Ciacho - POLSKA Komedia analna???

Data: 2010-01-17 13:51:38
Autor: Telev
Ciacho - POLSKA Komedia analna???
Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl
Witam, dziś byłem na przedpremierowym pokazie polskiego filmu - komedii "Ciacho"

W pierwszych minutach filmu jeden z głównych aktorów umieszcza sobie w ODBYCIE PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY i prosi swoją dziewczynę aby tam się "pobawiła". Gdy wyciąga go stamtąd oświadcza się - bo tak sobie wymyślił zaręczyny.

przypomniał mi się motyw z inteligentnej [choć mało śmiesznej] amerykańskiej komedii s-f "Idiocracy"

mianowicie w przysłości tam wykreownej, hitem kinowym był film "Dupa" który sprowadzał się do pokazywania gołej dupy; a potem był jeszcze text, że trzeba edukować społeczeństwo aby filmy nie były tak prymitywne, ale też mówiły o tym czyja jest taka dupa, gdzie się ona znajduje i dlaczego jest goła [czy jakoś tak]

TV

Ciacho - POLSKA Komedia analna???