Ci wylatują, ci zostają...

Data: 2016-01-10 09:24:20
Autor: Mark Woydak
Ci wylatują, ci zostają...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19451188,pis-wzielo-media-lis-na-twitterze-zaczelo-sie-poinformowali.html#Czolka3Img

"Tomasz Lis na Twitterze napisał, że właśnie dostał wiadomość, jakoby nowy prezes TVP2 nie chciał, aby gościem najbliższego programu "Tomasz Lis na żywo" był prof. Andrzej Rzepliński, prezes Trybunału Konstytucyjnego."

"Nie dawniej jak wczoraj nowy prezes Telewizji Polskiej - Jacek Kurski - zarzekał się, że będzie gwarantem niezależności tego medium."

I naiwni uwierzyli?

http://www.fakt.pl/Cugier-Kotka-Moje-pobicie-wyrezyserowal-Kurski,artykuly,72823,1.html

Mark Woydak

Data: 2016-01-10 02:37:28
Autor: donek999bronek
Ci wylatują, ci zostają...
Nie broniłeś demokracji w 2011r ja peło robiła czystki?

Tera nagle wszyscy się obruszyli, ło paczajta
robjo sztuczny szum.

Data: 2016-01-10 12:59:13
Autor: MarkWoydak
Ci wylatują, ci zostają...
Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomości
Nie broniłeś demokracji w 2011r ja peło robiła czystki?

Tera nagle wszyscy się obruszyli, ło paczajta
robjo sztuczny szum.

--

Niby kogo miałem bronić, sitwę Kaczyńskiego?

Mark Woydak

Data: 2016-01-10 16:43:04
Autor: stevep
Ci wylatują, ci zostają...
W dniu .01.2016 o 11:37 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

Nie broniłeś demokracji w 2011r ja peło robiła czystki?

Tera nagle wszyscy się obruszyli, ło paczajta
robjo sztuczny szum.

Ty jesteś prawdziwy idiota, a nie sztuczny.

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-10 21:49:35
Autor: jsen
Ci wylatują, ci zostają...
W dniu niedziela, 10 stycznia 2016 09:36:09 UTC+1 użytkownik Mark Woydak napisał:
[...]

A jaką prawdę może nam opowiedzieć autorytet prawny, która twierdzi,
że oskarżeni w sprawie zbrodni w Jedwabnem składając zeznania w UB
Publicznego w Łomży nie byli bici, skoro właśnie bezpieka w tym mieście
słynęła ze _szczególnego_ okrucieństwa, a jej ówczesnym szefem był Eliasz
Trokenheim (zresztą w 49 "uderzony po łapkach" za kradzieże i malwersacje).

Cóż za wartość mogą mieć słowa profesora uważającego, że niepiśmienny
człowiek może własnoręcznie podpisać zeznanie?

jacek

Data: 2016-01-10 22:02:40
Autor: jsen
Ci wylatują, ci zostają...
W dniu poniedziałek, 11 stycznia 2016 06:49:37 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:
> [...]

Cóż za wartość mogą mieć słowa profesora uważającego, że niepiśmienny
człowiek może własnoręcznie podpisać zeznanie?

tutaj link, jeśli komuś zechciałoby się sprawie przysłuchać:

https://www.youtube.com/watch?v=eLiRlqz5_KY&src_vid=iINIkIeY5MI&feature=cards&annotation_id=75c9ba79-ecb7-47cd-b8f2-a47aae19ae29

(odnośny fragment od 19 minuty 40 sekundy)

Ci wylatują, ci zostają...