Ciąg dalszy SOP

Data: 2019-04-26 06:01:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Ciąg dalszy SOP
Data: 2019-04-26 15:11:26
Autor: J.F.
Ciąg dalszy SOP
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7d0232b6-4898-4d38-a507-0bd67aa55ec9@googlegroups.com...

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,samochod-sluzby-ochrony-panstwa-zderzyl-sie-z-rowerzystka,289637.html
Tym razem BMW obeszło się smakiem limuzyna przetrwała :-)

A zalozysz sie, ile bedzie lakierowanie kosztowalo ? :-)

J.

Data: 2019-04-26 15:42:13
Autor: RadoslawF
Ciąg dalszy SOP
W dniu 2019-04-26 o 15:01, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,samochod-sluzby-ochrony-panstwa-zderzyl-sie-z-rowerzystka,289637.html

Tym razem BMW obeszło się smakiem limuzyna przetrwała :-)

Jakiej wysokości mandat dostał kierowca limuzyny?

Pozdrawiam

Data: 2019-04-26 15:59:49
Autor: Budzik
Ciąg dalszy SOP

[...]

Pewnie jak zwykle - maks 220zł...

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2019-04-26 21:04:41
Autor: RadoslawF
Ciąg dalszy SOP
W dniu 2019-04-26 o 17:59, Budzik pisze:

[...]

Jak zwykle dla służb to było pouczenie.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-26 14:03:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Ciąg dalszy SOP
Data: 2019-04-26 23:41:44
Autor: J.F.
Ciąg dalszy SOP
Dnia Fri, 26 Apr 2019 21:04:41 +0200, RadoslawF napisał(a):
[...]

To "zwykle" sie jakby skonczylo.

A cos mowia, ze rowerzystka trafila do szpitala i od diagnozy bedze
zalezalo dalsze postepowanie.

Na pouczeniu juz sie chyba skonczyc nie moze ... ale czy nie na
umorzeniu ?

J.

Data: 2019-04-26 23:48:25
Autor: radekp@konto.pl
Ciąg dalszy SOP
Fri, 26 Apr 2019 23:41:44 +0200, w
<1ehktlz4oxzws$.1ayqcb1n6qgrp$.dlg@40tude.net>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

To "zwykle" sie jakby skonczylo.

A cos mowia, ze rowerzystka trafila do szpitala i od diagnozy bedze
zalezalo dalsze postepowanie.

Jeżeli miała otwarte złamania, to myślę że się zrośnie do 7 dni ;)

Data: 2019-04-27 00:12:07
Autor: J.F.
Ciąg dalszy SOP
Dnia Fri, 26 Apr 2019 23:48:25 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
> [...]

zalezalo dalsze postepowanie.

Jeżeli miała otwarte złamania, to myślę że się zrośnie do 7 dni ;)

Ale nic nie pisza, ze miala zlamania, a otwartego by chyba nie
przeoczyli.
Poza tym Prezes nie takie rzeczy zalatwial w jedna noc :-)

No i jeszcze mozna po wroclawsku

https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/sedzia-zderzyl-sie-z-rowerzysta-sad-nie-widzi-podstaw-zeby-zajac-sie-sprawa,491882.html
https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/sedzia-wjezdza-w-rowerzyste-prokuratura-umarza-postepowanie,424148.html

I tak prawde mowiac, to mam mieszane uczucia.

J.

Data: 2019-04-26 23:11:22
Autor: radekp@konto.pl
Ciąg dalszy SOP
Fri, 26 Apr 2019 06:01:15 -0700 (PDT), w
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,samochod-sluzby-ochrony-panstwa-zderzyl-sie-z-rowerzystka,289637.html
Tym razem BMW obeszło się smakiem limuzyna przetrwała :-)

Chyba kwestia czasu kiedy rządowi woźnice po rocznym stażu w firmach
kurierskich kogoś zabiją.

Data: 2019-04-27 07:21:43
Autor: Shrek
Ciąg dalszy SOP
W dniu 26.04.2019 o 23:11, radekp@konto.pl pisze:

Chyba kwestia czasu kiedy rządowi woźnice po rocznym stażu w firmach
kurierskich kogoś zabiją.

Źle na to patrzysz. To będzie zamach. Samobójczy.

Dodałbym emotka, ale to wcale śmieszne nie jest.

Shrek

Ciąg dalszy SOP