Ciag dalszy inwigilacji

Data: 2013-08-05 11:34:56
Autor: atm
Ciag dalszy inwigilacji
Data: 2013-08-05 11:16:21
Autor: Waldek Godel
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia Mon, 05 Aug 2013 11:34:56 +0200, atm napisał(a):

Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i...
http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/

Jeden więcej, jeden mniej, co za różnica?
I tak loguj±c się do konta google user zgadza się na totaln± w zasadzie
inwigilację.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-08-05 12:25:36
Autor: atm
Ciag dalszy inwigilacji
On 2013-08-05 12:16, Waldek Godel wrote:
[...]

No tak, ale to Google inwigiluje a tutaj mowi sie o FBI oraz o narzedziach umozliwiajacych zdalne podsluchiwanie przy ich pomocy.
Zatem Android ma furtke, ktora to umozliwia. Jesli taki soft wycieknie do internetu lub hakerzy sami cos takiego spreparuja to Android straci bardzo duzo w oczach klientow (inne platformy zapewne tez nie sa swiete w tym zakresie; nie sadze, zeby przestepcy korzystali jedynie z Androida ;])
Swoja droga, smiesze jest, ze obecnie wiekszosc osob jest szczesliwych, iz moze zaplacic sporo pieniedzy aby nosic ze soba swojego prywatnego, osobsitego szpiega.

Data: 2013-08-05 13:18:51
Autor: Artur Ma¶l±g
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 12:25, atm pisze:
(...)
Swoja droga, smiesze jest, ze obecnie wiekszosc osob jest szczesliwych,
iz moze zaplacic sporo pieniedzy aby nosic ze soba swojego prywatnego,
osobsitego szpiega.

Paranoję podobno da się leczyć - tak jak Waldek napisał, 'szpiegowani'
jeste¶my na tysi±ce sposobów każdego dnia. Jeżeli chcemy tego unikn±ć
to pozostaje tylko pozbycie się wszystkich wynalazków cywilizacji i
wyprowadzka na bezludn± wyspę.

Data: 2013-08-05 12:29:25
Autor: Waldek Godel
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia Mon, 05 Aug 2013 13:18:51 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):

[...]

Dosyć sporo możlwo¶ci daje tak zapomniane już wyposażenie człowieka (a
przynamniej niektórych) jak zdrowy rozs±dek.
Pomaga on wybierać pomiędzy sytuacjami "być może będę inwigilowany" a "na
pewno będę inwigilowany i to wielokrotnie"
Choć używaj±c Androida z tego wyboru pozostaje tak niewiele, co też jest z
kolei dowodem, że zdrowy rozs±dek ma tak niewiele do Androida...
Choć z kolei trzeba przyznać, że pod tym względem Android jest i tak sporo
lepszy od takiego np. WP

Data: 2013-08-05 14:24:23
Autor: Artur Ma¶l±g
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 13:29, Waldek Godel pisze:
[...]

Tak naprawdę to niewiele zmienia w dzisiejszych czasach, szczególnie
w kontek¶cie tego co pisano o metodach. Jakiekolwiek wykorzystanie
w zasadzie dowolnego systemu komunikacji naraża nas na takie atrakcje.

Pomaga on wybierać pomiędzy sytuacjami "być może będę inwigilowany" a "na
pewno będę inwigilowany i to wielokrotnie"

Pomaga jedynie przed zwykł± głupot±, a inwigilacje jest na każdym kroku.
Ciężko stwierdzić kto, co i kiedy wykorzysta.

Choć używaj±c Androida z tego wyboru pozostaje tak niewiele, co też jest z
kolei dowodem, że zdrowy rozs±dek ma tak niewiele do Androida...

To tyczy wszystkich form komunikacji z użyciem ¶rodków technicznych.

Choć z kolei trzeba przyznać, że pod tym względem Android jest i tak sporo
lepszy od takiego np. WP

I pewnie wielu innych, więc tak jak wcze¶niej pisałem.

Data: 2013-08-05 13:28:40
Autor: atm
Ciag dalszy inwigilacji
On 2013-08-05 13:18, Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Chyba nie ma potrzeby popadac ze skrajnosci w skrajnosc?
Osobiscie zamiast paranoi wole stosowac zdrowy rozsadek.

Data: 2013-08-05 13:31:45
Autor: ToMasz
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 05.08.2013 13:18, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

je¶li telefon, jako radioodbiornik+radionadajnik - emituje fale we wszystkich kierunkach. W Centertelu, na pocz±tku lat 90si±tych, widziałem jak pewien krótkofalowiec słuchał "dla sportu" co tam ludzie gadaj± przez telefony, w których minuta rozmowy kosztowała tyle co paczka papierosów. Dlaczego łudzisz się że teraz jest inaczej? To kwestia pieniędzy i odpowiedniego sprzętu.
ToMasz

Data: 2013-08-05 12:36:36
Autor: Waldek Godel
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia Mon, 05 Aug 2013 13:31:45 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Centertel miał analogow± niekodowan± emisję i każdy mógł słuchać. Od czasów
GSM transmisja jest kodowana i to dosyć porz±dnie. St±d też użytkownik
powinien się czuć bezpiecznie, a to poczucie powinno być na poziomie
pewno¶ci, że dok±d nie łamie prawa, jego rozmowy oraz transmisja danych
pozostan± prywatne. Tak niestety nie jest i to jest problemem.

Data: 2013-08-05 14:27:32
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia 2013-08-05, o godz. 13:31:45
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał(a):

[...]

W Cenytertelu nie trzeba było krótkofalowca - mógł to robić każdy. Z tej
prostej przyczyny że to była niekodowana transmisja analogowa. W
przypadku GSM masz transmisję szyfrowan± na tyle mocno że
podsłuchiwanie robi się mało opłacalne.

Zdrówko

Data: 2013-08-05 14:29:07
Autor: Artur Ma¶l±g
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 13:31, ToMasz pisze:
[...]

Co prawda obecnie transmisja GSM jest kodowana, ale to tak naprawdę
niewiele zmienia - podsłuchać można nawet transmisję na kablach
sieciowych.

Dlaczego łudzisz się że teraz jest inaczej? To
kwestia pieniędzy i odpowiedniego sprzętu.

Zdaje się, że pytanie skierowałe¶ pod niewła¶ciwym adresem.

Data: 2013-08-05 14:25:38
Autor: Chris
Ciag dalszy inwigilacji
Artur Ma¶l±g nabazgrał(a):

[...]

A jak osłonisz się przed satelitami i ich wielkim okiem ?? :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-08-05 14:32:13
Autor: Artur Ma¶l±g
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 14:25, Chris pisze:
Artur Ma¶l±g nabazgrał(a):

[...]

System korytarzy podziemnych? Amerykanie w Wietnamie nie byli w stanie
namierzyć całej armii, a co dopiero jednej osoby ;)

Data: 2013-08-05 16:10:01
Autor: Trybun
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 14:32, Artur Ma¶l±g pisze:

A jak osłonisz się przed satelitami i ich wielkim okiem ?? :)

System korytarzy podziemnych? Amerykanie w Wietnamie nie byli w stanie
namierzyć całej armii, a co dopiero jednej osoby ;)

Jaki Wietnam, jaka tam dżungla - jankesi o kilkadziesi±t lat póĽniej w Kosovie nie byli w stanie zniszczyć nie tylko ani jednego serbskiego czołgu, ale nawet dróg maj±cych strategiczne znaczenie. Tak że zmuszeni byli niszczyć mosty w miastach i elektrownie. Że nie wspomnę o sukcesie zniszczenia cywilnego poci±gu.. Tak że nie przeceniałbym tych ich zdolno¶ci do inwigilacji i szpiegowania.

Data: 2013-08-05 14:32:41
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia 2013-08-05, o godz. 14:25:38
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

A jak osłonisz się przed satelitami i ich wielkim okiem ?? :)

Jaskinia. Watsonie. Jaskinia. :-P

Data: 2013-08-05 14:45:36
Autor: Chris
Ciag dalszy inwigilacji
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

Dnia 2013-08-05, o godz. 14:25:38
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):
A jak osłonisz się przed satelitami i ich wielkim okiem ?? :)
Jaskinia. Watsonie. Jaskinia. :-P

Zdjęcia z satelity wykorzystuj±ce promieniowanie X :)

Data: 2013-08-05 15:57:42
Autor: Mario
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 13:18, Artur Maśląg pisze:
[...]

jesteśmy na tysiące sposobów każdego dnia. Jeżeli chcemy tego uniknąć
to pozostaje tylko pozbycie siÄ™ wszystkich wynalazkĂłw cywilizacji i
wyprowadzka na bezludnÄ… wyspÄ™.

W stanie wojennym mówiło się, że telefony typu Bartek umożliwiają zdalne podsłuchiwanie mimo słuchawki odłożonej na widełki. Trzeba było wyjmować we tyczkę z gniazdka :) Teraz można wyjmować baterię z fona.

MD

Data: 2013-08-05 17:43:53
Autor: Artur Maśląg
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 15:57, Mario pisze:
[...]

Zasadniczo to ĹĽaden problem ;)

Trzeba było wyjmować
we tyczkę z gniazdka :) Teraz można wyjmować baterię z fona.

Odcinając się od kontaktu z innymi ludźmi oraz większości usług
mniej czy bardziej nowoczesnych, niemniej w normalnym ĹĽyciu
niezbędnych. Odcięcie się daje jakieś szanse, ale jak będą chcieli
to wyśledzą po znajomych, śmieciach czy pluskwach. Można mieszkać
w klatce Faradaya, ale to też średnio sensowne na dłuższą metę.
Tak naprawdę problemem może być tylko gdzie dane o nas trafią i jak
zostaną wykorzystane, bo fakt ich pozyskiwania przez różne podmioty
jest niepodwaĹĽalny.

Data: 2013-08-05 18:24:35
Autor: the_foe
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 15:57, Mario pisze:
Teraz można wyjmować baterię z fona.

a jak podsłuch jest wmontowany w baterie? ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-08-06 05:23:23
Autor: sqlwiel
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 18:24, the_foe pisze:
W dniu 2013-08-05 15:57, Mario pisze:
Teraz można wyjmować baterię z fona.

a jak podsłuch jest wmontowany w baterie? ;)

Tak na marginesie:
Są instytucje, gdzie przy "ściśle tajnych" spotkaniach telefon wcześniej zostawia się u ochroniarzy, przed wejściem "na salę".
Czy są jeszcze naiwniacy, którzy sądzą, że przy tej okazji telefon nie zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupełniony"?

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-05 23:35:15
Autor: rs
Ciag dalszy inwigilacji
On 8/5/2013 11:23 PM, sqlwiel wrote:
[...]

Czy sÄ… jeszcze naiwniacy, ktĂłrzy sÄ…dzÄ…, ĹĽe przy tej okazji telefon nie
zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupełniony"?

alez oczywiscie. wiadomo, ze wrog czycha wszedzie. podstepnie zapala swiatlo w lodowce i kapie wode z kranu. nawet podsluchuje przez zarowki. https://www.youtube.com/watch?v=gHxZUb0VAa8
<rs>

Data: 2013-08-06 17:52:21
Autor: Marek
Ciag dalszy inwigilacji
On Mon, 05 Aug 2013 23:35:15 -0400, rs <no.address@no.spam.info> wrote:
> [...]
telefon nie
> zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupełniony"?

Wcale nie trzeba być na Ĺ›cisĹ‚e tajnym spotkaniu, pojedĹş do Chin i zostaw laptopa w pokoju hotelowym. DuĹĽe prawdopodobienstwo, ĹĽe dysk  skopiujÄ… :-)

--
Marek

Data: 2013-08-13 11:35:20
Autor: Piotr Rezmer
Ciag dalszy inwigilacji
Marek pisze:

Wcale nie trzeba być na ścisłe tajnym spotkaniu, pojedź do Chin i zostaw
laptopa w pokoju hotelowym. DuĹĽe prawdopodobienstwo, ĹĽe dysk skopiujÄ… :-)

Czyli Chiny mogą reklamować wycieczki do swojego kraju jako biezpieczne. A jak Ci kiedyś stracisz dane, to możesz odzyskać od nich backup.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2013-08-13 10:40:51
Autor: Dominik & Co
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia 13.08.2013 Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl> napisał/a:

A jak Ci kiedyś stracisz dane, to możesz odzyskać od nich backup.

Że zacytuję klasyka:
"Only wimps use tape backup: real men just upload their important stuff on ftp, and let the rest of the world mirror it" :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-08-06 19:32:48
Autor: J.F
Ciag dalszy inwigilacji
UĹĽytkownik "Mario"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
W stanie wojennym mówiło się, że telefony typu Bartek umożliwiają zdalne podsłuchiwanie mimo słuchawki odłożonej na widełki. Trzeba było wyjmować we tyczkę z gniazdka :)

Tak wprost to chyba nie umozliwialy.
Ale kto wie czy nie odwiedzili nas panowie i nie ulepszyli telefonu, albo nie dostalismy ulepszonego juz z przydzialu.

Zreszta ... czy w Watergate nie montowano podsluchow wlasnie w telefonach ?

Bartki proste byly (podobnie jak inne telefony w tych czasach) to i dalo sie sprawdzic co robia.
Komorki nie sprawdzisz.

Teraz można wyjmować baterię z fona.

Teraz jest tez pare innych technologii - jestes pewnien ze nie masz dodatkowej bateryjki w telefonie ?

J.

Data: 2013-08-11 15:22:07
Autor: DJ Abelson®
Ciag dalszy inwigilacji
On 2013-08-05 12:16, Waldek Godel wrote:
[...]

I tak logujÄ…c siÄ™ do konta google user zgadza siÄ™ na totalnÄ… w zasadzie
inwigilacjÄ™.

No tak, ale to Google inwigiluje a tutaj mowi sie o FBI oraz o
narzedziach umozliwiajacych zdalne podsluchiwanie przy ich pomocy.

Są dowody na to, że Google współpracuje z NSA, choćby to -> http://www.komputerswiat.pl/nowosci/bezpieczenstwo/2010/05/google-dostanie-wsparcie-nsa-w-walce-z-hakerami.aspx
FBI to pikuĹ› przy NSA.

Data: 2013-08-06 07:36:08
Autor: J.F.
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia Mon, 5 Aug 2013 11:16:21 +0100, Waldek Godel napisał(a):
[...]

No to co kupic, jesli sie czlowiek nie zgadza ? J.

Data: 2013-08-06 01:53:59
Autor: rs
Ciag dalszy inwigilacji
On 8/6/2013 1:36 AM, J.F. wrote:
[...]

tablet, ale gliniany. <rs>

Data: 2013-08-06 07:51:37
Autor: Artur Ma¶l±g
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-06 07:36, J.F. pisze:
[...]

Materiał na tratwę i zestaw pustelnika :)

Data: 2013-08-06 16:23:43
Autor: J.F
Ciag dalszy inwigilacji
Użytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ktq2tg$nmg$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Beda podgladac z gory z satelity i z dolu przez peryskopy :-(

J.

Data: 2013-08-06 16:30:48
Autor: Mr. Misio
Ciag dalszy inwigilacji
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Siatka maskuj±ca od góry.
I obłożyć teren (wyspę) bombami przeciw u-botom ;)

Data: 2013-08-06 22:21:50
Autor: Artur Ma¶l±g
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-06 16:23, J.F pisze:
[...]

Zamaskujesz się.

i z dolu przez peryskopy :-(

Za mało ich, a sonary potraktuj± jak odbicie, czy inny kawałek
pływaj±cego '¶miecia'.

Data: 2013-08-07 11:34:22
Autor: J.F
Ciag dalszy inwigilacji
[...]

A to nie moge juz dzis maskowac swojego telefonu ? :-)

i z dolu przez peryskopy :-(
Za mało ich, a sonary potraktuj± jak odbicie, czy inny kawałek
pływaj±cego '¶miecia'.

Zrobia serie automatycznych stateczkow i beda kontrolowac wszystko :-)

J.

Data: 2013-08-07 13:27:52
Autor: Artur Ma¶l±g
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-07 11:34, J.F pisze:
[...]

Możesz, tylko i tak d*** będzie widać. Ba, żeby tylko...

i z dolu przez peryskopy :-(
Za mało ich, a sonary potraktuj± jak odbicie, czy inny kawałek
pływaj±cego '¶miecia'.

Zrobia serie automatycznych stateczkow i beda kontrolowac wszystko :-)

Wszystkiego kontrolować się nie da i w sumienie nie potrzeba.

Data: 2013-08-07 13:53:47
Autor: Mr. Misio
Ciag dalszy inwigilacji
Użytkownik J.F napisał:

i z dolu przez peryskopy :-(
Za mało ich, a sonary potraktuj± jak odbicie, czy inny kawałek
pływaj±cego '¶miecia'.

Zrobia serie automatycznych stateczkow i beda kontrolowac wszystko :-)

hyhyhy a propos stateczkow

http://nt.interia.pl/gadzety/news-luka-w-systemie-gps-umozliwia-terrorystom-porywanie-statkow-,nId,1003745

http://niebezpiecznik.pl/post/falszowanie-sygnalu-gps-pozwala-sterowac-statkami/

Data: 2013-08-05 16:02:22
Autor: K
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 05-08-2013 11:34, atm pisze:
Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i...
http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/

albo jesli telefon jest supportowany, to wgrac sobie replicatora. replicator nie ma dostepu do google play i apki z playa na nim nie dzialaja.

Data: 2013-08-05 16:34:16
Autor: Krzysztof 45
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 11:34, atm pisze:
Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i...
http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/

T68i? LOL. Rozmowy telefoniczne z aparatów z wkładką W66 były już dawno podsłuchiwane.
Znałeś te czasy? Oglądałeś to? Oczywiście to komedia, ale to fakt który słyszało się w tych czasach w słuchawce.
http://www.youtube.com/watch?v=rNChq7hLUjc
W tamtych czasach i wcześniejszych jak się miało coś do POWIEDZENIA mówiło się 'rozmowa nie na telefon' To powiedzenie funkcjonuje do dzisiaj nawet w śród ludzi nie znających lub nie świadomych nowoczesnych technologi.

Czy Ty myślisz że z biegiem lat i rozwoju technologi będziesz mniej tajemniczy w czasach globalnej kontroli? Taki system nie został by dopuszczony.

Martwi Ciebie Android lub inne systemy. Ty wiesz ile informacji można zebrać w miesiąc, dwa lub trzy po śmieciach które wyrzucasz z domu? Szok. Android przy tym śmietniku to pikuś.

--
Krzysiek

Data: 2013-08-05 19:41:07
Autor: atm
Ciag dalszy inwigilacji

Czy Ty myślisz że z biegiem lat i rozwoju technologi będziesz mniej
tajemniczy w czasach globalnej kontroli? Taki system nie został by
dopuszczony.

Martwi Ciebie Android lub inne systemy. Ty wiesz ile informacji moĹĽna
zebrać w miesiąc, dwa lub trzy po śmieciach które wyrzucasz z domu?
Szok. Android przy tym śmietniku to pikuś.

Widzisz, jest kluczowa roznica miedzy tym co laduje w smieciach a tym do czego jestesmy zachecani aby skladowac w smartfonie/chmurze.
Programy do przechowywania hasel, dane formularzy zapisane w przegladarce, dostep do konta przez NFC, notatki i inne cenne informacje zapisane w przeznaczonych do tego programach, FB z cala hisoria korespondencji, zdjecia i filmy nakrecone aparatem - pododno 25% uzytkownikow trzyma rowniez te rozbierane: http://tech.wp.pl/kat,130058,title,25-proc-osob-ma-swoje-nagie-zdjecia-w-telefonie-A-ty,wid,15393684,wiadomosc.html
Podtrzymuje zatem roznice miedzy smieciami, gdzie ladauja rzeczy zbedne i w wielu przypadkach potraktowane niszczarka a smartfonem i danymi skladowanymi bezposrednio w jego pamieci lub chmurze (ktorej wlasciclel ma duzo roznego rodzaju praw w stosunku do tych danych).
Osobiscie bardzo sie tym nie przejmuje, bo w moim przypadku ilosc danych trzymanych w smartfonie nie rozni sie znaczaco od tego co trzymalem we wczesniej wzmiankowanej T68i. Dla niektorych jednak to nie tylko centrum rozrywki ale tez centurm zycia spolecznego i osobistego.

Data: 2013-08-06 18:59:09
Autor: John Kołalsky
Ciag dalszy inwigilacji

UĹĽytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

[...]

Chyba tylko wśród tych.

Czy Ty myślisz że z biegiem lat i rozwoju technologi będziesz mniej tajemniczy w czasach globalnej kontroli? Taki system nie został by dopuszczony.

Znaczy kto konkretnie by do tego nie dopuścił ? Bo ja to widzę tak, że chodzi wyłączie o kasę a nie o kontrolę. Taka właśnie różnica między tym co było kiedyś a tym co jest dzisiaj.

Martwi Ciebie Android lub inne systemy. Ty wiesz ile informacji można zebrać w miesiąc, dwa lub trzy po śmieciach które wyrzucasz z domu? Szok. Android przy tym śmietniku to pikuś.

Nie wiem, dowiedzą się że nie segreguję śmieci i mandat przywalą ?

Data: 2013-08-06 19:02:58
Autor: ALEX Alpha MR
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia Tue, 6 Aug 2013 18:59:09 +0200, John Kołalsky napisał(a):

[...]

Nie chcę Ci psuć dobrego samopoczucia:
http://www.dobreprogramy.pl/Nowe-luki-w-Samsung-SmartTV-telewizor-bedzie-ogladal-Ciebie,News,45425.html

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-08-06 19:22:03
Autor: J.F
Ciag dalszy inwigilacji
UĹĽytkownik "ALEX Alpha MR"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

telewizor ?
patrze na kamerke w notebooku. A ona patrzy na mnie.
Jak mam sie dowiedziec czy ktos z niej akurat nie korzysta ?

Na szczescie z tekturka jeszcze zaden hacker nie wygral :-)

A smieci
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,14372930,Kontrola_segregacji_smieci_dopiero_od_przyszlego_roku_.html
Komendant wrocławskiej straży miejskiej zwrócił się do władz miasta z wnioskiem o 30 dodatkowych etatów dla Referatu Ochrony Środowiska. Nowi pracownicy mają się zająć kontrolą segregacji śmieci. Będą sprawdzać, czy wrocławianie, którzy zadeklarowali sortowanie odpadów, rzeczywiście to robią i czy robią to prawidłowo

A ilez sie zaszczedzi, jak kazdy bedzie mial nad smietnikiem kamere :-)

J.

Data: 2013-08-06 19:31:50
Autor: ALEX Alpha MR
Ciag dalszy inwigilacji
Dnia Tue, 6 Aug 2013 19:22:03 +0200, J.F napisał(a):

[...]

Dobre pytanie. Zresztą ponoć do nowoczesnych samochodów też da się włamać.

Na szczescie z tekturka jeszcze zaden hacker nie wygral :-)

Popełniasz myślozbrodnię ;-)

[...]

Chyba powoli czas się przyzwyczajać do czasów wszechobecnego szpiegostwa
:-(

Data: 2013-08-06 20:47:36
Autor: John Kołalsky
Ciag dalszy inwigilacji

UĹĽytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Nosz ... jak się do tego "przygotowywali" to grozili sankcjami za niewypełnienie deklaracji na której było:
- że segregować (innej opcji ponoć nie należało wybierać choć była ponoć przez pomyłkę)
- ilu mieszka
- ilu zameldowanych
Co zamieszkujący, ale niewłaściwiel może powiedzieć o ilości osób zameldowanych ?!

Przyszedł lipiec. Sierpień. Nie zmieniło się kompletnie nic. Pojemniki stoją na środku osiedla, jak stały na długo przed tymi pomysłami. Nikt nie będzie tam zap..ł bo po cholerę jak ma zsyp. Segregowanie i tak ograniczyłoby się do odrzucenia masy plastikowych butelek i metalowych puszek, co można zrobić zupełnie automatycznie.

Natomiast ... wystawiłem koło śmietnika uszkodzonego UPSa. Za 3 godziny zerkam a tam .. matka z córką rozbierają go na części pierwsze. Zostawiają obudowę bo pomalowana i elektronikę, bo niestalowa, ale aluminiowy radiator ma, raczej nie tknęli. A zwykle wystarczają 2 godziny.

A ilez sie zaszczedzi, jak kazdy bedzie mial nad smietnikiem kamere :-)

A ten telewizor z kamerą podglądającą to na każdym piętrze czy tylko na dole ? :-)

Data: 2013-08-06 20:36:36
Autor: John Kołalsky
Ciag dalszy inwigilacji

UĹĽytkownik "ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us>

[...]

siÄ™ 'rozmowa nie na telefon' To powiedzenie funkcjonuje do dzisiaj nawet w

Ze śmietnika ?

Data: 2013-08-05 18:23:10
Autor: the_foe
Ciag dalszy inwigilacji
W dniu 2013-08-05 11:34, atm pisze:
Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i...
http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchiwalo-uzytkownikow-androida/

zycze im powodzenia chocby z telefonami HTC ktore defaultowo blokuja mozliwosc zgrywania rozmów (co najwyzej da sie cos nagrac na glosnomówiacym). Bez zabaw ze zmiana softu, kernela jest to nie do ominiecia. Poza tym po co im to, jak zapewne sa w stanie wyłapywać bezposrednio rozmowe GSM i dekodowac ja w locie? Chyba ze chodzi o Skype, ale przeciez M$ jest w PRISM...

--
@foe_pl

Ciag dalszy inwigilacji