Ciag dalszy nastapil...

Data: 2009-12-28 15:34:49
Autor: wiLQ
Ciag dalszy nastapil...

Hej,

Po kontuzji Odena wywiazala sie na grupie dyskusja na temat sciagniecia
przez Blazers centra by zmniejszyc straty na tej pozycji, jedni
proponowali Gortata gdy inni sugerowali, ze Przybilla sobie poradzi...
Teraz gdy Przybille tez szlag trafil na caly sezon [co to za plaga?!]
wydaje mi sie, ze jest dobry moment by wznowic temat...
Co zrobia Blazers ze swoim centrem? I co powinni zrobic?

Sytuacja zdaje sie wymuszac na nich trejd, wiec kilka propozycji...

1) Turiaf za Blake'a lub Outlawa + Bayless lub prawa do Victora Clavera
2) Foster za Blake'a lub Outlawa + Bayless lub prawa do Victora Clavera
3) Etan Thomas za Outlawa + Bayless lub prawa do Victora Clavera

We wszystkich chodzi o to samo, Blazers dostaja defensywnego centra z
relatywnie sensownym kontraktem, a druga strona dostaje oszczednosci
plus mlodziaka. To czy bedzie to Bayless czy prawa do Clavera zalezy od
desperacji Blazers i umiejetnosci negocjacji Pacers/Warriors/Thunder.

4) Hamed Haddadi i Steven Hunter za Outlawa plus prawa do mlodziaka
OK, szanse sa niemal zerowe by doszlo do czegos takiego, ale nie kapuje
czemu nikt nie probuje dac szansy Hamedowi ;-)

5) Brad Miller i Salmons za Milesa, Blake'a i Outlawa
Blockbuster na tej liscie, choc mozliwy tylko przy zalozeniu, ze Blazers
moga handlowac kontraktem Milesa [nie jestem tego pewny]. Bulls wymieniaja lawke i skupiaja sie na przyszlosci, a Brad i Salmons
maja szanse odrodzic sie w nowej druzynie jak rok temu ;-)

6) Gortat za Andre Millera
Bylo omawiane i caly czas uwazam, ze trejd nie ma sensu dla Magic.

7) Samuel Dalembert za wygasajace
8) Diop za Przybille

Tu juz schodzimy to desperackich planow rezerwowych, przeplaceni centrzy
by naprawic jeden sezon to chyba za duzo, prawda? Co prowadzi nas do...

9) Nic nie robic.
Podejrzewam, ze w praktyce to nie wchodzi w gre, ale czy to nie jest
najlepsze rozwiazanie? Przeciez w tym sezonie i tak nic nie ugraja, wiec
po co paskudzic przyszly payroll by awansowac moze o runde dalej? Chyba, ze uda im sie sciagnac tego centra bez oddawania wygasajacych,
wtedy gratulacje ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-28 08:03:46
Autor: Leszczur
Ciag dalszy nastapil...
On 28 Gru, 15:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
5) Brad Miller i Salmons za Milesa, Blake'a i Outlawa
Blockbuster na tej liscie, choc mozliwy tylko przy zalozeniu, ze Blazers
moga handlowac kontraktem Milesa [nie jestem tego pewny].

IMO raczej nie mog±. Miles zostal wykupiony/waiveowany, wiec Blazers
nie maja praw do jego sprzedazy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-28 12:12:28
Autor: sooobi
Ciag dalszy nastapil...
Sytuacja zdaje sie wymuszac na nich trejd, wiec kilka propozycji...

1) Turiaf za Blake'a lub Outlawa + Bayless lub prawa do Victora Clavera

zart?

2) Foster za Blake'a lub Outlawa + Bayless lub prawa do Victora Clavera

zart?

3) Etan Thomas za Outlawa + Bayless lub prawa do Victora Clavera

zart?

Sam mlodziak Bayless jest wart wiecej niz Ci centrzy. Ale sam deal
Turiaf za Blake'a mi sie podoba.

4) Hamed Haddadi i Steven Hunter za Outlawa plus prawa do mlodziaka
OK, szanse sa niemal zerowe by doszlo do czegos takiego, ale nie kapuje
czemu nikt nie probuje dac szansy Hamedowi ;-)

Dlaczego szanse sa zerowe? Podoba mi sie ten pomysl

5) Brad Miller i Salmons za Milesa, Blake'a i Outlawa

A raczej to co zostalo z Brada Millera...

9) Nic nie robic.
Podejrzewam, ze w praktyce to nie wchodzi w gre, ale czy to nie jest
najlepsze rozwiazanie? Przeciez w tym sezonie i tak nic nie ugraja,

Ano wiec niech ogrywaja Baylessa do bólu.

Data: 2009-12-28 21:49:32
Autor: wiLQ
Ciag dalszy nastapil...
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

zart?

Sam mlodziak Bayless jest wart wiecej niz Ci centrzy.

Mozliwe, ale to nie zart, a wykorzystywanie sytuacji. Zreszta dobrze wiesz jak to jest z naciaganiem za pozycje centra ;-)

Ale sam deal Turiaf za Blake'a mi sie podoba.

Yup, ale IMHO Warriors po prostu musza naciskac na jakiegos mlodziaka.

> [...]
> czemu nikt nie probuje dac szansy Hamedowi ;-)

Dlaczego szanse sa zerowe? Podoba mi sie ten pomysl

Bo trejdy, ktore wydaja mi sie logiczne bardzo rzadko [o ile w ogole]
dochodza do skutku... zwlaszcza gdy dotycza ziutkow z konca lawki ;-)

> 9) Nic nie robic.
> Podejrzewam, ze w praktyce to nie wchodzi w gre, ale czy to nie jest
> najlepsze rozwiazanie? Przeciez w tym sezonie i tak nic nie ugraja,

Ano wiec niech ogrywaja Baylessa do bólu.

Sadzisz, ze bedzie ich PG przyszlosci? Bo jak nie to powiedzialbym, ze go pokazuja na trejd...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-28 15:21:32
Autor: sooobi
Ciag dalszy nastapil...
> Ale sam deal Turiaf za Blake'a mi sie podoba.

Yup, ale IMHO Warriors po prostu musza naciskac na jakiegos mlodziaka.

A to malo maja mloadzikow? Po kiego im kolejny zeby narzekal ze nie
gra.

> Ano wiec niech ogrywaja Baylessa do b lu.

Sadzisz, ze bedzie ich PG przyszlosci?
Bo jak nie to powiedzialbym, ze go pokazuja na trejd...

Nie wiem czy bedzie pg czy moze raczej jakims dziwnym sg, nie wiem tez
czy w Blazers. Ale skoro Miller leci w dol, Blake tez lepszy nie
bedzie to moze zamiast grac ta dwojka warto dac minuty temu trzeciemu
tym bardziej ze wiadomo ze dla Blazers sezon walki o mistrza sie
zakonczyl.

ps: pamietacie jaki opor Houston sprawili Lakersom bez Yao? Blazers od
kiedy padl Przybilla rowniez graja wysmienicie i to nie z byle kim!

Data: 2009-12-29 00:41:20
Autor: s
Ciag dalszy nastapil...
sooobi pisze:
[...]

Przede wszystkim - IMO Warriors potrzebuja Turiafa bardziej niz Blejka.
Wiec jezeli juz mocno chcemy walkowac ten pomysl - to faktycznie, jakis dodatkowy zachecacz sie przyda.

Pozdr

Data: 2009-12-28 23:16:50
Autor: sooobi
Ciag dalszy nastapil...
On 29 Gru, 00:41, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
sooobi pisze:

> [...]

Przede wszystkim - IMO Warriors potrzebuja Turiafa bardziej niz Blejka.
Wiec jezeli juz mocno chcemy walkowac ten pomysl - to faktycznie, jakis

Ale wiecej nie jest wart, wiec deal w innej postaci mi sie nie podoba

Data: 2009-12-29 09:01:52
Autor: s
Ciag dalszy nastapil...
[...]

Znaczy - deal nie ma sensu.

Center, swietnie broniacy, grajacy zespolowo, dynamiczny, z dobrym kontraktem > wygasajacy.

Pozdr

Data: 2009-12-29 04:32:51
Autor: sooobi
Ciag dalszy nastapil...
On 29 Gru, 09:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Ale wiecej nie jest wart, wiec deal w innej postaci mi sie nie podoba

Znaczy - deal nie ma sensu.

Center, swietnie broniacy, grajacy zespolowo, dynamiczny, z dobrym
kontraktem > wygasajacy.

ja nie traktuje Blake'a jako spadajacy.

Data: 2009-12-30 15:20:15
Autor: wiLQ
Ciag dalszy nastapil...
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Center, swietnie broniacy, grajacy zespolowo, dynamiczny, z dobrym
> kontraktem > wygasajacy.

ja nie traktuje Blake'a jako spadajacy.

Co nie zmienia faktu, ze to jego glowna zaleta w tej chwili.
Jasne, moze cos grac, ale jakis klub widzialby go w swoich
dlugoterminowych planach? Watpie. Chyba, ze jako tani backup, ale to
najpierw musi byc tani ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 06:32:39
Autor: sooobi
Ciag dalszy nastapil...

> [...]

Jasne, moze cos grac, ale jakis klub widzialby go w swoich
dlugoterminowych planach? Watpie. Chyba, ze jako tani backup, ale to

A ile rozumiesz przez slowo "tani" ?

Data: 2009-12-30 18:45:15
Autor: wiLQ
Ciag dalszy nastapil...

> [...]
> Jasne, moze cos grac, ale jakis klub widzialby go w swoich
> dlugoterminowych planach? Watpie. Chyba, ze jako tani backup, ale to

Ogolnie w NBA czy w tym przypadku?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-02 15:52:11
Autor: wiLQ
Ciag dalszy nastapil...

> W tym przypadku

Do 3M$/y.

Swoja droga, w tym offseason bedzie spory wybor takowych.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 15:23:21
Autor: wiLQ
Ciag dalszy nastapil...

> Yup, ale IMHO Warriors po prostu musza naciskac na jakiegos mlodziaka.

A to malo maja mloadzikow? Po kiego im kolejny zeby narzekal ze nie
gra.

Fakt, ze nie potrafia ich rozwijac czy dobrze trejdowac to juz zupelnie
inny problem.

ps: pamietacie jaki opor Houston sprawili Lakersom bez Yao? Blazers od
kiedy padl Przybilla rowniez graja wysmienicie i to nie z byle kim!

Huh? Ktore mecze Cie tak zachwycily?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 06:35:13
Autor: sooobi
Ciag dalszy nastapil...
> ps: pamietacie jaki opor Houston sprawili Lakersom bez Yao? Blazers od
> kiedy padl Przybilla rowniez graja wysmienicie i to nie z byle kim!

Huh? Ktore mecze Cie tak zachwycily?

wygrane w Dallas, San Antonio i u siebie z Denver

Data: 2009-12-30 19:13:53
Autor: wiLQ
Ciag dalszy nastapil...

> Huh? Ktore mecze Cie tak zachwycily?

wygrane w Dallas, San Antonio

A dlaczego Cie zachwycily skoro ledwo je wymeczyli?

i u siebie z Denver

Wlasciwie bez Billupsa...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-30 06:31:01
Autor: Tomasz Waszczyński
Ciag dalszy nastapil...
On 28 Gru, 21:12, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

zart?

Sam mlodziak Bayless jest wart wiecej niz Ci centrzy. Ale sam deal

Turiaf za Blake'a jest bez sensu dla Warriors, którzy przecież maj±
Watsona i Currego na PG, a i tak masę czasu rozgrywa Ellis. Do tego
maj± piach pod koszem, bo podstawowym PF ostatnio jest Radmanovic. Co
prawda wchodzi z ławki, ale gra więcej niż Randolph, który słabiutko
broni pod koszem. Nie mog± więc pozbywać się jedynego wysokiego, który
jest w stanie przeciwstawiać się silnym centrom przeciwników w zamian
za niepotrzebnego PG.

Pzdr. Washko

Data: 2009-12-28 16:15:52
Autor: Tomasz Radko
Ciag dalszy nastapil...
wiLQ pisze:

9) Nic nie robic.
Podejrzewam, ze w praktyce to nie wchodzi w gre, ale czy to nie jest
najlepsze rozwiazanie?

Pewnie, że najlepsze. Sezon i tak do piachu, więc po co przepłacać?

pzdr

TRad

Data: 2009-12-28 18:55:00
Autor: wiLQ
Ciag dalszy nastapil...
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 9) Nic nie robic.
> Podejrzewam, ze w praktyce to nie wchodzi w gre, ale czy to nie jest
> najlepsze rozwiazanie?

Pewnie, że najlepsze. Sezon i tak do piachu, więc po co przepłacać?

By nie katowac publicznosci dlugimi wystepami J.Howarda?
Lub mozna na to odpowiedziec "zrobic tak by nie przeplacic" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Ciag dalszy nastapil...