Ciąg dalszy horroru ...

Data: 2012-04-24 18:48:47
Autor: Endriu
Ciąg dalszy horroru ...
Prof Nowaczyk - jestem w szoku o tym o czym się dowiedziałem...
<http://akwedukt.nowyekran.pl/post/60242,prof-nowaczyk-jestem-w-szoku-o-tym-o-czym-sie-dowiedzialem>

"[...] Powiedział nam, że prof. Nowaczyk po powrocie z Brukseli w marcu, gdzie brał udział w prezentacji przygotowanej przez komisję A. Macierewicza, ciężko zachorował i został przewieziony do Johns Hopkins University Hospital, gdzie przebywa do dziś. Jego lekarz powiedział, że był już jedną nogą w grobie, a choroba wciąż pozostaje tajemnicą dla lekarzy. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-04-24 18:53:02
Autor: PH
Ciąg dalszy horroru ...
NTG

Data: 2012-04-24 22:27:32
Autor: /dev/SU45
Ciąg dalszy horroru ...
Jego lekarz powiedział, że
był już jedną nogą w grobie, a choroba wciąż pozostaje tajemnicą dla
lekarzy. [...]".

:)

http://www.fotojaja.pl/attachments/inne/298d1304321272-smolensk-historia-prawdziwa-1304218274smolensk.jpg

Z symulacji profesorskich, jak z oparów mgły smoleńskiej, zaczyna się wynurzać PRAWDA, tak przerażająca że aż strach! O jakże nikczemni są zdrajcy jeśli nawet pozaziemskie siły do zdradliwych celów wezwą...

Data: 2012-04-25 10:03:01
Autor: Marcin N
Ciąg dalszy horroru ...
W dniu 2012-04-24 22:27, /dev/SU45 pisze:
[...]

Ewidentnie nie przełożyli pełnej mocy na tylne osłony. Zgaduję, że w symulatorze nie mieli takiego wariantu ćwiczeń.

Ciąg dalszy horroru ...