Ciężką pracą ludzie się bogacą!

Data: 2021-03-26 07:30:44
Autor: Runt
Ciężką pracą ludzie się bogacą!
https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/daniel-obajtek-majatek-nieruchomosci-zarobki-prezesa-pkn-orlen/y3chs0z

No lenie! Bierzcie sie do pracy. I wy sami możecie zostać Obajtkami!

--
Runt

Data: 2021-03-26 01:42:11
Autor: Zenek Kapelinder
Ciężką pracą ludzie się bogacą!
piątek, 26 marca 2021 o 07:30:46 UTC+1 Runt napisał(a):
https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/daniel-obajtek-majatek-nieruchomosci-zarobki-prezesa-pkn-orlen/y3chs0z No lenie! Bierzcie sie do pracy. I wy sami możecie zostać Obajtkami! -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
To ty chuju osrany żyjesz? Namawiali się wszyscy na dużą wódkę z powodu twojej nieutulonej nieobecności.

Data: 2021-03-27 09:00:43
Autor: Runt
W dniu 2021-03-26 o 09:42, psi chuj osrany Zenek Kapelinder pisze:
[...]

To ty chuju
zenusiu, ty zdychający psi bękarcie! ;-))

osrany żyjesz?
to ty zenusiu wciąz zyjesz gnijąc w swoich ekskrementach?
uwielbiasz to prawda? koopsztale to twoje ulubione środowisko! ;-)))

Namawiali się wszyscy
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. ty to nie wszyscy. jesteś samotny jak zdychający wściekły pies. jesteś to śmierdzące psie łajno przywiązane na sprężynie przez gospodarza do budy. ;-)))

na dużą wódkę
zenusiu, przecież ty nie możesz pić nawet małej wódki bo już po 1-wszym łyku dostajesz małpiego rozumu. ;-)))

z powodu twojej nieutulonej nieobecności.
tęskniłeś zenusiu? och, och... jak bardzo musiałeś czuć się samotny.

zenusiu, jak się udała lobotomia? ;-)))

masz zenusiu coś do powiedzenia w temacie?

jak nie to zenusiu WON do budy! do budy ty psi bękarcie!
leżeć zdychający kundlu! leżeć i żreć swoje koopsztale!
żryj zenusiu! żryj! to twój ostatni "posiłek".
będziesz zdychać powoli... powoli... bardzo powoli...
taki cię czeka koniec ty podła kanalio! ;-)))))))))))

--
Runt

Data: 2021-03-27 05:35:48
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 27 marca 2021 o 09:00:47 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Nie liczy się bo napisałeś o dziewiątej.

Data: 2021-03-28 08:15:12
Autor: Runt
[...]

w takim razie POwtórze by do twego durnowatego łba dotarło!! ;-)))

Data: 2021-03-28 11:58:43
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 28 marca 2021 o 08:15:15 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
w takim razie POwtórze by do twego durnowatego łba dotarło!! ;-)))
do budy ty psi bękarcie! leżeć zdychający kundlu! leżeć i żreć swoje koopsztale! żryj zenusiu! żryj! to twój ostatni "posiłek". będziesz zdychać powoli... powoli... bardzo powoli... taki cię czeka koniec ty podła kanalio! ;-))))))))))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Dalej się debilu nie liczy. Żeby się liczyło to musisz pizdziak vel runt dziura w dupie wstać minimum  o szóstej.

Data: 2021-03-28 21:21:46
Autor: Runt
W dniu 2021-03-28 o 20:58, DEBIL i kanalia Zenek Kapelinder pisze:
niedziela, 28 marca 2021 o 08:15:15 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
-- Runt

Dalej się debilu
zenusiu, psi bękarcie! ty wciąż żyjesz? jak się ciesze! ;-)))

nie liczy.
POważnie?

Żeby się liczyło
POważnie? Wg jakiego czasu zenusiu? ;-)))

to musisz
zenusiu, nic nie muszę! ;-)))

pizdziak
zenusiu, ofiaro życiowa. jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka? ;-)))

vel runt
c-vel zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do "dziura w dupie"?
czyżby wciąż wydłubywał z niej koopsztale i żarł na gorąco? ;-)))

wstać minimum  o szóstej.
zenusiu, łajzo śmietnikowa. o 06:00 to ty  musisz wstawać by ci konkurencja tacek z kocim żarciem nie wykradła, a kaczki nie wypiły wody ze starego garnka.

zenusiu, jak ci smakują pomidory po złotówce za kilogram? nie wiedziałem, że na deser uwielbiasz żreć coś gnijącego! ;-)))

p.s. zenusiu, jesteś już po lobotomii? ;-))

--
Runt

Data: 2021-03-28 11:11:54
Autor: Pisiorowy Escobar
Ciężką pracą ludzie się bogacą!
w <4a9c66a5-b0bf-4d04-93b5-7f631f2ded99n@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
To ty chuju osrany żyjesz? Namawiali się wszyscy na dużą wódkę z powodu twojej nieutulonej nieobecności.

esbeku, patrz i ucz się od pisowców jak się kradnie a nie wylewasz swoje żale

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]