Ciąg pieszo-rowerowy

Data: 2009-05-16 23:46:51
Autor: Mariusz Kruk
Ciąg pieszo-rowerowy
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ryszard Mikke"
Nie ogarniam tej kuwety...

Czy ciąg pieszo-rowerowy, taki wspólny, bez rozdzielenia ruchu, oznaczony
znakiem z poziomym podziałem, jest ddr i mam obowiązek go używać, czy też tylko oznacza chodnik, po którym wolno mi jeździć rowerem?

Według PoRD to nie jest "ciąg pieszo-rowerowy", tylko "droga dla rowerów
i pieszych". I jest to najgorszy z możliwych wynalazków dla rowerzysty,
bo ma on obowiązek jechać tym badziewiem, na którym nie ma żadnych praw.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Wow-- -I never thought anybody would tweak me
\  Kruk@epsilon.eu.org   / here.(TeX)

Ciąg pieszo-rowerowy