Ciągłość przeglądu

Data: 2017-10-31 12:24:00
Autor: ddddddddddddd
Ciągłość przeglądu
W dniu 29.10.2017 o 21:02, Adam Wysocki pisze:
Jak to w końcu jest - ciągłość przeglądu jest wymagana, czy nie jest?
Płaci się więcej za przegląd, jeżeli spóźni się na niego np. pół roku, lub
są inne konsekwencje?

Kończy mi się przegląd na motor w listopadzie i zastanawiam się, czy nie
zrobić nowego już na wiosnę (motor przez zimę i tak będzie stał). Wiem że
mieli wprowadzić jakieś utrudnienia w ramach dobrej zmiany, ale w końcu
nie wiem, czy wprowadzili.

Uprzedzając - na wiosnę motor na SKP pojedzie na przyczepie.

czyli nie wiem czy dobrze zrozumiałem w tym wątku: jakieś zmiany wchodzą od 13.11.2017 - ale to głównie dotyczy przedpłaty za przegląd(?)
pozostałe coś wejdzie być może w maju (czyli na razie nie płacimy więcej za spóźnienie przeglądu)

co ciekawe na jakiejś stronie branżowej (diagnostów) znalazłem:

"(...)Oznacza to, że właściciel lub posiadacz pojazdu może zawrzeć umowę (nawet umowę ustną) z przedsiębiorcą prowadzącym stację kontroli pojazdów na mocy której właściciel/posiadacz pojazdu zobowiąże się do uregulowania opłat po przeprowadzonym badaniu technicznym. Wówczas diagnosta samochodowy będzie zobligowany do przeprowadzenia badania technicznego bez uiszczenia opłat, co zapewne nie było intencją ustawodawcy"

były tam też akty prawne, ale nie tekst ujednolicony a same zmiany, więc i szukać w tym mi się nie chciało (ale o zwiększonych opłatach tekstu nie zauważyłem)

Łukasz

Ciągłość przeglądu