje są w
jednym miejscu, zwożą zasoby ludzkie z okolicy. Ponoć popłoch był jesienią,
bo ruszyły się nawet małe miejscowości i nie było komu pałować julek z
błyskawicami.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-04-13 13:09:08
Autor: J.F
Ci to się popisali...
On Tue, 13 Apr 2021 12:49:19 +0200, Olin wrote:
[...]

Magia ujemnych liczb :-)

Ja tam widze raczej dwie inne info:

"Jak przypomniał bowiem szef formacji, 30 lat temu, a więc w latach
1990-1991, do policji przyjęto łącznie ponad 20 tys. funkcjonariuszy,
którzy teraz osiągają pełne wysługi emerytalne. "2021 rok jest więc
naprawdę bardzo ważny pod względem kadrowym, pod względem tego, ilu
funkcjonariuszy uda nam się przyjąć do służby i ilu z tych, którzy
osiągnęli pełne prawa emerytalne, uda nam się przekonać do pozostania
w formacji" - podsumował ten temat komendant."

"Ostatecznie w ubiegłym roku do służby przyjęto 4373 osób. Dane te
zestawić należy po pierwsze z minimalną liczbą osób planowanych do
przyjęcia, określoną przez komendanta głównego policji na 4423 oraz
zwolnieniami ze służby, które sięgnęły 4961. "

I teraz pytanie - problemy z tytulu pandemii, czy nie zglosilo im sie
wystarczajaco wielu spelniajacych kryteria ?

[...]

To akurat zawsze bylo.
Jakis mecz, czy akcja gornikow ...

Ponoć popłoch był jesienią,
bo ruszyły się nawet małe miejscowości i nie było komu pałować julek z
błyskawicami.

Ale co to kogo obchodzi? W stolicy policja "spelni obowiazek", a gdzie
indziej ... nie podpadnie :-)

J.

Data: 2021-04-13 12:48:07
Autor: A. Filip
Ci to się popisali...
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

Chcesz pełnego kapitalistycznego cynizmu?

Liczy się *procent* niezapełnionych etatów jeśli etaty są wypełniane po
tym jak się zwolnią.  Jeśliby był bardzo niski to by "sugerowało" że
policjanci są przepłacani szczególnie przy ogólnym poziomie bezrobocia
(chwilowo) najniższym w UE i bardzo dalekim od rekordów z czasów Leszka Be.

--
A. Filip

Data: 2021-04-13 12:44:49
Autor: Kviat
Ci to się popisali...
On 2021-04-10 14:48, Michal Jankowski wrote:
[...]

https://thefad.pl/aktualnosci/policja-3/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-04-13 13:02:18
Autor: Jacek Maciejewski
Ci to się popisali...
Dnia Tue, 13 Apr 2021 12:44:49 +0200, Kviat napisał(a):

https://thefad.pl/aktualnosci/policja-3/

Coś tu nie trybi.
PS. Eeee, ruter się zawiesił :)
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-04-13 16:28:18
Autor: Kviat
Ci to się popisali...
Dnia Tue, 13 Apr 2021 12:44:49 +0200, Kviat napisał(a):

https://thefad.pl/aktualnosci/policja-3/

Coś tu nie trybi.
PS. Eeee, ruter się zawiesił :)

Przypadek? Nie sądzę...
:)

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2021-04-13 16:45:16
Autor: Shrek
Ci to się popisali...
W dniu 13.04.2021 o 11:05, J.F pisze:

Już od dłuższej chwili normalni się do tej (i nie tylko) służby nie
pchają...

Chyba ciagle sporo osob sie do policji pcha ... sami nienormalni?

Raczej się nie pchają. Policja ciągle ma wakaty. A czy normalni czy pojebani. IMHO idą normalni ale nie wybitni - w końcu nic nadzwyczajnego że ktoś chciałby się opierdalać i po 15 latach opierdalania. Więc idą nie nienormalni a po prostu mierni. A służba ich po prostu uszkadza psychicznie - normalnego policjanta z 20 letnim stażem raczej nie spotkasz.

--
Shrek

Ci to się popisali...